Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

April 2011 --->

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-04-11, 22:42   #101
petite fleur
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 97
petite fleur er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Dumidalia: Har du prøvd pizzabunnen til Frida? http://lchf-bloggen.blogspot.com/2011/03/pizzabunn.html

Lagde denne i kveld, og endelig har jeg funnet en pizzabunn som ikke smaker omelett eller sagflis...rett og slett GODT! Byttet ut linfrø (eller var det sesamfrø?) med mandelmel siden jeg ikke er så begeistret for disse frøene. Anbefaler alle å prøve denne pizzabunnen, jeg hadde problemer med å begrense meg altså

Ang. søtsug: Jeg unner meg jo lavkarbosnacks, da.....Har laget lchf-bounty, de ligger i fryseren og jeg bare tar opp en når behovet melder seg I kveld har jeg laget iskake med valnøttbunn, den godgjør seg i fryseren så jeg får ikke smakt før i morgen.Håper resultatet blir bra, kun 20 karber i hele kaka....spennende å prøve noe nytt

__________________


petite fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 23:22   #102
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Jeg synes ikke det er vanskelig å holde meg unna godterier og sjokolade. Det skyldes ketosen. Til vanlig er jeg en skikkelig godtemoms.

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 23:46   #103
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Takk for tipset, petite fleur, den skal jeg prøve en dag!

Jeg er nok norges største godtegris, men så lenge jeg får i meg nok fett og ikke går rundt sulten er det sjeldent noe problem. Jeg opplever at lavkarbosjokolade og kaker bare forsterker søtsuget, så jeg prøver å holde meg unna det. Men jeg drikker cola zero, selv om det fører til tilnærmet samme suget... Forstå det den som kan.

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 00:07   #104
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 47
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Unnimoor, har du prøvd idoform? Aner ikke hvordan den er med ketolyse da, men den virker veldig bra hos meg når jeg ikker er på ketolyse i hvert fall. Blir billigere enn Biola også.

Baker jevnlig snacks med lite karbo som jeg har liggende på kjøkkenbenken og har ei skål mandler på stuebordet. Til nå har det funket for meg i hvert fall.....og jeg som er sjokoholiker!!!! Utrolig altså.

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 00:15   #105
FrustrertFrøken
Medlem
 
FrustrertFrøken sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 75
FrustrertFrøken er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Takk for gode tips, dere Har utrolig lyst til å lage noen sånne bounty barer altså Har liksom gått rundt å deppa litt den siste uka, for at jeg savner godis, men da er jo det problemet løst
Idoform kan jeg sikkert bruke! God idè! Takk

__________________
FrustrertFrøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 00:49   #106
Noralala
Nytt Medlem
 
Noralala sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 40
Innlegg: 4
Noralala er på en erverdig vei
Talking

Sv: April 2011 --->

Jeg blir med! Skal ned 26 kilo, så tenkte ketolyse var en god ide. Har gjort det for noen år siden, med stor suksess, men spiste litt ekstremt det siste året, så påan igjen!

Jeg er 27, har 1 barn, studerer, og jobber utenom. Travelt! Ofte fort gjort å velge usunt, men det er det slutt på. Jeg har vært i ketose i 4 dager, og har uten problemer holdt kosten sunn og balansert med litt planlegging. Ellers fører jeg mat dagbok, så ser jeg om jeg spiser for mye eller for lite. Utenom dette går jeg lange turer 3-4 ganger i uken, kortere turer de andre dagene. Man må få gjort så mye annet at det å ta seg tid til å legge om kosten for 1 av 3 mennesker i huset blir skikkelig tiltak, men jeg er veldig motivert! Så får dere se hva som skjer de neste månedene!

__________________


Noralala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 00:57   #107
Noralala
Nytt Medlem
 
Noralala sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 40
Innlegg: 4
Noralala er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Opprinnelig lagt inn av Unnimoor, her.

Jeg klarer meg skikkelig dårlig uten godis! Jeg tenker ikke på annet enn sjokolade Synes dere det er vanskelig å holde seg til kosten?

Ikke så lenge jeg er i ketose. Det er litt hard å bo sammen med en mann som elsker å bake brød, men det er det som har gjort meg feit, so NO BREAD FOR ME! Sukkersuget har lagt seg etter 4 dager i ketose.

