Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Europrat 2007

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-10-07, 22:20   #176
Ani
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Europrat 2007

Her har du e-mail adr..
bestilling@eurodiet.no

  Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 22:58   #177
annette
Juniormedlem
 
annette sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 49
Innlegg: 16
annette er på en erverdig vei

Sv: Europrat 2007

Hei , jeg er ny her , første dag på EuroDiett i dag , og det har gått bra . Likte faktisk produktene jeg!

annette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 23:07   #178
annette
Juniormedlem
 
annette sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 49
Innlegg: 16
annette er på en erverdig vei

Sv: Europrat 2007

hmm, hvordan får jeg frem en sånn ticker!

annette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 00:44   #179
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Europrat 2007

Opprinnelig lagt inn av annette, her.

hmm, hvordan får jeg frem en sånn ticker!

Hei og velkommen til oss

gå på www.tickerfactory.com lag deg ticker,kopier den og lim den inn i signaturen din. Da går du inn på kontrollpanel, og da står det på venstre siden der hvor du kan forandre signaturen...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 16:47   #180
annette
Juniormedlem
 
annette sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 49
Innlegg: 16
annette er på en erverdig vei

Sv: Europrat 2007

lure på om jeg klarte det nå?

__________________


annette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 17:09   #181
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Europrat 2007

Opprinnelig lagt inn av annette, her.

lure på om jeg klarte det nå?


Det gjorde du

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 17:15   #182
annette
Juniormedlem
 
annette sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 49
Innlegg: 16
annette er på en erverdig vei

Sv: Europrat 2007

Gøy ,, sitter å "koser" meg med en cappuchino ,, har hatt grønn salat ,,,jummi....savner dressing litt---er det egentlig lov å spise advocado i 1 fase?
#3 dag , ikke sulten men litt vann i munn følese , og skremt over meg selv ,, utrolig mange ganger i løpet av en dag jeg nesten putter mat i munnen , usunne ting ,, bare for å gjøre det , ikke for de jeg er sulten ,, shame sham shame!!

Jeg er veldig spent på om kiloene raser, føler det litt både og herinne og kanskje jeg har for høye forhåpninger!!!!

__________________


annette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 18:25   #183
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Europrat 2007

Jeg hadde veldig høye forhåpninger, og har kræsjlandet...Men jeg har mange hormonproblemer som gjør vektnedgang vanskelig...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 12:34   #184
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Europrat 2007

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Jeg hadde veldig høye forhåpninger, og har kræsjlandet...Men jeg har mange hormonproblemer som gjør vektnedgang vanskelig...

Hei, hvordan går det med deg? Ser her at du har hormonproblemer? Det har jeg også. fikk diagnosen lavt stoffskifte for ett år siden og har strevd med å gå ned siden...

Jeg startet opp med ED igjen i går etter en lang pause hvor jeg la på meg alt jeg hadde tatt av (da jeg ble syk).

Derfor lurer jeg på hvordan det går med deg nå

Mvh Fedona

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 16:47   #185
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Europrat 2007

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Hei, hvordan går det med deg? Ser her at du har hormonproblemer? Det har jeg også. fikk diagnosen lavt stoffskifte for ett år siden og har strevd med å gå ned siden...

Jeg startet opp med ED igjen i går etter en lang pause hvor jeg la på meg alt jeg hadde tatt av (da jeg ble syk).

Derfor lurer jeg på hvordan det går med deg nå

Mvh Fedona

Jeg hadde gått ned 1 kg da jeg var til legen for en uke siden. Da var jeg ferdig med mine 30 dager i fase 1.

Nå har jeg gått ned en kg siste uken (har manglet ED-produkter pga noe rot med mailen til ED folka) så jeg håper fase 2 er bedre for kroppen min. Legen syntes 1 kg var litt lite etter fase1, men han sa vi fikk se det an på fase 2.

Jeg har lavt stoffskifte og PCOS, i tilegg til at blodet mitt har lav pH (tror ikek det siste har så innmari mye med vekta å gjøre)

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 21:41   #186
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Europrat 2007





jeg har også bestemt meg for å begynne med den kuren. Fått meg time og..

Jeg har lest en del her om pakker som tar lang tid. Er det sånn at jeg ikke kan regne med å komme i gang på flere uker fordi jeg skal vente på produktene så lenge?

