Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Jeg trenger deres hjelp!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-09-08, 20:05   #1
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Jeg trenger deres hjelp!

Man kan skrive om hva som helst her inne ikke sant? Jeg trenger hjelp til valg av navn, på en liksomfigur jeg skal titulere. Figuren er en "hun", og jeg har funnet fram disse, men nå står jeg helt fast. Er det noen av disse som "står ut" fra de andre? Noen som liksom fester seg hos deg? Jeg blir kjempeglad for svar!

Pim
Emiko
Simi
Nia
Miri
Eia
Effie
Adi
Fay
Fro
Ilmi
Kailo
Lumi
Malou
Vila
Aiko

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 20:20   #2
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Effie!

  Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 21:01   #3
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Lumi

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 21:08   #4
solsikke
Seniormedlem
 
solsikke sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 43
Innlegg: 565
solsikke er ny på veien

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Kailo

solsikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!! Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 21:10   #5
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.

Man kan skrive om hva som helst her inne ikke sant? Jeg trenger hjelp til valg av navn, på en liksomfigur jeg skal titulere. Figuren er en "hun", og jeg har funnet fram disse, men nå står jeg helt fast. Er det noen av disse som "står ut" fra de andre? Noen som liksom fester seg hos deg? Jeg blir kjempeglad for svar!

Effie er for meg den "gærne" dama i "Ernie"....

Nia, Miri, Adi, Fay og Kailo høres fine ut i mine ører

Leste for mange år siden en historie om noen feminine vesner som het "Vana" (hvis du hadde lyst på flere forslag).

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 21:42   #6
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Emiko. Det er originalt, har god klang og lett å huske. Og bløtt og hardt på en gang !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 21:45   #7
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Eia!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 21:53   #8
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Emiko var det første som hang seg fast hos meg

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 22:55   #9
Sophocles
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 13
Sophocles er på en erverdig vei

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Jeg stemmer Kailo og Lumi...
Nå er du vel like langt hehe

Sophocles er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 22:56   #10
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Hehehe..nei, like langt er jeg nok ikke, det er i hvertfall noen som faller klart bort og det hjelper i utvelgelsesprosessen

Tusen takk for alle svar så langt!

..tar gjerne i mot flere også!

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 00:31   #11
Siss1
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 52
Innlegg: 177
Siss1 er ny på veien

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Av en eller annen grunn fikk jeg lyst til å spørre mine to barn (4 og 11 år) og begge to sa PIM med en gang! Og det er det navnet jeg også festet meg ved! Høres rett og slett ut som en snill og mystisk og god figur! Lykke til!

Siss1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(max 20 g) Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 00:51   #12
Eirian
Medlem
 
Eirian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 123
Eirian er ny på veien

Re: Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Ilmi.

Eirian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, øko, uten tilsetningsstoffer mm. Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 08:01   #13
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Emiko

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 08:08   #14
Belseblubb
Medlem
 
Belseblubb sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 212
Belseblubb er en juvelBelseblubb er en juvelBelseblubb er en juvel

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

I hvilken forbindelse er det du skal bruke navnet. Skriver du? Er det i tilfelle for barn, ungdom el voksne, og skal det være en god eller ond figur?

__________________
Her skal man få en fin, stor mage i månedene fremover, men prøver å unngå unødvendig vektoppgang med lavkarbo.

Min journal
Belseblubb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 08:55   #15
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Godt spørsmål, Belseblubb ! Morsomt nick, forresten

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 08:56   #16
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Morsomt med deg som spurte barna dine! For det er til en barneboksfigur. Jeg skriver littegrann..

I minste fall blir det bøker som jentene mine får (svigerfar driver i trykkeribransjen, så jeg skal få laget ordentlige bøker av det en gang) men da blir de jo one of a kind

Blir de "gode nok" har jeg tenkt å prøve å sende de til forskjellige forlag, det verste som kan skje er jo bare at man får avslag. Så jeg skal skrive, og sende inn, så får vi bare se Skal ha gjort det i hvert fall!

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 09:11   #17
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Pim er fint Men hva synes du om Ailo?

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 09:25   #18
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Emiko falt jeg for...eller hva med Ea?

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 11:22   #19
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Emilie, fordi du dermed kan bytte førstebokstav til Umulie

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 13:23   #20
Celba
Nytt Medlem
 
Celba sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Telemark
Innlegg: 6
Celba er på en erverdig vei

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Jeg likte Vila....jentete og nydelig klang..
Lykke til med valget....

Celba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 13:31   #21
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Sikkert lurt å velge at navn som ikke er et vanlig brukt jentenavn, men mer et fantasinavn, da slipper men å bli kalt F.eks "Helene harefrøken" hvis man heter Helene...
Og bøkene dine blir nok sikkert poulære og selger masse, så da er det lurt å tenke på det.

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 14:12   #22
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Karbosara, her.

Sikkert lurt å velge at navn som ikke er et vanlig brukt jentenavn, men mer et fantasinavn, da slipper men å bli kalt F.eks "Helene harefrøken" hvis man heter Helene...
Og bøkene dine blir nok sikkert poulære og selger masse, så da er det lurt å tenke på det.

Hehe...ja, vi satser på at de blir dødspopulære!

Ja, tenkte meg et fantasinavn, fordi jeg vil at det ikke skal kunne "gjenkjennes" eller linkes til noens venninne eller tante eller noe sånt. Det skal være en helt egen figur sånn sett.

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 14:13   #23
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Opprinnelig lagt inn av sirimor, her.

Pim er fint Men hva synes du om Ailo?

Ailo...hm...da tenker jeg bare på Ailo Gaup, og siden han er en mann, så ser jeg for meg en mannsfigur. Men hadde figuren i boka vært en gutt så hadde det vært aktuelt

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 14:53   #24
bofse
Juniormedlem
 
bofse sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 56
Innlegg: 42
bofse er på en erverdig vei

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Pim likte jeg best.

bofse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 14:53   #25
Zalza
Juniormedlem
 
Zalza sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 20
Zalza er på en erverdig vei

Sv: Jeg trenger deres hjelp!

Pim var det som festet seg hos meg med en gang, og så er det et enkelt navn for barn å huske

__________________
Zalza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert,lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har ikke helsekosten deres det dere trenger? Joda det har de, sjekk her: Iset Lavkarbo generelt 4 11-12-05 03:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no