Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva er deres typiske frokost?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-03-11, 10:02   #1
Ju9ta
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Sandnes
Alder: 43
Innlegg: 66
Ju9ta er på en erverdig vei

Hva er deres typiske frokost?

Ja?
Hva spiser til frokost, varierer dere eller går d på d samme nesten hele veien?

Her spiser jeg nesten hver dag 3 tynne protein-skiver/lavkarbo brød, med laks, avocado og egg.. Med masse majones
Er mett i mange timer på denne, sjeldent jeg spiser lunsj etter en slik frokost

I helgene så har jeg litt bedre tid så da kan d bli en god omelett eller noe annet

__________________
Ju9ta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 10:09   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Omeletter i alle varianter med smeltet ost og parika/tomat/champinjong...
Egg i alle varianter
Osteknekkis med pålegg
Avokado/lime-smoothie
Middagsrester
Lavkarbopannekaker med enten pålegg eller rømme+bær
Salat med ost og kjøtt


Her om dagen hadde jeg Isets "sjokoladekake på tre minutter" til frokost

Før spiste jeg to brødskiver med salami og syltetøy... Litt mer variert nå...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 10:11   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hva er deres typiske frokost?

2 medium kokte egg most med meierismør

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 10:21   #4
surflover
Medlem
 
surflover sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 282
surflover er en juvelsurflover er en juvelsurflover er en juvel

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Jeg spiser alt fra:

solsikkebrød med ost/kremost/hjemmelaget bringebærsyltetøy/ reker og avokado osv
Cottage cheese med syltetøy/fun light saft
omelett
middagsrester
smørgrøt
salat


Fint at du blir mett av frokosten din! Ikke noe er bedre enn å være mett
Synes å ha lest her inne at det ikke bør gå mer enn maks 6 timer mellom måltidene (utenom natta). Så det er greit å ha i bakhodet

surflover er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysen gikk ikke - nå LAVkarbo Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 10:33   #5
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Siden kroppen min trenger tid på seg til å fungere så tar jeg bare litt brie og paprika til frokost. Hendler jeg gomler i meg et salatblad også.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 11:17   #6
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Kjøtt/middagsrester.
Jeg spiser kjøtt til omtrent alle måltider, altså middags-måltider, dog ikke like stor prosjon til hvert måltid. Masse kjøtt fungerer best for meg mtp vektnedgang.

Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 11:45   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Kjøtt, kylling eller fisk med litt grønnsaker surret i meierismør og tilsatt litt fløte og kremost!
Kan varieres i det uendelig og holder meg mett i hvert fall 5-6timer!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 11:58   #8
Froskeprinsessen
Medlem
 
Froskeprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sandefjord
Innlegg: 58
Froskeprinsessen er på en erverdig vei

Sv: Hva er deres typiske frokost?

frokosten min består av egg og bacon, men jeg går fort lei ting så. det hender jeg koker egg, ett egge delt i to, men litt pepper eller annet krydder og en ert med majones, ett par skiver røkt laks og ett par skjeer cottage cheese med en halv t skje med eplemos og kanel over, og litt grønn salat, , eller s er det left over, har også ofte kylling vinger i kjøla elelr frysen, jeg trenger enkel mat, blir enda mer lei om det blir mye greier å lage, så det beste er å ha ting ferdig=)

Froskeprinsessen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 12:10   #9
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Jeg har et par jeg bytter mellom:

Smoothie: ett egg, 25 gram proteinpulver, 100 gram bær, 50-100 gram olje, 50-100 gram yoghurt. (ikke ketolysevennlig... litt mye karbo)

Eggerøre med masse smør på nannahs knekkebrød. Med masse ost og majones

Egg og bacon. Koker eggene nesten hardkokte, deler de opp og blander inn smør og baconfettet. nam!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 12:20   #10
Bæstemor
Juniormedlem
 
Bæstemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Innlegg: 48
Bæstemor er på en erverdig vei

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Blir ofte omelett av 2 egg, 3 skiver bacon eller 3 skiver skinke og 30-50 gram jarlsberg. Eller 100 gram cc og 20 gram kremfløte og 40 gram hjemmelaget frokostblanding (laget av sesamfrø, linfrø, solsikkefrø,gresskarkjerner, kokosmasse og nøtter) som er ristet i ovn.

__________________
Livet er ikke for amatører.










Bæstemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 12:44   #11
yay
Juniormedlem
 
yay sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 20
yay er på en erverdig vei

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Frokost er samme hver dag: Vann
Lunsj også samme hver dag: Vann

Men middagen varierer - en haug grønnsaker og storfekjøtt/fisk/fugl

Kveldsmat er samme hver dag: ....vann, ja

edit: mellommåltid: Vann, det også

__________________


yay er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 12:59   #12
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Prøver å variere litt, er ikke et typisk vanemenneske.

