Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

iherb, ref. koder

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-03-11, 17:35   #1
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

iherb, ref. koder

Forstår eg det riktig når eg trur at iherb er litt sånn nesten-pyramide? Er det heilt greit å reklame for sine eigne kodar på forumet?

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 17:39   #2
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: iherb, ref. koder

Kodene fungerer vel bare ved første gangs kjøp. Så folk har vel bare slengt de ut for at andre skal kunne spare 5$. HVilken folk har brukt er vel helt tilfeldig.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 18:08   #3
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: iherb, ref. koder

Men om nokon brukar min kode, vil eg tjene pengar på deira kjøp.

Eg er generelt sett skeptisk til slikt, men eg likar jo iherb. Så eg må få nokon andre til å bestemme kva eg skal meine. Eller noko slikt.

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 18:20   #4
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: iherb, ref. koder

Heh, greit at noen spør da. Jeg hadde liksom ikke tenkt over det engang jeg, før du spurte nå. Men ser jo det nå etter å ha lest over rewards-delen, at den jeg "lånte" koden fra vil tjene noen små kroner (evt. $) på det. Må vel slenge min kode ut der og, kanskje noen bruker den, sånn at blakke meg kan få billigere kakaosmør. *ler*

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 18:40   #5
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: iherb, ref. koder

Sitat:

They Save $5 -- You Earn 4%!
- First time customers who shop at iHerb.com and enter your email address or your 6 digit coupon code during checkout will receive an instant $5.00 off their first order.*
- And you'll be rewarded 4% commission on the subtotal of both their initial order and any additional orders they place over the next 365 days.

The Buck Doesn't Stop Here
- After their first purchase, your referrals can then pass their email address or coupon code along to their friends & family — just like you did.
- Your reward is now 3% on any of these 2nd generation sales. 3rd generation sales are rewarded the same way at 2% and 4th generation sales at 1%.

Now with "Endless Rewards"
- After each of your referrals first year, you will continue earning rewards at 1% on every one of their iHerb purchases across 4 levels — For the life of the program!
- As you can see, your rewards can add up for years to come from just one referral.

Fra iHerbs sider. Dei svarer forøvrig sjølve i linken på spørsmål om MLM.


No er eg skikkelig dårlig på å pimpe eigen kode, fordi eg rett og slett tykkjer det er frekt sidan eg veit at eg tjener på det, og eg vil ikkje sjå at lavkarboforumet skal bli ein stad der alle (eg) får haugevis med iHerbkoder i fleisen kvar gong eg loggar meg inn. Det er ikkje så mykje av det enda altså, men ein liten tendens.



Men eg kjem fortsatt til å handle på iherb altså, og eg brukte ein random iherbkode fra ein av brukarane her inne som eg gladelig skal la tjene inn enorme summar av det eg handlar.

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 18:49   #6
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: iherb, ref. koder

Var det jeg og gjorde, bare plukket en tilfeldig, husker ikke hvem sin det var en gang. Men så lange kodene blir holdt i tråder om iHerb må det da være greit. Er jo fint å kunne spare litt på første kjøpet.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 00:31   #7
surflover
Medlem
 
surflover sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 282
surflover er en juvelsurflover er en juvelsurflover er en juvel

Sv: iherb, ref. koder

jeg har min ref.kode i signaturen min. Skal ikke si at jeg har tjent meg rik på det! hehe!
Men jeg var så takknemlig for den koden jeg fikk tak i, første gang jeg skulle bestille, og synes ikke det virker som så veldig galt "pyramidespill". Det er jo denne måten de promoterer seg selv på.

Hvis det blir ett problem, så får dere ta det opp med administratorene.
Enn så lenge så kommer jeg til å ha min kode nederst, og det er ikke ment å kaste den "i fleisen" på forumets medlemmer. Kaster jeg bloggen min i fleisen deres også? For den er jo også i signaturen min

surflover er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysen gikk ikke - nå LAVkarbo Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 10:35   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: iherb, ref. koder

Opprinnelig lagt inn av surflover, her.

Hvis det blir ett problem, så får dere ta det opp med administratorene.
Enn så lenge så kommer jeg til å ha min kode nederst, og det er ikke ment å kaste den "i fleisen" på forumets medlemmer. Kaster jeg bloggen min i fleisen deres også? For den er jo også i signaturen min

Hvis du tjener penger på bloggen din, så ja

Jeg bare overser disse kodene.. Er ikke så veldig for den slags her på forumet, men ja, det er bare til å overse

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 13:28   #9
surflover
Medlem
 
surflover sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 282
surflover er en juvelsurflover er en juvelsurflover er en juvel

Sv: iherb, ref. koder

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hvis du tjener penger på bloggen din, så ja

I wish! hehe

surflover er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysen gikk ikke - nå LAVkarbo Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 13:42   #10
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: iherb, ref. koder

Gjør ikke noe for min del. Er bare glad jeg får rabatt jeg. Men så har jeg bare bestilt en pakke da.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 14:00   #11
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: iherb, ref. koder

Jeg har lagt ut min kode. Plager meg ikke at andre gjør det. Jeg har tjent nesten 5 dollar på det. Og de som bruker den får rabatt. Ingen blir rike av dette. Jeg må nok ha en jobb vedsiden av, for å tjene til livets opphold.

Om noen tjener noen dollar; BRA FOR DEM

__________________

Sist redigert av Timiane : 27-03-11 kl 14:27.
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 14:43   #12
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: iherb, ref. koder

Opprinnelig lagt inn av helene75, her.

Jeg har lagt ut min kode. Plager meg ikke at andre gjør det. Jeg har tjent nesten 5 dollar på det. Og de som bruker den får rabatt. Ingen blir rike av dette. Jeg må nok ha en jobb vedsiden av, for å tjene til livets opphold.

Om noen tjener noen dollar; BRA FOR DEM

Enig!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Iherb shoppingtips? mam Spørsmål om matvarer og oppskrifter 24 25-10-11 17:38
iHERB tips? Gogi Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 09-07-11 13:10
Bestille varer fra iherb.com Chantelle Spørsmål og svar 23 26-05-11 10:45
Te fra iHERB? Gogi Smoothies / drikke 9 09-03-11 23:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no