__________________


Noralala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 10:28   #108
indianne
Juniormedlem
 
indianne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 49
Innlegg: 33
indianne er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Samme her; vanligvis er jeg sjokoholiker, men i ketose har jeg ikke lyst på sjokolade

__________________
Start: 26.04.11
Første delmål: 75 kg - nådd 09.05.11
Andre delmål: 70 kg
Hovedmål: 65 kg
indianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 10:31   #109
FrustrertFrøken
Medlem
 
FrustrertFrøken sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 75
FrustrertFrøken er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Så rart at jeg fortsatt har lyst på sjokkis da:O Jeg er jo i ketose, for stixen er rosa.. Hmm.. Mulig det har noe å gjøre med at jeg sitter hele tiden å tenker at jeg gleder meg til sommeren når vi skal prøve å få et barn til, for når jeg er gravid så spiser jeg mye godt:P (Men det burde jeg jo ikke)

__________________
FrustrertFrøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 10:52   #110
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Æsj, nå må jeg passe meg kjenner jeg. Nå tenker jeg sånn som jeg ofte tenker som som leder til my downfall når det gjelder slanking. Jeg tenker "SKUFFENDE!!! Bare 1,5 kg ned - jeg kan jo likegodt gi opp"

Men 1,5 kg er jo litt da. Egentlig er det ikke så verst. Og jeg har jo bare holdt på en uke. Så.. litt oppmuntring, takk!! Når jeg ser på andres vektnedgangslister så ser jeg jo mange uker med -0.7 og -0,lite og jeg ser jo at bare man holder ut så blir alle disse småminusene til -17 kg og -11 kg og sånt.

Hjelp!! Jeg må holde ut! Ikke bli demotivert av liten vektnedgang som egentlig ikke er så liten. Hjeeelp!!

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 11:14   #111
indianne
Juniormedlem
 
indianne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 49
Innlegg: 33
indianne er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Opprinnelig lagt inn av Vatti, her.

Æsj, nå må jeg passe meg kjenner jeg. Nå tenker jeg sånn som jeg ofte tenker som som leder til my downfall når det gjelder slanking. Jeg tenker "SKUFFENDE!!! Bare 1,5 kg ned - jeg kan jo likegodt gi opp"

Men 1,5 kg er jo litt da. Egentlig er det ikke så verst. Og jeg har jo bare holdt på en uke. Så.. litt oppmuntring, takk!! Når jeg ser på andres vektnedgangslister så ser jeg jo mange uker med -0.7 og -0,lite og jeg ser jo at bare man holder ut så blir alle disse småminusene til -17 kg og -11 kg og sånt.

Hjelp!! Jeg må holde ut! Ikke bli demotivert av liten vektnedgang som egentlig ikke er så liten. Hjeeelp!!

Nedgang er nedgang, og din nedgang er ikke liten engang. Du har gått ned tre smørpakker på en uke. Det er mye, det! Fortsett som du gjør, og du vil nå målet ditt til slutt! You go girl!

__________________
Start: 26.04.11
Første delmål: 75 kg - nådd 09.05.11
Andre delmål: 70 kg
Hovedmål: 65 kg
indianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 11:28   #112
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Opprinnelig lagt inn av indianne, her.

Nedgang er nedgang, og din nedgang er ikke liten engang. Du har gått ned tre smørpakker på en uke. Det er mye, det! Fortsett som du gjør, og du vil nå målet ditt til slutt! You go girl!

Takk!! *smask*


Eggerøre med fløte og smør inntatt.

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 11:55   #113
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 47
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Må slutte å veie meg jeg....i hvert fall hver dag.
Har veid det samme i 3 dager og jeg har hengt meg opp i det. Dumme meg!
Nå blir det bare veiing hver fredag om så Gubben må gjemme vekta i mellom!

Har ikke søtsug så mye som før, så det går den rette veien. Men jeg sliter med å få i meg nok væske. Er operert GBP så jeg får jo ikke drukket mere enn 2-3 dl om gangen, og da blir jeg svimmel. Da frister det jo ikke å gjenta prosedyren etter ei lita stund. Har ei vannflaske jeg nipper til, men jeg er jo tørst også!
Skal jammen ikke være enkelt.

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 16:00   #114
Misskathy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 22
Misskathy er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Vatti!

Jeg tenkte det samme i dag tidlig når jeg så 84,5 på vekta. "BARE, 1.5kg!! :O " Men så innså jeg at 1.5kg er faktisk ganske langt i fra bare og lite!

Så synes vi har klart oss bra jeg Vatti

I dag har jeg trent for første gang på treningsstudio etter at jeg meldte meg inn på elixa - jeg tror jeg skal dø haha..!!! Så godt, men akk og ved så hardt! Armen min låste seg også, så skal tydeligvis ikke være så lett

__________________
Delmål 1: 80kg 1.mai 2011
Delmål 2: 75kg 1.juli 2011
Delmål 3: 70kg 1.september 2011
Sluttmål: 65kg 1.desember
Misskathy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse bok + egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 16:03   #115
Ego
Medlem
 
Ego sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 51
Ego er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Hei alle sammen!

Akkurat unnagjort en lang tur med hunden i regnvær og kjenner at beina faktisk hang med i dag! Den første tiden på ketose kjentes de ut som tømmerstokker og hele kroppen var tung.. så det gir motivasjon!

