Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Fryser noe voldsomt!

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-11-10, 21:08   #1
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Fryser noe voldsomt!

Jeg har gått ned 16 kg siden mai. Før nedgangen var jeg overhodet ingen frysepinn, men nå er jeg kald tvers igjennom og sliter bigtime med bare en liten minus..
Er det tilfeldig eller er det fordi en del av polstringen mangler? Noen som har opplevd det samme?
Spesielt kald er jeg om kvelden når jeg skal legge meg..
Takker på forhånd for svar, og ber om unnskyldning i fall det ligger flere tråder om dette her..

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:11   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Fryser noe voldsomt!

Ja, polstringen blir borte. Opplever sjøl å fryse mer.

Må rett og slett kle oss bedre enn vi gjorde

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:14   #3
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fryser noe voldsomt!

Godt vi er flere som opplever det samme, Gerd. Samtidig som jeg hater å fryse!!! Brrrrrrr

SOM jeg gleder meg til sol og sommer igjen! Ikke vørt min favorittårstid før, mtp avkledning osv..
Takk for svar og ha en herlig kveld!

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:17   #4
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fryser noe voldsomt!

Jeg har samme problemet som deg! Har gått ned 21kg og nå fryser jeg OVERALT, blitt en skikkelig skikkelig frysepinne...

*drømmer om sol og sommer*

Lurer på hvordan dette skal gå egentlig det er jo meldt den kaldeste vinteren på 100år..

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:21   #5
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fryser noe voldsomt!

Ååååå nei!!! er det sant? Det var jo så himla kaldt i fjor!!!

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:27   #6
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fryser noe voldsomt!

Jeg fryser som en gal! Sitter innsulla i en ullpledd med ull-tøfler og en varm kopp kakao ATMED oljeovnen! Så kald på hendene at heklekroken skjelver Får fyre i gang litt zumba før dusj og seng... Glad jeg har strøm inkl. i leie, ja!! Er forøvrig åtte kalde ute her i Tromsøtoppen!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:30   #7
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fryser noe voldsomt!

Her er det omvendt! Bortsett fra at jeg ikke har gått ned i vekt, men er normalvektig fra før. Var tidligere enn skikkelig frossenpinn - nå, etter å ha gått på lavkarbo et halvt års tid, koker jeg mye oftere enn jeg fryser! Deilig!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:34   #8
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fryser noe voldsomt!

Håper jeg også blir varm når jeg er normalvektig!!! *Håpe håpe*

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:35   #9
Lindaplinda
Medlem
 
Lindaplinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 43
Innlegg: 270
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Fryser noe voldsomt!

Jeg har bare gått ned 5kg, men jeg sitter her og fryser som bare det mens samboeren min ikke gjør det i det hele tatt Jeg sitter nå med singlet, hettegenser og strikkegenser + stilongs, bukse og pledd + ullsokker og tøfler.. Og sambo sitter i trøye og joggebukse.. he he. Skulle tro jeg satt ute midt på Nordpolen jo

__________________


Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:43   #10
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Fryser noe voldsomt!

Jeg har gått ned 8 kg og er like varm som før.. Jeg går enda med sandaler på jobb og ute på isen... folk ser rart på meg.. uten sokker.. hehehe..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:47   #11
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fryser noe voldsomt!

WOW senorita, det var virkelig sprekt!!! brrrr

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:53   #12
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fryser noe voldsomt!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Jeg fryser som en gal! Sitter innsulla i en ullpledd med ull-tøfler og en varm kopp kakao ATMED oljeovnen! Så kald på hendene at heklekroken skjelver Får fyre i gang litt zumba før dusj og seng... Glad jeg har strøm inkl. i leie, ja!! Er forøvrig åtte kalde ute her i Tromsøtoppen!

Kjøp deg en saueskinnsfell på Ikea og sitt på den! Kokvarmt - jeg lover! Har en i stolen selv akkurat nå, men det er for varmt egentlig.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:58   #13
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Fryser noe voldsomt!

Jeg har gått ned 13 kg og har også begynt å fryse mer (Smiler fordi jeg syns det er litt godt - har vært plaget av enorm svetteproduksjon som til tider har vært pinlig).

Blir spennende å se om jeg takler varmen bedre når jeg reiser til Thailand senere i år. Det hadde vært deilig å kunne ta på seg et skjørt uten at svetten siler nedover på innsiden av lårene....

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 22:01   #14
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Fryser noe voldsomt!

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

WOW senorita, det var virkelig sprekt!!! brrrr

Er nok bare en vane.. bOdde i spania noen år og gikk aldri med sokker og gikk kun i sandaler/slippers..

