Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Har noen andre prøvd capsaicin?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-06-14, 20:00   #1
Darwin
Nytt Medlem
 
Darwin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 7
Darwin er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Har noen andre prøvd capsaicin?

Til min store overraskelse gikk jeg ned 1 kg i uken etter at jeg begynte med noen råsterke capcaicin kapsler. (chilipulver) Jeg er 58 år og går en halvtime hver dag. Også før jeg begynte med kapslene. Jeg kjøpte de fra en webbutikk i Thailand, (norsktalende) dessuten har de visst andre fordelaktige virkninger. Her er et utdrag fra siden deres:

"I Thailand og Vietnam, hvor man spiser mye krydret mat, er det svært få tilfeller av mage og tykktarmkreft i forhold til resten av Asia. Det finns nesten ingen tilfeller av prostatakreft.
I Mexico, hvor man også er glad i sterk mat, ser man at de samme krefttypene er sjeldne i forhold til USA og Europa. Det har desverre vært alt for lite forskning på dette området, så hvorvidt dette skyldes arvelige betingelser eller kosthold, kan man ikke si med sikkerhet. Men indikasjonene i retning av kosthold er allikevel så sterke at de ikke kan ignoreres. I Norge er prostatakreft den åttende hyppigste dødsårsaken. Dette er svært høye tall, tatt i betraktning at det nesten utelukkende er menn som rammes.
Det hadde vært svært interessant å se en kreftstatestikk fra Norge om 10 år, hvis hele den norske befolkningen hadde spist to kapsler med Chilipepper hver eneste dag."
Lurer på om det er andre som har noen erfaringer med disse?

Darwin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar

Emneord
chilipepper capsler, helsefordeler, vekt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har noen prøvd... Restart Generell diskusjon 3 09-08-11 00:44
Noen som har prøvd? sara Spørsmål og svar 21 02-10-09 12:53
Hva anbefaler dere fra lavkarbopikene?Noen som ha prøvd brownie-mixen?Andre nettsted? tonemor Ketolysekuren 8 01-12-08 09:36
Noen her som har prøvd 5-htp ...? Borealis Kosttilskudd 22 22-03-07 20:46
In Zone - noen som har prøvd? turid Kosttilskudd 17 19-05-04 21:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no