Veide meg også i morrest og vekta den går raskt nedover - jippi! Gleder meg til veiedag på mandag her inne

Ellers å jobber jeg med å fokusere på at dette er mye mer en livsstil enn vekttap..det har tatt tid å legge på seg og skal ta litt tid å ta av seg igjen (bare ikke så altfor lang tid..) Jeg følger enda introduksjonen til Atkins og ser frem til neste fase. På sikt ser jeg for meg et moderat lavkarbo kosthold, men må tilpasse meg på veien, for å se hva som er best for akkurat min kropp!

I går spise jeg og en venninne foressten pizza med eggebunn (egg, philadelphiaost, revet ost, bakepulver og krydder), og den var KJEMPEGOD! Overraskene god faktisk, for den smakte vanlig pizza og ikke omelett! Smøreost hører vel ikke hjemme på introen, men men..bedre enn bunn me bakemix?? Har unasett kort tid igjen på introen (2 dager), men vurderer å legge til en ekstra uke, siden det går såpass bra og jeg ikke har noen problemer med å følge kostholdet.

Ha en fin lørdag alle sammen!

__________________
Mine mål på veien:

Ego er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 21:38   #116
Noralala
Nytt Medlem
 
Noralala sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 40
Innlegg: 4
Noralala er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

1,5 kg er kjempemasse! Jeg blir dødsglad hvis jeg går ned det på 1 uke!

__________________


Noralala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 21:52   #117
petite fleur
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 97
petite fleur er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Forrige gang jeg gikk på ketolyse, gikk jeg ikke ned et pøkk de 3 første ukene. Fuglene vet hvorfor, men vekta sto helt stille. Så løsnet det endelig, og jeg gikk ned 7 kg de neste 4 ukene. Så 1,5 kg er absolutt ingenting å kimse av! Synes ikke du skal være misfornøyd med det.

__________________


petite fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 19:57   #118
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Takk for oppmuntring, alle sammen.

I dag har det vært en dårlig dag. Første skikkelige varme vårdag, jeg lærer barn å sykle og imens stjeler noen jakken min med bilnøkler og husnøkler i. Senere på ettermiddagen får jeg følgende kommentar fra skrøpelig 84 år gammel dame "Men .. du kan vel bare ta EN vaffel? Jeg har jo laget dem spesielt for deg!"... og da måtte jeg jo det, følte jeg.

Dustedag. Resten av dagen har vært OK sånn kostholdsmessig, så jeg får bare la være å tenke på den der vaffelen. Hvordan lager eldre mennesker vafler, forresten? Synes de har så stor strekkfaktor. Skikkelig gummiaktige, seige vafler. Akkja. Jeg skulle jo ikke tenke mer på det.

Jeg lurer på om jeg kanskje spiser litt lite? I dag har jeg egentlig bare spist frokost og middag. Har ikke vært så sulten.
Er dere flinke til å spise flere ganger om dagen?

Og neste fredag er det veiedag igjen. Dere har jo rett, 1,5 kg er jo ikke "ingenting".

Synes dere er en fin gjeng.

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 21:07   #119
Pippa71
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 3
Pippa71 er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Hei alle sammen
Jeg blir også gjerne med her!

Dette er første gangen jeg forsøker et lavkarbokosthold. Jeg startet for snart 2 uker siden, mandag 28. mars. Jeg brukte mange uker før jeg startet på lese om lavkarbo, og fikk masse inspirasjon her inne og i Dr. Hexebergs bok.

Jeg har to mål med kostomleggingen.

Det første er at jeg har en kronisk betennelsessykdom i tarmen som har gitt meg mye smerter, kvalme, generell sykdomsfølelse og ikke minst diare i mange år. Jeg håper at dette kostholdet skal gi meg mindre plager av sykdommen.
Dersom det er flere her inne med Crohns Sykdom, så håper jeg dere vil dele erfaringer med meg

Det andre er selvsagt vekta. Jeg er 1.78 høy og veide 86 kg startdagen. Målet er å gå ned ca 10-15 kilo. Jeg har på disse to ukene mistet 1,5 kilo allerede!

Jeg er veldig glad for å ha funnet denne siden med så mange positive og inspirerende mennesker. Dere er til stor inspirasjon

Pippa71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Hexeberg Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 23:10   #120
Noralala
Nytt Medlem
 
Noralala sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 40
Innlegg: 4
Noralala er på en erverdig vei
Angry

Sv: April 2011 --->

Opprinnelig lagt inn av Vatti, her.

Takk for oppmuntring, alle sammen.
Senere på ettermiddagen får jeg følgende kommentar fra skrøpelig 84 år gammel dame "Men .. du kan vel bare ta EN vaffel? Jeg har jo laget dem spesielt for deg!"... og da måtte jeg jo det, følte jeg.

