Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 16-04-12, 19:35   #13801
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

hvordan er and med henhold til dato? kjøpte andelår på tilbud på fredag, men så ikke at den gikk ut samme dag.. det er ferskt kjøtt, men vakumpakket.
er det som kylling som blir dårlig bare du ser på datoen, eller er det mulig å kunne bruke det idag allikevel?

Ta det ut av pakken og la det lufte seg en stund. Er det mistenkelig lukt da, så ikke bruk det. Selvfølgelig.
Men det jeg mener er at alt lukter litt rart når du tar det ut av vakumpakka, så det trenger litt tid på å lufte.
Jeg har brukt alt av fjærkre som har gått ut på datoen og aldri hatt noen problemer. Bortsett fra en gang som t.o.m kattene forsvant fra kjøkkenbenken. Den likta ikke godt selv etter en halv time.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 17-04-12, 00:27   #13802
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

- om Carisma har vondt i hodet i dag

Nei, formen var faktisk sjokkerende bra i går. Det til tross for at det ble både blå drinker, vin og baileys, og jeg ikke var hjemme før halv fire. Da oppdaget vi at vertskapet hadde lagt seg for en time siden, så det var på tide å tusle litt slukøret hjemover.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-04-12, 07:54   #13803
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nei, formen var faktisk sjokkerende bra i går. Det til tross for at det ble både blå drinker, vin og baileys, og jeg ikke var hjemme før halv fire. Da oppdaget vi at vertskapet hadde lagt seg for en time siden, så det var på tide å tusle litt slukøret hjemover.

Så bra - da ble det jo vellykket på alle måter
Det gjør forøvrig ingenting at du går etter at vertsskapet har lagt seg, bare du husker å slå av lyset når du går

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 17-04-12, 12:21   #13804
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har prøvd Nisim sine produkter?

Har lyst på langt hår (helst i går :P) og ble anbefalt denne av en frisør:
http://www.nisim.no/no/Hjemmeside/11...l-fet-hodebunn
Mens denne er for raskere hårvekst:
http://www.nisim.no/no/Hjemmeside/11...nditioner360ml-
Frisøren spesifiserte at det var den blå, ikke FAST jeg skulle bruke...

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 17-04-12, 17:02   #13805
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva synes dere om å dra til frisør i arbeidstiden?? Det skal både klippes og farges og tar to-tre timer?

Er det greitt eller er det ugreit? Det er ikke snakk om trekk i lønn eller permisjon.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 17-04-12, 17:27   #13806
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hva synes dere om å dra til frisør i arbeidstiden?? Det skal både klippes og farges og tar to-tre timer?

Er det greitt eller er det ugreit? Det er ikke snakk om trekk i lønn eller permisjon.

Det kommer en på om du jobber inn timene etterpå, evt har opparbeidet avspasering.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-04-12, 17:36   #13807
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det kommer en på om du jobber inn timene etterpå, evt har opparbeidet avspasering.

Ingen av delene..... Det er ei jeg jobber sammen med som stadig vekk (hver tredje uke) tar seg fri midt i arbeidstiden for å dra til frisør. Jeg sa til henne at jeg synes det er en uting for da blir det mer arbeid for oss som er igjen. Jeg vet at sjefen ikke er så happy for det, men han har ikke guts til å si ifra. Nå gjorde altså jeg det og dama eksploderte. Så kanskje jeg burde endre spørsmålet; var det feil av meg å si ifra når jeg vet at de fleste av oss på jobb ikke er helt enig i disse frisørtimene?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 17-04-12, 17:40   #13808
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vi har fått noen ekle kryp inn i huset, men vi skjønner ikke hvor de kommer fra. De er brune, ganske små og kan både fly, hoppe og krype.
Foreløpig har de holdt seg i stua og på kjøkkenet, men det er mer enn nok for meg... Spesielt når sola står på, kommer de krypene fram. Da klekkes sikkert egg. Grøss!
Har noen vært borte i dette eller har forslag på hvor de kan holde hus? Vi har sjekka sprekker i både gulv og tak, men finner ikke noe. Plutselig er de bare der. Og det er ikke særlig koselig å sitte i sofaen og plutselig kommer en krabat krabbende oppover armen min. Eller som istad, under genseren.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 17-04-12, 17:43   #13809
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Noen som har prøvd Nisim sine produkter?