Er litt utålmodig og skulle helst begynt i går jeg da. Jeg lurer selvsagt litt på hva jeg skal velge av produkter. Ser at det er 4-5 produkter pr dag i fase 1, og at omelett er anbefalt, men det er jo dumt om jeg kaster ut masse penger på bare tull hvis jeg heller kan lage omelett av et ordentlig egg?

Jeg får sikkert mer info hos legen.

Lykke til dere andre.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 12:13   #187
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Europrat 2007

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Jeg hadde gått ned 1 kg da jeg var til legen for en uke siden. Da var jeg ferdig med mine 30 dager i fase 1.

Nå har jeg gått ned en kg siste uken (har manglet ED-produkter pga noe rot med mailen til ED folka) så jeg håper fase 2 er bedre for kroppen min. Legen syntes 1 kg var litt lite etter fase1, men han sa vi fikk se det an på fase 2.

Jeg har lavt stoffskifte og PCOS, i tilegg til at blodet mitt har lav pH (tror ikek det siste har så innmari mye med vekta å gjøre)

Hei igjen.
Jeg tror ganske sikkert at lav ph i kroppen har noe med å gjøre at du ikke går ned. Jeg var på et kurs forleden som het 3-step. Der sa de at første steg for vektnedgang er PH på minimum 7. Først når dette er på plass vil fettforbrenning skje. Jeg kjøpte meg ph stix og ligger på 6. Dvs jeg bør få i meg nok mineraler mm. Hvordan vet du at blodet ditt har lav ph?

Jeg synes dette er veldig interessant. Håper å høre mer fra deg.

3. dagen min i dag, men ingen nedgang, men så har jeg nettopp fått mensen og er temmelig opplåst. Har også nettopp startet med liothyronin i tillegg til levaxin så det skal bli spennende å se om dette også hjelper.

Mvh Fedona

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 15:23   #188
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Europrat 2007

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Hei igjen.
Jeg tror ganske sikkert at lav ph i kroppen har noe med å gjøre at du ikke går ned. Jeg var på et kurs forleden som het 3-step. Der sa de at første steg for vektnedgang er PH på minimum 7. Først når dette er på plass vil fettforbrenning skje. Jeg kjøpte meg ph stix og ligger på 6. Dvs jeg bør få i meg nok mineraler mm. Hvordan vet du at blodet ditt har lav ph?

Jeg synes dette er veldig interessant. Håper å høre mer fra deg.

3. dagen min i dag, men ingen nedgang, men så har jeg nettopp fått mensen og er temmelig opplåst. Har også nettopp startet med liothyronin i tillegg til levaxin så det skal bli spennende å se om dette også hjelper.

Mvh Fedona

Lgen tok en blodgass og så det på prøvesvarene

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 21:54   #189
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Europrat 2007

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.





jeg har også bestemt meg for å begynne med den kuren. Fått meg time og..

Jeg har lest en del her om pakker som tar lang tid. Er det sånn at jeg ikke kan regne med å komme i gang på flere uker fordi jeg skal vente på produktene så lenge?

Er litt utålmodig og skulle helst begynt i går jeg da. Jeg lurer selvsagt litt på hva jeg skal velge av produkter. Ser at det er 4-5 produkter pr dag i fase 1, og at omelett er anbefalt, men det er jo dumt om jeg kaster ut masse penger på bare tull hvis jeg heller kan lage omelett av et ordentlig egg?

Jeg får sikkert mer info hos legen.

Lykke til dere andre.

Lønner seg å spise produktene i starten
Lykke til

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 22:42   #190
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Europrat 2007

Takk Titti. Dette er nytt for meg, Har vært med på det meste, men altså ikke ED.
Det tar fryktelig lang tid, for først var det jo prøver, så skal jeg ha ny time og så skal jeg bestille varer og vente.vente
Det med å vente er jo greit for å finne ut av noen ting da. Slik som produkter osv. Jeg har lest masse rundt hos deg og andre på ED og ser at enkelte ting liker man visst ikke.. og da liker sikkert ikke jeg det heller.

