Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

1 april - veldig morsom...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-04-06, 23:44   #1
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk
Smile

1 april - veldig morsom...

Ja, da var denne dagen snart over. Den ene dagen i året der en ikke er trygg noen steder. Trygg i den forstand at det en ser, hører og leser er ekte/sant.

Noen som har blitt lurt av noen i løpet av dagen?
Gått fem på, - eller avslørt aprilspøken før den traff deg?


Scilla var vel først ut å avsløre spøken her på lavkarbo.no i natt (Nille var først, men hun bare hintet), mens andre igjen har gjerne ikke lagt merke til at endel har gått opp i vekt - og vært strålende fornøyd med det - mens andre var deppa for å ha gått ned et par kilo.

*lalalalala*

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".

Sist redigert av HP : 02-04-06 kl 00:00.
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 01-04-06, 23:48   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: 1 april - veldig morsom...

Jeg ble lurt av svigerinnen min som fortalte at hennes 3.5 måneder gamle baby skulle bli storesøster, og jeg gikk rett på limpinnen. Kom ikkje i hug hvilken dag det var nei...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 01-04-06, 23:56   #3
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: 1 april - veldig morsom...

blæh.. ble lurt av mamma, hun sa hun hadde vunnet 25 000 på et flax-lodd. Glemte at det var 1. april .. Burde tatt den der

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 00:02   #4
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: 1 april - veldig morsom...

Jeg fikk et hint fra Nille - hun skrev "dere er litt treige nå, synes jeg". Og da tok jeg den

Men Nille var altså først - hun er skarp, den dama

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 00:10   #5
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: 1 april - veldig morsom...

Jeg leste den overskriften med SV vil fjerne en ferieuke og tenkte "Hæ? Det må jeg se på etterpå." Så gikk jeg inn på forumet, og da jeg ble klar over at det var over midnatt skjønte jeg jo den om SV også... og postet linken i håp om å lure noen andre. Men jeg er ikke så flink til å lure, jeg...

En venninne sa sånn helt plutselig mens vi drakk kaffe - "Dere, det er gratis Madrugada-konsert i dag". Hun klarte å lure meg i et tiendels sekund...

Så det er vel egentlig bare lavkarbo.no som har lurt meg i dag Bra jobba, HP

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 00:18   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: 1 april - veldig morsom...

Jeg gikk på den SV saken med en gang, men det var før jeg hadde lest artikkelen. DA fant jeg raskt ut at det var bløff.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 00:25   #7
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: 1 april - veldig morsom...

Godt å høre, Nille

Det var jo en ganske god spøk da - de har jo gjort litt rare ting i regjering

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 00:38   #8
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: 1 april - veldig morsom...

blei litt forvirra av det der opp og ned i vekt og nattmatsgreiene jeg, men forstod at det var en spøk da... ellers har jeg holdt meg inne i dag, og vært på jobb, og jeg har ikke akurat den jobben hvor man tuller for å si det sånn... og nyheter har jeg ikke fått med meg desverre

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 01:40   #9
marmelade
Juniormedlem
 
marmelade sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 50
Innlegg: 33
marmelade er på en erverdig vei

Sv: 1 april - veldig morsom...

Har ikke blitt lurt i dag, enn så lenge- og nå er det jo over midnatt
Men glemmer ikke det året jeg hadde med meg lillebror på ca. 5 år, som satt i setet i bilen bak. Plutselig havnet vi midt i en politiaksjon, med bevæpnet politi og mye action. Jeg fikk panikk og havnet i den andre kjørebanen, på god hjelp mot elva. Det var krise og jeg glemmer det aldri . Det var forøvrig ingen aprilspøk, det var alvor.

__________________
Marmelade Startvekt 83 kg 12. februar-07
marmelade er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 11:41   #10
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: 1 april - veldig morsom...

Og jeg burde ikke skrytt så tili... ble kraftig lurt kl halv to i natt, men det synes jeg var urettferdig, for da var det jo ikke 1 april lengre...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 12:40   #11
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: 1 april - veldig morsom...

hæ?? Hva var spøken her inne da?? DEn har ikke jeg fått med meg nei..?

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no