Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Bringebær"trollkrem" med cocosa

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-06-11, 11:40   #1
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Bringebær"trollkrem" med cocosa

Ok i dag hadde jeg lyst på noe syrlig godt så jeg eksperimenterte litt...

2 eggehviter
1 ss sukrin

Stivpiskes


100 gram delvis tinte frosne bringebær
3 ss extra virgin cocosa som var blitt flytende i det varme kjøkkenet mitt

piskes inn i eggehvitene...

Tok oppi cocosa for å få mer fett, og var usikker hvordan den passet sammen med bringebærene... Men det ble kjempegodt!!!!!

3 karber i hele greia

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 13:09   #2
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Bringebær"trollkrem" med cocosa

Skal prøves. Har igjen to eggehviter etter å lagd en porsjon majones.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 20:22   #3
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Bringebær"trollkrem" med cocosa

Jeg og eldstebarn delte hele porsjonen. Han likte det veldig godt. En god grunn for å fortsette å ha i kokosolje. For min del ble det litt feil med kokosolje. Men for meg så har trollkrem fra barndommen vært rørt (sukret!) tyttebær som igjen er rørt inn i stivpisket eggehvite. Skal teste igjen uten kokosoljen til meg selv en gang. Og jeg skulle hatt tyttebær og testet med sukrin og stevia.. Barndomsminner (full av sukker vel å merke).

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sjokoladegratinerte bringebær- enkel eller "småavansert restaurantversjon" mål:littavetmenneske Kake/dessert og snacks 2 27-07-10 13:56
Cocosa fra Nutiva like bra som den "vanlige"? Sammy66 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 07-03-10 15:20
Veldig "nuppete" og tørr hud og løse "flak" i øregangen! donjuanwannabe Atkins kosthold 17 21-09-09 19:26
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 10:59
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? cilemora Lavkarbo generelt 7 01-01-08 01:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no