Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

X antall kilo til påske

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Sponsede koblinger:

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-03-16, 07:31   #476
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 32
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: X antall kilo til påske

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Måtte ta off. veiedag i dag, siden jeg jobber netter i helgen. Gått ned 300 gram til, 7.8 tilsammen, 7.8 igjen.

Og endeliiiiiiig under tresifret igjen.

Endeliiiiiiig litt ned igjen. 8.2 tilsammen, 7.4 igjen. Lurer ikke på om jeg rekker det.

Gammel 23-03-16, 08:49   #477
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

-500 gr og det ble totalt -4 kg😜
Skulle vært -5, men fornøyd. Litt mindre å gå ned til 17. mai😎
God påske.

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 24-03-16, 09:27   #478
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Endeliiiiiiig litt ned igjen. 8.2 tilsammen, 7.4 igjen. Lurer ikke på om jeg rekker det.

0.4 til ned. 8.6 tilsammen og 7 igjen.

Gammel 24-03-16, 18:23   #479
Butterfly83
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2012
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Er det virkelig mulig å ødelegge så mye for seg selv?? Opp 1 kg denne uken, så opp 2.3 kg på to uker. Håper ganske mye av det er vann og slagg da etter mye dårlig mat og billig godis Gleder meg til påsken er overstått nå.

Litt usikker på om jeg skal være med i 17.mai tråden. Virker ikke som disse veietrådene gjør det noe bedre egentlig. Men jeg kan jo ikke la være heller.

Da ble det kun 2.3 kg ned i denne tråden da

Start: 05.01: 77.2
12.01: 74.5 (-2700 g)
19.01: 74.7 (+200 g)
26.01: 74.2 (-500 g)
02.02: 72.4 (-1800 g)
09.02: 72.4 (0)
16.02: 73.0 (+600 g)
23:02: 73.1 (+100 g)
01.03: 73.2 (+100 g)
08.03: 72.6 (-600 g)
15.03: 73.9 (+1300 g)
24.03: 74.9 (+1000 g )

Mål til påske: 68.0 kg

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-16, 19:18   #480
chili
Seniormedlem

chili sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 45
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av sylwester, her.

Jeg likte horisonten på 10-11 uker. Vet noen har poppet opp en 17.mai-utfordring som er noe kort for oss som skal starte etter påske. Noen ideer?

Jeg blir med på den Til første uka i juni, for eksempel?

Gammel 25-03-16, 19:57   #481
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 41
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

I morges var jeg 900g fra påskemålet. Føler jeg har en del vann i kroppen, så kanskje 1. påskedag?

Gammel 25-03-16, 20:42   #482
sylwester
Seniormedlem

sylwester sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Jeg trekker meg herved fra tråden 700g fra målet. Kudos til alle som har vært aktive her på tråden. Mange har vært skikkelige flinke her inne.

Jeg regner med å bli med på 17.mai-tråden fra tirsdag etter en helg med lam, cognac og marsipan. Vi sees muligens der?

God Påske!

sylwester er pålogget nå   Min kostholdsfilosofi: LCHF (Eenfeldt) Svar med sitat
Gammel 26-03-16, 09:52   #483
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

0.4 til ned. 8.6 tilsammen og 7 igjen.

0.2 til ned, så da ble det 8.8 ned da. Ganske fornøyd, kom jo seint i gang. Flytter over i 17. Mai-tråden.

Gammel 26-03-16, 15:00   #484
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg har klart å få bevegelse på vekten igjen. -10,2kg siden nyttår, påsken starter Skjærtorsdag. Familiebesøk i dag så det spørs om jeg kommer nærmere målet …

I morges var jeg 900g fra påskemålet. Føler jeg har en del vann i kroppen, så kanskje 1. påskedag?

Da setter jeg strek for målingene i denne omgang, 800g fra påskemålet. -11,8kg siden nyttår.

Kommer til å spise mest riktig resten av påsken og i vinterferien, men stresser ikke med å måle.

Gammel 28-03-16, 09:29   #485
Mints
Medlem

Mints sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Mints har en fantastisk aura rundt segMints har en fantastisk aura rundt seg

Jeg kom hjem fra påskeferie i går og gikk på vekten igjen i dag morges. Den viste jammen 59,8 kilo. Og siden påskemålet mitt var 60 kilo og siden det er andre påskedag idag og teknisk sett fremdeles påske, tror jeg jammen jeg skal gi meg selv en klapp på skulderen og si at jeg klarte påskemålet mitt

Mints er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 23:32   #486
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Da setter jeg strek for målingene i denne omgang, 800g fra påskemålet. -11,8kg siden nyttår.

Kommer til å spise mest riktig resten av påsken og i vinterferien, men stresser ikke med å måle.

Veide meg når vi kom hjem fra vinterferie og påskemålet er nådd. Godt fornøyd.

Gammel 08-02-17, 07:49   #487
Misty
Seniormedlem

Misty sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Østlandet
Misty er virkelig snillMisty er virkelig snillMisty er virkelig snillMisty er virkelig snill

Bumper en gammel tråd, men det er ikke så mye liv her nå som det en gang var ser jeg.

Målet mitt fra nyttår til påske er -15 kilo.

2.januar veide jeg 104,6 kilo , så mye har jeg aldri veid
Vet at dette funker, så da var det bare å begynne å planlegge.
I dag veier jeg 96,2 kilo. Minus 8,4 kilo. Det er jeg fornøyd med.

Misty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketogen kost - igjen Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 12:33   #488
sylwester
Seniormedlem

sylwester sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Kunne du ikke heller laget en ny påsketråd eventuelt slengt deg på denne:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=56901

Hvis du starter en ny lager jeg et nytt delmål og blir med :-)

sylwester er pålogget nå   Min kostholdsfilosofi: LCHF (Eenfeldt) Svar med sitat
Sponsede koblinger:

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vekta viser feil antall kilo! stein,saks,papir Generell diskusjon 7 20-07-11 08:47
Antall kilo og ketose? Aryn Spørsmål og svar 7 19-05-09 18:47

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:49.