Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Jeg fryser

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-05-09, 15:21   #1
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Jeg fryser

Jeg fryser. Og jeg fryser noe helt for jævlig. Jeg skjelver og hakker tenner. Det begynte tidligere i uken, jeg frøs rundt midnatt og måtte legge meg i badekaret. Sånn fortsatte det i 4-5 dager, til jeg i går, ved midnatt begynte å fryse. Jeg la meg i badekaret, men fortsatte å fryse etter det. Og siden har jeg vært ispinne.

Jeg har nesten 30 grader inne. Ute er det 10 grader. Jeg sitter med varmovnen under stolen og dyna rundt meg og hakker tenner.

Nå lurer jeg egentlig på om dette er normalt når du har spist lavkarbo en to måneders tid, eller om det skyldes at jeg faktisk ikke føler meg helt bra (jeg har ondt i magen, vil spy, hodepine, grusomme magesmerter og jeg har skyldt på noe helt vanlig kantinebrødmat jeg har inntatt over 3 dager nå)?

For jeg begynner egentlig å lure på om jeg faktisk er ordentlig sjuk.

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 15:33   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jeg fryser

Jeg blir lettere sjuk når jeg spiser karbo-mat enn lavkarbo. Så det kan nok være begge deler ja Dessuten går det omgangssjuke for tida....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 17:33   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg fryser

Har du tatt tempen?
Høres ut som frostanfall det du beskriver!
Legevakt?!?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 18:18   #4
Bellabo
Medlem
 
Bellabo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 167
Bellabo er på en erverdig vei

Sv: Jeg fryser

Hvis du kroppen din får for lite næring over tid, går den i sparebluss ( spiser du nok ?? ) Da fryser du og føler deg syk.

Men dette hørtes nå litt mer alvorlig ut, enig med innlegget over her. legevakt ??

__________________




revmatiker og Lavkarbo-veteran siden 2009.. prøvd de aller fleste diettene.. Er nå i gang med siste innspurt så derfor ny ketolyserunde.
Bellabo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: under 5 :) Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 19:31   #5
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Sv: Jeg fryser

Vel, siden jeg hhar over 40 i feber, og sterke magesmerter så er det nok sykdom og jeg skal på legevakten nå-

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 21:30   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg fryser

Uffda!
Lykke til og god bedring!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 21:53   #7
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Sv: Jeg fryser

Pussig det der, hvor frisk man føler seg etter å ha besøkt legen. Feberen gikk ned sånn der! *knipser* og uten å få medusiner.

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 22:05   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg fryser

Jammen, hva sa legen, da?
"Ta 2 Dispril og ring meg i morgen!"

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 22:25   #9
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Sv: Jeg fryser

Magebesvær sannsynligvis forårsaket av noe jeg har spist (aka brød fra kantina sikkert). Faen, jeg skal aldri mer spise vanlig brød om det er sånn magen reagerer.

Så fikk jeg medisin mot en mulig blærebetennelse.

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 22:47   #10
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg fryser

Får håpe du blir fort bedre, da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dag 3 og fryser veldig, normalt? Kreta Ketolysekuren 9 30-01-09 09:26
Fryser på fotane! vossajinto Generell diskusjon 4 01-12-08 09:11
Kjøpt meg fryser til under tusenlappen Distrea Generell diskusjon 13 30-11-07 22:26
Fryser-dårlig forbrenning? Anne Generell diskusjon 16 14-05-04 16:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no