Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Vil bli kvitt ketolyseprodukter ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-09-07, 12:14   #1
Kokosbolla :o)
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 46
Innlegg: 77
Kokosbolla :o) er ny på veien

Vil bli kvitt ketolyseprodukter ...

Tenkte å selge produkter jeg ikke har bruk for, håper noen av dere er interessert

En uåpnet boks bakemiks : 99 kr
En uåpnet boks teststix 50 stk : 69 kr
En åpnet boks med 40 stk : 55 kr
Slank med ketolyse boka : 200 kr

Sender det på postoppkrav.
Så hvis dere er interessert så send meg en PM.

__________________
Kokosbolla :o) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 13:45   #2
Babalotta
Medlem
 
Babalotta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 105
Babalotta har en fantastisk aura rundt segBabalotta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vil bli kvitt ketolyse produkter ...

Kanskje du får respons om du priser litt ned. Jeg kjøpte boka ny for 119, så tviler for at noen vil betale 200 for en brukt. Samme med det andre, får det til samme pris på ketolyse.no

Ikke for å være frekk, bare et tips.

Babalotta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 14:31   #3
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Vil bli kvitt ketolyse produkter ...

Opprinnelig lagt inn av SallySykebil, her.

Kanskje du får respons om du priser litt ned. Jeg kjøpte boka ny for 119, så tviler for at noen vil betale 200 for en brukt. Samme med det andre, får det til samme pris på ketolyse.no

Ikke for å være frekk, bare et tips.

Hvor kjøpte du boka?

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 18:14   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Vil bli kvitt ketolyse produkter ...

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Hvor kjøpte du boka?

Det lurer jeg også på!!??? Har så mange lavkarbobøker nå at jeg har handleforbud på dem meeeen hvis bare 120 kr, DA slår jeg til Nå venter jeg på å låne den på biblioteket, men den som har den har visst ikke hast med å levere den tilbake, er 14 dager over tiden nå.... er det en her inne som har lånt den kanskje????

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 22:58   #5
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Vil bli kvitt ketolyse produkter ...

Har sendt PM.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 00:58   #6
Babalotta
Medlem
 
Babalotta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 105
Babalotta har en fantastisk aura rundt segBabalotta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vil bli kvitt ketolyse produkter ...

Jeg bestilte den i sommer, og nå har jeg lett og lett etter hvor jeg bestillte fra, men finner det ikke! Jeg kjøper masse bøker på nett, så klarer ikke å sile ut. Mulig det var Haugen Bok, men nå ser jeg at den koster 249 (!!) der. Så da er kanskje ikke 200 så ille.

Babalotta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 01:01   #7
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Vil bli kvitt ketolyse produkter ...

Fant den til 178, men skulle gjerne hatt den ennå billigere...

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 01:14   #8
Babalotta
Medlem
 
Babalotta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 105
Babalotta har en fantastisk aura rundt segBabalotta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vil bli kvitt ketolyse produkter ...

Bedre enn 249 da. Jeg aner virkelig ikke, til og med vært på nettbanken og sjekket betalte regninger, men jeg bestiller alltid flere bøker, og fra de underligste steder, så jeg vet ikke. Var vel mest sannsynlig en kampanje av noe slag. Husker jeg kjøpte en tapas-bok samtidig, mulig dem hadde salg på kostholds og livsstilsbøker akkurat da.

Beklager om jeg har forledet noen da. :S

Babalotta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 01:44   #9
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Vil bli kvitt ketolyse produkter ...

Nei da, ikke noe å beklage det

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 07:31   #10
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Vil bli kvitt ketolyse produkter ...

Hei
Det var vel kanskje 1. utgave, den blev dumpet da den reviderte utgave av "Slank med ketolysekuren" utkom. ?
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 09:35   #11
Babalotta
Medlem
 
Babalotta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 105
Babalotta har en fantastisk aura rundt segBabalotta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vil bli kvitt ketolyse produkter ...

1. reviderte utgave, 2 opplag 2007 står det i boka mi. Hmm, kanskje de har gjort en feil? Men da skal jeg ikke klage da, har visst gjort et kupp.

Babalotta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 19:06   #12
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Vil bli kvitt ketolyse produkter ...

Kokosbolla, trekker tilbudet mitt. Boken kom endelig i posten idag.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 21:09
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 17:56
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 16:56
OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi Ziggy Optimal Ernæring 408 29-06-07 12:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no