Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Et lite spm. angående dette forumet

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-08-13, 15:57   #1
Melissa90
Medlem
 
Melissa90 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 80
Melissa90 er på en erverdig vei

Et lite spm. angående dette forumet

Hei dere! Et spørsmål, er det bare 2 sider med innlegg på ketolysekuren tråden eller er det bare jeg som ikke finner resten? Synes det var litt lite til at vi er så mange her..

__________________


Melissa90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 16:09   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Et lite spm angående dette forumet.

Hei!

Når du er inne i ketolyseforumet, kikk heeelt nederst på sida - der finner du innstillinger for hvor gamle tråder som skal vises. Sånn her:


forumting.JPG

Om du endrer på tiden angitt under "Fra:", så vil du nok få opp flere, eldre tråder.


Men husk at tråder som er eldre enn 2-3 måneder ofte er "døde" - du kan nok finne informasjon i dem, men om du stiller spørsmål der, kan det hende at du "prater ut i løse lufta", siden forumbrukere kommer og går, og de som var her for 2 måneder siden ikke nødvendigvis er her i dag.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 16:13   #3
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Et lite spm angående dette forumet.

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Hei!

Når du er inne i ketolyseforumet, kikk heeelt nederst på sida - der finner du innstillinger for hvor gamle tråder som skal vises. Sånn her:


Vedlegg 11686

Om du endrer på tiden angitt under "Fra:", så vil du nok få opp flere, eldre tråder.


Men husk at tråder som er eldre enn 2-3 måneder ofte er "døde" - du kan nok finne informasjon i dem, men om du stiller spørsmål der, kan det hende at du "prater ut i løse lufta", siden forumbrukere kommer og går, og de som var her for 2 måneder siden ikke nødvendigvis er her i dag.

Jo, men andre kan jo svare i samme tråden. Den blir jo "bumpa" opp til toppen . Føler ofte det blir laget nye tråder om samme tema fordi tråden er gammel, men det stopper ikke folk å svare. Kanskje ikke de som begynte tråden, men andre.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hei, ny på dette forumet Peita Eurodiett 2 30-05-07 13:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no