Jeg var forresten hos den andre legen i dag, han som jeg går til for stoffskiftet. Han applauderte dette med at jeg skulle begynne på dette og visste hva det var. Han sa til og med at det kunne hende at jeg kunne redusere på Levaxinen når jeg hadde gått ned noen kg. Jeg tviler litt på det da, for jeg ønsker ikke at det skal bli enda vanskeligere å gå ned noe. Det er så klart dette stoffskiftet som har rotet det til sånn for meg.

Jeg har vært innom og kikket i journalen din. Du har jo holdt på en stund, kjempeflink er du.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 23:08   #191
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Europrat 2007

Jeg har også lavt stoffskifte, men tar ikke noe annet enn brbasco for det foreløbig, og det går sakte ned, så vær forsiktig med å redusere dosen i allefall (men dette må skje i samråd med lege uansett)

Lykke til produktene kommer ca tre dager etter du bestiller

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 07:37   #192
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Europrat 2007

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Jeg har også lavt stoffskifte, men tar ikke noe annet enn brbasco for det foreløbig, og det går sakte ned, så vær forsiktig med å redusere dosen i allefall (men dette må skje i samråd med lege uansett)

Lykke til produktene kommer ca tre dager etter du bestiller

Mornings Jeef
Hva er sånn brbasco?
Og så lurer jeg på: Hva er det verste ED-produktet du vet om, og det beste?
Hva hadde du tatt med om du skulle bo på hotell et par dager?

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 07:59   #193
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Europrat 2007

Heia Dilly
Lykke til! Håper ikke du må vente så skrekkelig lenge før du kommer igang!
Jeg reiser masse i jobben, og det er ikke alltid like lett. Men cappucino og kakao er veldig ok å ta med, kan drikkes både kaldt eller varmt, med melk eller vann... Siden ristebegre ikke går i håndbagasjen på fly, bruker jeg enten små ekstra lettmelk eller vannflasker...
Andre som har reiseerfaringer?
Lykke til!

Så jeg lever på det innimellom.

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 07:59   #194
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Europrat 2007

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Mornings Jeef
Hva er sånn brbasco?
Og så lurer jeg på: Hva er det verste ED-produktet du vet om, og det beste?
Hva hadde du tatt med om du skulle bo på hotell et par dager?

de værste er nok grønnsaksuppe, potetsuppe og ertepurre(som absolutt IKKE smaker bacon)
Jeg bodde ei helg på hotell, og hadde med meg Brownies og pannekaker som jeg laget før jeg dro. Hadde de i kjøleskapet (minibaren)

Browniesen er blitt en favoritt, pannekakene er helt OK og de barene jeg har smakt har vært gode (praline, sjokolade og eple/kanel) Nå fikk jeg en ny brosjyre hoss legen, hvor det sto at man godt kunne smuldre opp en muslibar og ha på skummetmelk som en frokostblanding, men jeg har ikke fått prøvd enda...

jeg er ikke så veldig glad i omelettene, så jeg bruker å mose kokt brokkoli og blomkål med stavmixer, og blande det pulveret i den mosen når jeg absolutt ikke greier å spise det (tips jeg fikk fra ciss)

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 08:01   #195
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Europrat 2007

Barbasco er et naturpreparat som skal stimulere skjoldbruskkjertelen til selv å få opp produksjon av tyroksin. Mange sier jeg virker mer våken etter at jeg startet med de, så jeg er spent på blodprøvene neste gang jeg skal til legen....

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 20:30   #196
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Europrat 2007

Tusen takk for tipsene, det med å mose omelettpulver inn i grønnsakene må bare prøves. og det samme med matvarer på tur.

Det er jo sørgelig da, reise på flott hotell med fullpensjon og verdens beste mat, og så dette.. men det vil bli en kjempeseier om jeg kommer gjennom det. Håper at jeg i det hele tatt får begynt på noe før jeg reiser neste gang.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 20:36   #197
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Europrat 2007

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Barbasco er et naturpreparat som skal stimulere skjoldbruskkjertelen til selv å få opp produksjon av tyroksin. Mange sier jeg virker mer våken etter at jeg startet med de, så jeg er spent på blodprøvene neste gang jeg skal til legen....

Våken, åå? Høres utrolig ut. Det må jeg også undersøke
Så flott da. Det må jeg spørre min lege om også.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Treningsdagbok Icerus 2007 Icerus Trening 30 10-07-07 09:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no