Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Trenger råd angående tredemølle kjøp.

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-02-12, 01:44   #1
Smelia
Medlem
 
Smelia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 36
Innlegg: 74
Smelia er på en erverdig vei

Trenger råd angående tredemølle kjøp.

Eg hadde ( trudde eg) bestilt ei tredemølle , men hadde ikkje fullført bestilligna so den vart kansellert og so var det plutselig utsolgt. den tredemølle var 51 cm brei.. denne kommer ikkje inn igjen før i septemer... så litt lang ventetid.. men dei har ei anna ei (samme kvaliteten) bare litt mindre motor og så er den istedefor 51 cm brei 42 cm brei... so dere tredemølle eksperter eller erfarne ! vil dei 9 cm ha veldig masse å seie? e 42 cm bra nok?

Setter stoor pris på dei som gidd å svare

Smelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 02:17   #2
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger råd ang; tredemølle kjøp!

Opprinnelig lagt inn av Smelia, her.

Eg hadde ( trudde eg) bestilt ei tredemølle , men hadde ikkje fullført bestilligna so den vart kansellert og so var det plutselig utsolgt. den tredemølle var 51 cm brei.. denne kommer ikkje inn igjen før i septemer... så litt lang ventetid.. men dei har ei anna ei (samme kvaliteten) bare litt mindre motor og så er den istedefor 51 cm brei 42 cm brei... so dere tredemølle eksperter eller erfarne ! vil dei 9 cm ha veldig masse å seie? e 42 cm bra nok?

Setter stoor pris på dei som gidd å svare

Ja de 9 cm meterne der utgjør egentlig forskjellen på ei god mølle og ei ikke fullt så god mølle.... 41 er rett og slett for smalt til å løpe på....
Hadde ville ventet på 51 cm møllen. Men hvis du er intr så har jeg akkurat bestilt og fått en Spprtsmaster mølle til naboen. En T8 mølle som har 55cm bredde, en enkel mølle som var billig også. Kostet rundt 6500,- inkl frakt. Klart den er ikke så stabil som ei skikkelig mølle, men bra nok om man ikke løper hver dag på den. Kanskje den ville vært noe for deg? Sjekk ut www.sportsmaster.no og søk opp tredemølle T8.
Men 41cm er rett og slett ubrukelig til annet enn å gå på dessverre. Det som skiller kvalitetsmøller fra ikke kvalitet er jo gjerne å se på løpebåndbredden bl.a

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tredemølle hjemme? Yrla Trening 5 02-02-12 00:23
Trenger litt raskt råd angående Toro ostekake Mate Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 02-08-10 17:50
Trenger hjelp ... Angående julegave til min mann ... Fishi2009 Generell diskusjon 14 17-12-09 20:04
Tredemølle og ellipsemaskin ... Nike Trening 9 23-09-09 10:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no