Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Gresskar i Bergen

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-09-12, 23:54   #1
Laelli
Gjest
 
Innlegg: n/a

Gresskar i Bergen

Heei

Jeg lurte på om det er noen som vet om hvor det er mulig å få kjøpt gresskar i Bergen? Har vært innom X-antall butikker nå, uten å finne noe!

  Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 00:02   #2
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Gresskar i Bergen

Opprinnelig lagt inn av Laelli, her.

Heei

Jeg lurte på om det er noen som vet om hvor det er mulig å få kjøpt gresskar i Bergen? Har vært innom X-antall butikker nå, uten å finne noe!

Litt tidlig med gresskar, kanskje
Har ikkje sett noke i butikkane her heller, kjem vel når det nærmar seg halloween.

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 08:18   #3
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Gresskar i Bergen

Plantasjen har gresskar allerede... men det var pyntegresskar. En annen god kilde til gresskar pleier å være innvandrerbutikker som har frukt og grønt i sortimentet.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 08:45   #4
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Gresskar i Bergen

Ifjor var det ganske mange butikker som hadde gresskar til halloween, så det kommer vel snart i butikkene tenker jeg

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 09:55   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Gresskar i Bergen

Mester Grønn, blomsterbutikk i Sandvika, hadde fått inn fine gresskar denne uken, så jeg. Kanskje du har en sånn i Bergen også?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 10:20   #6
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Gresskar i Bergen

Jeg har funnet fairytail pumpkin, butternut og hokkaido gresskar på mega i Stavanger.

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 11:48   #7
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Gresskar i Bergen

De har ofte butternut-squash/gresskar på global food ved bystasjonen.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 12:02   #8
Laelli
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Gresskar i Bergen

Kjempeflott, tusen takk for svar alle sammen Jeg får vel smøre meg med litt tålmodighet og vente noen uker, om jeg ikke finner det på en av invandrerbutikkene!

  Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 08:38   #9
ibsan
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 38
ibsan er på en erverdig vei

Sv: Gresskar i Bergen

Jeg kjøpte gresskar på Global Foods i forrige uke! (Bare eit lite heads-up!)

ibsan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo- under 40 g karbo dagen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Syltet gresskar? halkatlala Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 15-12-11 17:29
Gresskar hjelp anirak Middag 3 29-10-10 08:31
Oppskrifter med gresskar ingunnsj Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 26-01-10 19:30
Stekt gresskar Lotusia Spørsmål og svar 3 21-03-07 01:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no