Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Gotteri

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-04-17, 21:42   #1
*pippi m gutt og jente*
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
*pippi m gutt og jente* er på en erverdig vei

Gotteri

Hvor kjøper dere gotteri? Tenkte å bestille fra sukkerfritt.no men hadde ikke alt jeg ønsker å kjøpe...men di har sjokoladen da

*pippi m gutt og jente* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-04-17, 23:40   #2
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Gotteri

Sjokolade som er sukkerfri er som regel søtet med maltitol. Maltitol er et sukkeralkohol som delevis blir tatt opp av tarmen. Uten begrenset inntak så tas en del opp som karbohydrater, kanskje så mye som halvparten. Resten går til bakteriene så man lærer seg fancy ord som flatluens og lakserende. Jeg spiser gjerne maks 20g sjokolade for å ikke få det effekten. Jeg spiser det noen ganger sammen med bacongull eller lager marsipankuler.

Istedenfor godteri pleier jeg ofte å kose meg med desserter. Mindre maltitol, mer fett.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 18-04-17, 00:00   #3
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Gotteri

Om du går på ketolysekuren, så skal du vel være forsiktig med gotteri, selv om det er sukkerfritt?
Min erfaring er at det finnes ikke en eneste gotterisort jeg har prøvd som ikke gir meg magevondt med MYE luft i magen. Holder meg til ei rute eller to med 70 % sjokolade og litt bacongull en sjelden gang.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 18-04-17, 08:17   #4
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Gotteri

Jeg lager disse
http://sjelemat.blogspot.no/2013/01/...gelegodis.html

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 19-04-17, 23:44   #5
Toppomania
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2015
Hvor: Trondheim
Innlegg: 6
Toppomania er på en erverdig vei
Smile

Sv: Gotteri

Sjekk denne - hvor jeg som elsker søtlakris har kjøpt massevis av det: http://www.haugen-gruppen.no/produkt...e-dellies.aspx

Toppomania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-17, 23:47   #6
Toppomania
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2015
Hvor: Trondheim
Innlegg: 6
Toppomania er på en erverdig vei
Talking

Sv: Gotteri

... og denne: http://www.godteributikk.com/sukkerf...jhti2t26of4h36

Toppomania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-04-17, 02:45   #7
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Gotteri

Opprinnelig lagt inn av Toppomania, her.

Sjekk denne - hvor jeg som elsker søtlakris har kjøpt massevis av det: http://www.haugen-gruppen.no/produkt...e-dellies.aspx

Lakris? Det er da en sjokolade... og den er ikke så veldig lavkarbo med 15g/100g. Å bruke 5g karbo på en liten sjokolade høres ikke lurt ut på Ketolyse..

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no