Har lyst på langt hår (helst i går :P) og ble anbefalt denne av en frisør:
http://www.nisim.no/no/Hjemmeside/11...l-fet-hodebunn
Mens denne er for raskere hårvekst:
http://www.nisim.no/no/Hjemmeside/11...nditioner360ml-
Frisøren spesifiserte at det var den blå, ikke FAST jeg skulle bruke...


Har brukt Nisim i ca 4 uker, merker ikke så stor forskjell ennå. Tror ikke jeg mister mindre hår,og men har fått en del "nye" hårstrå. Har nå et veldig tørt hår, å skal til frisøren å stusse det i morgen (å det trengs veldig, over et år siden sist). Tror det kan gjøre håret godt

Jeg har kjøpt Nisim på apoteket, å der har jeg sånn stempelkort (vitus) å bruker 40 og 50 % når jeg kjøper det. Å vis du ikke har sånn kort så tror jeg vis du kjøper Nisim shampo så får du balsam med på kjøpet (var det på lørdag, vet ikke hvor lenge det tilbudet varer) også på Vitus

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 17-04-12, 18:03   #13810
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hva synes dere om å dra til frisør i arbeidstiden?? Det skal både klippes og farges og tar to-tre timer?

Er det greitt eller er det ugreit? Det er ikke snakk om trekk i lønn eller permisjon.

Jeg synes IKKE det er greit. Om hun ikke jobber som modell, da?

akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 17-04-12, 18:36   #13811
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ingen av delene..... Det er ei jeg jobber sammen med som stadig vekk (hver tredje uke) tar seg fri midt i arbeidstiden for å dra til frisør. Jeg sa til henne at jeg synes det er en uting for da blir det mer arbeid for oss som er igjen. Jeg vet at sjefen ikke er så happy for det, men han har ikke guts til å si ifra. Nå gjorde altså jeg det og dama eksploderte. Så kanskje jeg burde endre spørsmålet; var det feil av meg å si ifra når jeg vet at de fleste av oss på jobb ikke er helt enig i disse frisørtimene?

ha ha, har ikke sjefen mot til å si ifra så kan dere jo stikke til frisøren hele gjengen, så får dere se om han ikke er nødt til å ta mot til seg. det skal ikke være ditt ansvar å måtte si ifra og risikere dårlig arbeidsmiljø

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 17-04-12, 18:41   #13812
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

ha ha, har ikke sjefen mot til å si ifra så kan dere jo stikke til frisøren hele gjengen, så får dere se om han ikke er nødt til å ta mot til seg. det skal ikke være ditt ansvar å måtte si ifra og risikere dårlig arbeidsmiljø

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 17-04-12, 19:11   #13813
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

NAV setter pengene rett inn på vår konto. Det var en betingelse vi satte.

Elin


Må bare rette på meg selv, vi trodde NAV skulle betale rett inn på konto til oss. Men det var ikke sånn det virket. Så nå har vi egentlig trukket tilbudet om leiligheten tilbake.

Men vet noen om NAV kan gi garanti på husleien og om de belaler depositum?