Ikke la noen "guilt-trippe" deg inn i å spise noe du ikke vil spise! Det er ikke bare uhøflig av andre å presse på deg noe du ikke vil ha, men det ødelegger dagen din mens det ikke endrer en døyt på demmes dag! Det er lov å si nei, også hvis du må gjenta deg selv!

Også fytti for en dritt som stjelte jakka di!

__________________


Noralala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 00:58   #121
Zalto
Juniormedlem
 
Zalto sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørum
Alder: 40
Innlegg: 41
Zalto er ny på veien

Sv: April 2011 --->

Jeg vil også være med

Gikk på ketolyse i 2008 (sept08-jan09) og gikk ned 13 kg.
Nå etter å ha født barn nr 2, er det på'n igjen. Etter så gode resultater forrige gang, må det jo funke nå også.
Jeg begynte egentlig litt i slutten av mars, men med 3 barnebursdager med inntak av kake så måtte jeg liksom begynne på nytt igjen for 14 dager siden.

Har kun gått ned 1 kg, og stagnerer allerede med samme vekta i snart 3 uker. Ulempen med å ha gått på kuren før er jo at man husker hva man kan bruke i matlagingen og baker brøderstatninger, og bruker lavkarbo sjokkis som måltidserstatter
Men må prøve å følge en slags induksjon nå i uken som kommer uten sukkererstatninger, brus og fløte. Bruker MYE fløte i matlagingen og det kan jo være en grunn til manglende vektnedgang.

Er foresten 27 år har samboer, 2 barn og 2 hunder
Startvekt etter fødsel 79 kg. Mål nr 1 er 70 kg, nål nr 2 er 65 kg. Drømmevekta.
Veide 68 før jeg ble gravid med nr to, så sluttmålet er ikke utenfor rekkevidde hvis jeg bare jobber litt ekstra hardt

__________________
Zalto



Zalto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 09:35   #122
FrustrertFrøken
Medlem
 
FrustrertFrøken sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 75
FrustrertFrøken er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Har gått ned 1,9 kg siden forrige mandag Det er jeg kjempe fornøyd med, med tanke på at jeg hadde en utskeielse på tirsdag, og en på lørdag :P Hehe..
Endelig under 85 kg! Jippi! Dette må feires med kake! NOT!

__________________
FrustrertFrøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 10:13   #123
efre
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 36
efre er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

hei damer!
så flinke alle har vært! så bra at vekta går nedover mm lavkarbo pizza må jeg prøve meg på! det høres nydlig ut!
jeg har hatt en super helg med spa fra fredag til lørdag og oppussing resten av helgen! jeg sa jo at jeg skulle ha en planlagt smell denne helgen og unte meg både litt poteter, gullerot, mais, litt brød og en halv dessert( jeg og samboer delte) jeg har den siste uka følt meg skikkelig dårlig, har vært så kvalm! og slapp ( nesten sånn at jeg vurderte g-test) men etter karbo utskeielsen så var det som om noen hadde satt i nye batterier og kvalmen var borte! når jeg veide meg igår så hadde jeg gått ned 200 gram. så spørsmålet mitt er da, er det mulig at jeg har fått i meg for lite karbohydrater den siste tida? hmm skjønner ikke helt detter her!

__________________


efre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 11:36   #124
Ego
Medlem
 
Ego sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 51
Ego er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Heisann!

Synes alle vi er flinke her inne, både med vekttap og motivering av oss selv og andre

Selv har jeg gått ned 4,5 kg på to uker, veldig fornøyd med det!! Forventer jo selvsagt ikke at det skal gå like fort fremover, men der er bra med en kickstart kjenner jeg! Vekttården er oppdatert, men jeg er usikker på om vi ikke heller bør skrive en ny kommentar/svar for hver veiing, da oppdateringene ikke er like synlige slik.. det er jo fint å kunne bruke vekttråden slik at alle kan komme med tilbakemeldinger og motivere hverandre videre?

Ha en fin dag alle sammen!

__________________
Mine mål på veien:

Ego er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 12:04   #125
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 47
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Det er lettere å se hvem som har oppdatert på den måten ja Ego, bare en husker å ta med seg de gamle tallene i det nye svaret.

Synes det er så mange som er kjempeflinke her inne! Blir skikkelig motivert av å lese og se hva andre gjør.

Tror forresten at jeg også må holde meg unna kunstig søtning for søtsuget blir himmelhøyt av de. Og så spretter vekta opp og ned de dagene jeg har vært borti light-brusen. Usj altså. Må finne en drikke jeg synes er god å nippe til som er uten søtstoffer og kullsyre.

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hei! Start 20. april Sense Ketolysekuren 524 30-01-10 13:42
1 april - veldig morsom... HP Generell diskusjon 10 02-04-06 13:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no