Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Notatfunksjon?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-08-10, 22:36   #1
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Notatfunksjon?

Det er ikke noe sted her man kan lagre små notater? Eller MÅ jeg starte journal? Føler ikke noe behov for det akkurat nå, men kunne tenkt meg et sted jeg kunne notere trening osv. Er journal det eneste alternativet?

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 22:38   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Notatfunksjon?

Lage deg en blogg?

Der kan du bestemme selv hvem som skal lese

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 22:43   #3
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Notatfunksjon?

En vanlig blogg mener du? Det har jeg, men den ligger brakk. Jeg kan jo bare notere det opp i et word-dokument eller noe... Hmm...

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 22:45   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Notatfunksjon?

ja blogg i bloggdelen av forumet her http://forum.lavkarbo.no/blog.php

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 22:49   #5
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Notatfunksjon?

Ahh, det ante meg at det måtte finnes noe sånt... Og da kan jeg f.eks. ha den åpen bare for meg selv? Det er jo ikke så underholdende å lese 37/600, 87/600 etc etc

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 23:08   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Notatfunksjon?

hvis du bare er venn med degselv så ellers er det ingen som bryr seg om det bare er tall der alle er velkomne

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 23:11   #7
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Notatfunksjon?

Lag deg eventuelt ETT blogg-innlegg som du oppdaterer. Da er det vanskelig å finne tilbake til det for andre lesere og du får nok sjeldent besøk. Du bare trykker deg inn på "din blogg" og finner det enkelt

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 23:24   #8
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Notatfunksjon?

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Lag deg eventuelt ETT blogg-innlegg som du oppdaterer. Da er det vanskelig å finne tilbake til det for andre lesere og du får nok sjeldent besøk. Du bare trykker deg inn på "din blogg" og finner det enkelt

man kan også velge at ingen skal kunne se bloggen...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 11:34   #9
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Notatfunksjon?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

hvis du bare er venn med degselv så ellers er det ingen som bryr seg om det bare er tall der alle er velkomne

Så tragisk det hørtes ut da! Greia var som jeg skrev at jeg tenkte bare på tall, ikke engang måltider.

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 11:52   #10
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Notatfunksjon?

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

En vanlig blogg mener du? Det har jeg, men den ligger brakk. Jeg kan jo bare notere det opp i et word-dokument eller noe... Hmm...

Jeg bruker word. Noterer daglig (så fremt det er mulig da) vekt og hva jeg spiser og evt. trener. *host* Problemet er at jeg da er avhengig av å bruke en og samme pc hele tiden.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 22:26   #11
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Notatfunksjon?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg bruker word. [...] Problemet er at jeg da er avhengig av å bruke en og samme pc hele tiden.

Ja, ikke sant, det var det jeg tenkte, bra å ha det her på lavkarbo ikke sant?

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 22:38   #12
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Notatfunksjon?

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

Så tragisk det hørtes ut da! Greia var som jeg skrev at jeg tenkte bare på tall, ikke engang måltider.

Tragisk?

Hvis du har folk på vennelista så er bloggen åpen for dem, med mindre du stenger den for alle andre enn degselv da

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 15:05   #13
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Notatfunksjon?

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

Ja, ikke sant, det var det jeg tenkte, bra å ha det her på lavkarbo ikke sant?

Men da er jeg avhengig av nett-kontakt igjen. *hehe* Holder meg til word jeg, drasser jo med meg den der laptopen overalt omtrent.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no