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 17-04-12, 19:19   #13814
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Vi har fått noen ekle kryp inn i huset, men vi skjønner ikke hvor de kommer fra. De er brune, ganske små og kan både fly, hoppe og krype.
Foreløpig har de holdt seg i stua og på kjøkkenet, men det er mer enn nok for meg... Spesielt når sola står på, kommer de krypene fram. Da klekkes sikkert egg. Grøss!
Har noen vært borte i dette eller har forslag på hvor de kan holde hus? Vi har sjekka sprekker i både gulv og tak, men finner ikke noe. Plutselig er de bare der. Og det er ikke særlig koselig å sitte i sofaen og plutselig kommer en krabat krabbende oppover armen min. Eller som istad, under genseren.


Kan det være veggdyr ?

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 17-04-12, 19:26   #13815
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.


Kan det være veggdyr ?

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!!!!! Jepp, sånn ser de ut. Takk for hjelpen, Dietta. Da vet vi hvertfall hva det er.
Da må vi bare finne ut hvor de er og hvordan vi skal fjerne dem...

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 17-04-12, 19:27   #13816
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.


Kan det være veggdyr ?

Kjæledyr?

Klarer du finne noen bilder på nettet som ligner?
Det hørtes hææææsli ut!

Men nå har jo dere reist endel og jeg leste for ikke så lenge siden at man kunne ta udyr med seg hjem.. Det er IKKE irske udyr.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 17-04-12, 19:29   #13817
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!!!!! Jepp, sånn ser de ut. Takk for hjelpen, Dietta. Da vet vi hvertfall hva det er.
Da må vi bare finne ut hvor de er og hvordan vi skal fjerne dem...

Men nå leste jeg akkurat at de ikke kan fly... Men de ser like ut.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 17-04-12, 19:30   #13818
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kjæledyr?

Klarer du finne noen bilder på nettet som ligner?
Det hørtes hææææsli ut!

Men nå har jo dere reist endel og jeg leste for ikke så lenge siden at man kunne ta udyr med seg hjem.. Det er IKKE irske udyr.

De er nok ikke irske, nei. Vi kan nok ha fått dem med hjem fra junaiten...

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 17-04-12, 19:31   #13819
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.


Men nå har jo dere reist endel og jeg leste for ikke så lenge siden at man kunne ta udyr med seg hjem.. Det er IKKE irske udyr.

Så dokumentar om det for ikke så lenge siden hvordan disse bugsa snek seg med via bagasjen.
Takk meg til kuer på Toten, dem ser man `jaffal om de kravler opp i kofferten

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-04-12, 19:33   #13820
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Så dokumentar om det for ikke så lenge siden hvordan disse bugsa snek seg med via bagasjen.
Takk meg til kuer på Toten, dem ser man `jaffal om de kravler opp i kofferten

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 17-04-12, 19:34   #13821
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ser de sånn ut

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 17-04-12, 19:36   #13822
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Ser de sånn ut

Ja, det kan likne.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 17-04-12, 19:37   #13823
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Ja, det kan likne.

Det er melbiller

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 17-04-12, 19:42   #13824
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Men vi har jo ikke noen i matvarene... ??
Men de likner både på veggdyr og melbiller da, altså. Må vel være noe i samme slekta. Kan melbiller hoppe og fly?

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 17-04-12, 19:58   #13825
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Har brukt Nisim i ca 4 uker, merker ikke så stor forskjell ennå. Tror ikke jeg mister mindre hår,og men har fått en del "nye" hårstrå. Har nå et veldig tørt hår, å skal til frisøren å stusse det i morgen (å det trengs veldig, over et år siden sist). Tror det kan gjøre håret godt

Jeg har kjøpt Nisim på apoteket, å der har jeg sånn stempelkort (vitus) å bruker 40 og 50 % når jeg kjøper det. Å vis du ikke har sånn kort så tror jeg vis du kjøper Nisim shampo så får du balsam med på kjøpet (var det på lørdag, vet ikke hvor lenge det tilbudet varer) også på Vitus

Elin

Takk for svar Syns de var ganske dyre, så kjedelig å bruke så mye penger hvis det ikke gir noen resultat... Men om jeg får litt tykkere hår sier jeg ikke nei takk til det

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no