Siden jeg går mye på jobb er de skoene her yppelige å gå i, det er slike MBT sko, og jeg får ikke vondt i ryggen av å gå med dem.. Og har jeg på meg sokker eller vanlige sko blir jeg altfor varm på føttene.. Så jeg går alltid barbeint stort sett... hehe..


http://no.mbt.com/Home/Collection/Sh...ck-SS10-W.aspx de her går jeg i.. Fint når man går på murgulv 8 timer om dagen

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 22:48   #15
Lindaplinda
Medlem
 
Lindaplinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 43
Innlegg: 270
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Fryser noe voldsomt!

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Er nok bare en vane.. bOdde i spania noen år og gikk aldri med sokker og gikk kun i sandaler/slippers..

Siden jeg går mye på jobb er de skoene her yppelige å gå i, det er slike MBT sko, og jeg får ikke vondt i ryggen av å gå med dem.. Og har jeg på meg sokker eller vanlige sko blir jeg altfor varm på føttene.. Så jeg går alltid barbeint stort sett... hehe..


http://no.mbt.com/Home/Collection/Sh...ck-SS10-W.aspx de her går jeg i.. Fint når man går på murgulv 8 timer om dagen

Jeg ELSKER mbt-skoa mine!! Har bekhterev, og går på hardt gulv på jobben.. og jeg kan ikke gå med noe annet.. har brukt mbt i 5 år nå Og ja, man blir varme på beina av det, men det er jo fordi man "trimmer" mens man går

__________________


Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 22:50   #16
Lindaplinda
Medlem
 
Lindaplinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 43
Innlegg: 270
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Fryser noe voldsomt!

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Jeg har gått ned 13 kg og har også begynt å fryse mer (Smiler fordi jeg syns det er litt godt - har vært plaget av enorm svetteproduksjon som til tider har vært pinlig).

Blir spennende å se om jeg takler varmen bedre når jeg reiser til Thailand senere i år. Det hadde vært deilig å kunne ta på seg et skjørt uten at svetten siler nedover på innsiden av lårene....

Jeg har alltid vært varmblodig av meg, men problemet er jo igrunn forts at jeg blir veldig fort varm og svett... men fryser altså lettere også nå.. sukk.

Heldiggris som skal til Thailand.. håper du/dere får en fantastisk tur!!

__________________


Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 22:50   #17
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Fryser noe voldsomt!

Opprinnelig lagt inn av Lindaplinda, her.

Jeg ELSKER mbt-skoa mine!! Har bekhterev, og går på hardt gulv på jobben.. og jeg kan ikke gå med noe annet.. har brukt mbt i 5 år nå Og ja, man blir varme på beina av det, men det er jo fordi man "trimmer" mens man går

Helt sant.. dem er helt fantastiske. Jeg var litt skeptisk til prisen.. 1900 kr tror jeg dem kostet. men det var vel verdt det!! dem er nok over 1 år gamle og ser helt ny ut og er helt supre å gå i. Er det en dag jeg går i andre sko har jeg vondt i ryggen når jeg kommer hjem, hehe..

Derfor jeg er så varm på beina altså? Hehe

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 23:05   #18
Lindaplinda
Medlem
 
Lindaplinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 43
Innlegg: 270
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Fryser noe voldsomt!

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Helt sant.. dem er helt fantastiske. Jeg var litt skeptisk til prisen.. 1900 kr tror jeg dem kostet. men det var vel verdt det!! dem er nok over 1 år gamle og ser helt ny ut og er helt supre å gå i. Er det en dag jeg går i andre sko har jeg vondt i ryggen når jeg kommer hjem, hehe..

Derfor jeg er så varm på beina altså? Hehe

Ja, de er fryktelig dyre dessverre.. jeg har gudskjelov ei venninne som jobbet som konsulent for mbt og dermed fikset billigere priser for meg, men dessverre har hu sluttet der, så da blir det fullpris neste gang. Men det er verdt det

Du trener jo legg-, lår og rompemuskulaturen mer ved å bruke de samtidig som du avlaster leddene... men er nok ikke mange prosentene forskjellig fra vanlig gange ang den treninga altså... men alt hjelper

__________________


Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Voldsomt sukkertrang Eivor Ketolysekuren 29 06-05-10 22:56
Fryser! merethe20 Spørsmål og svar 4 05-05-10 09:36
Jeg fryser! SuperMamma Ketolysekuren 8 07-03-10 21:51
Jeg fryser Hillelille Spørsmål og svar 9 15-05-09 22:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no