- middagsrester fra dagen før (spesielt om det var ostelasagne, det er så godt kaldt!)
- cottage cheese med div. frø, fløte (for fettprosenten), en dæsj stevia og kanel
- tyrkisk yoghurt med samme tilbehør (ikke så ofte, litt høy karbo)
- osteknekkis med kokt egg og majones eller kjøttpålegg og majones
- egg og bacon med ost og majones eller omelett av to egg og en dæsj fløte, med baconbiter og hva ellers som er i kjøleskapet som er godt

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 13:00   #13
Ju9ta
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Sandnes
Alder: 43
Innlegg: 66
Ju9ta er på en erverdig vei

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Opprinnelig lagt inn av yay, her.

Frokost er samme hver dag: Vann
Lunsj også samme hver dag: Vann

Men middagen varierer - en haug grønnsaker og storfekjøtt/fisk/fugl

Kveldsmat er samme hver dag: ....vann, ja

edit: mellommåltid: Vann, det også

Seriøst??
Er d så "bra" da?

__________________
Ju9ta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 13:06   #14
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hva er deres typiske frokost?

2 stekte egg med meierismør......hver dag.....gleder meg like mye til frokost hver dag!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 14:11   #15
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Pannekaker med smør og syltetøy Pannekakene er laget av CC, egg, mandelmel, kruskakli og vann. Nam!

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 14:28   #16
Bindi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 232
Bindi er på en erverdig vei

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Egg og bacon

Sanver knekkebrödene!

Bindi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 14:32   #17
ciamor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 43
ciamor er på en erverdig vei

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Eggerøre med bacon eller laks.
Kokt egg og litt smør.

Mmmm....egg

__________________


post tenebras, lux.


ciamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 14:35   #18
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Egg nesten hver dag, her også, i mange varianter.

  • hardkokte, med meierismør
  • hardkokte, avkjølt, med majones og evt kjøttpålegg
  • stekt, med evt bacon eller som "sandwich" (to stekte egg med ost og kjøttpålegg mellom)
  • omelett med div kjøtt/ost
  • frittata eller eggemuffins (begge veldig greit å lage stort og ha stående til mat for flere dager)
  • eggesmør (finhakkede hardkokte egg og smeltet smør blandet sammen med ønsket krydder og avkjølt til det stivner)
  • eggesalat
Og sikkert flere variasjoner over samme tema jeg ikke kommer på i farten. En gang i blant har jeg en middagsrest jeg spiser istedet.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 15:00   #19
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Opprinnelig lagt inn av Ju9ta, her.

Seriøst??
Er d så "bra" da?

Det finnes folkegrupper/stammer som bare spiser ett hovedmåltid (middag/tidlig kvelds) om dagen og tar kun te og noen "frøkjeks" om morgenen.
Poenget er ikke hvor ofte man spiser, men at man spiser det kroppen trenger.


En digresjon:
Da Dag Viljen P sa at han bare spiste to ganger om dagen, utbrøt Kari Jackelson: Gud, hvor kjedelig!!
Men tenk; Han var behagelig mett i 6-8-12 timer av det han spiste, og så slapp han å tenke på mat på en god stund.
Det må da være "kjedeligere" å måtte snoke i kjøleskapet hver tredje time??

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 17:08   #20
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Frokost for meg er som oftest egg i en eller annen form. Omelett, speilegg eller kokt. Har jeg ikke den store matlysten, men vet at jeg bør få i meg noe for det blir leeeeeenge til neste gang jeg har tid til mat, blir det en kaffelatte av smør, eggeplomme, vann, kaffe og stevia. Det metter lenge for meg. Men ofte blir det egg. Er litt av og på med hva jeg spiser. Denne uka går det i 3 kokte egg med meierismør til. Forrige uke spiste jeg 2 speilegg, med jarlsberg oppå og 1/2 avokado til, uka før laget jeg omelett til hver frokost hele uka, som stort sett også ble lunsj. Så jeg synes at det er greit å ta det enkelt. Blir også ofte egg og bacon. Da slenger jeg baconskiver i stekeovnen, hopper i dusjen, så steker jeg speilegg, så er alt klart til å nytes. Det er helt fantastisk å steke bacon i ovnen, slipper da stekesprut over komfyren:-) Omelett lager jeg også i stekeovnen. Kler bare formen med bakepapir, så steker den seg mens jeg dusjer:-) Igjen...... jeg liker det enkelt. Greit å kunne gjøre flere ting på en gang + at jeg da lager så stor porsjon at jeg har til lunsj:-) Så har jeg spart tid da også:-)

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 17:11   #21
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Opprinnelig lagt inn av Ju9ta, her.

Seriøst??
Er d så "bra" da?


Signerer denne............................................. ...... dette MÅ være tøys???? Ingen som kan leve slik, det er ikke bra for kroppen. Det er jo rene plaging og pining. Nei ta til vett og begynn å spis. Kroppen di går aldeles på sparebluss da den ikke får nok næringstoffer

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 18:37   #22
Ellekaramelle
Medlem
 
Ellekaramelle sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 52
Ellekaramelle er på en erverdig vei

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Skjønner ikke hvordan folk har tid eller ork til å koke egg og steke bacon, lage seg pannekaker og omeletter..Respekt . Selvfølgelig skjønner jeg jo at ikke alle begynner klokken halv åtte eller åtte på arbeid som meg, men likevel..Jeg er altfor trøtt til å føle at det er trygt å betjene noe mer avansert enn kaffetrakteren på morgenkvisten. Knapt nok den..

Jeg har fått dilla på CC og har ofte det til frokost. Søtet med en teskje sukkerfritt bringebærsyltetøy og en liten neve med mandler og paranøtter som jeg gnafser i meg på vei til jobb. Hvis jeg har vært flink dagen før og fått laget meg det, har jeg med meg en salat på jobb, med bacon og ost og kanskje et hardkokt egg i. Eller litt middagsrester hvis jeg har noe igjen. Hvis ikke, blir det lavkarboknekkiser med ost og smør som jg har liggende på jobben til krisesituasjoner..

Ellekaramelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 18:43   #23
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Det må da være "kjedeligere" å måtte snoke i kjøleskapet hver tredje time??

*hehe* For en stund siden hadde God Morgen Norge (tv2) en rekke programmer hvor de tok for seg en sunn frokost - lunsj - middag og ved lunsjen måtte jeg le. Jeg husker ikke hva hun heter hun kostholdsdama som var med (ikke Wenche, men Cathrine ettellerannet?), men hun sa i alle fall at hun klarte ikke å vente fra frokost til lunsj med å spise noe så hun hadde alltid noe sunt og magert i veska som hun kunne spise i mellomtiden! Jadda... Hvorfor ikke spise noe til frokost som holder deg mett til lunsj, tenkte jeg...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 18:43   #24
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Signerer denne............................................. ...... dette MÅ være tøys???? Ingen som kan leve slik, det er ikke bra for kroppen. Det er jo rene plaging og pining.

Hvorfor er det plaging og pining, så lenge det man spiser inneholder et adekvat energiinntak, med en næringsfordeling som hindrer blodsukkersvingninger? Det er verken plaging eller pining involvert da. Selv har jeg en rytme med to måltider om dagen.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 20:40   #25
yay
Juniormedlem
 
yay sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 20
yay er på en erverdig vei

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Signerer denne............................................. ...... dette MÅ være tøys???? Ingen som kan leve slik, det er ikke bra for kroppen. Det er jo rene plaging og pining. Nei ta til vett og begynn å spis. Kroppen di går aldeles på sparebluss da den ikke får nok næringstoffer

Det er ikke tøys nei. At lavkarbo fører til mindre insulinproduksjon er bare én del av den store sammenhengen: kroppen trenger TID for å justere energibalansen.

Forøvrig så spiser jeg også en avocado eller to, og godt med smør - daglig energinntak ligger på rundt 2000-2500kcal, som er et lite underskudd for meg. Jeg mister nesten utelukkende fett, noe som er supert etter å ha stått stille i nesten ett år på ekstremt lite karbo.

Kort og godt har jeg aldri følt meg mer energisk, våken og skarp - jeg har aldri visst hva "sulten" er i hele mitt voksne liv, før nå. Jeg kan faktisk kjenne forskjell på sult og tørst! Og hvis jeg ikke er sulten, så spiser jeg ikke - kroppen er mye smartere enn norsk ukeblad og tullete regler om å spise etter klokka.

__________________


yay er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva spiser deres barn i løpet av en dag? smiley75 Barns kosthold 28 22-02-11 20:54
Når kom platået deres? Schmoopy Ketolysekuren 5 16-02-09 21:36
Jeg trenger deres hjelp! wollafruen Generell diskusjon 30 15-09-08 08:35
Hva er julemenyen deres? Summer Generell diskusjon 18 31-12-06 09:16
Hva er deres god natta-rituale! Marianne Generell diskusjon 6 24-09-04 01:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no