Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-01-11, 00:28   #1
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack

Er det noen som har prøvd denne dvden? Lurer på om jeg skal kjøpe den på play.com. Koster 99 kr cirka.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 00:53   #2
Smileygirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Vestlandet
Alder: 42
Innlegg: 14
Smileygirl er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack

Hei Eg har forsøkt 30 days shred - og merker jo at dette er effektivt Veldig fornøyd med treningsprogrammet der... Lasta det ner eg da

__________________




Smileygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 01:06   #3
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack

Mange har sixpack men de har for høy fettprosent? Får man ned fettprosenten kommer jo sixpacken til sin rett....

Min er der inne. Et eller annet sted. *trykke på magen*

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 01:15   #4
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack

Jeg tror det er bortkastede penger. Alle har magemusklene som skal til og de fleste har store nok. Problemet er fettlaget mellom musklene og huden. For jenter må fettprosenten mellom 17 og 14%, med noe variasjon for genetikk,i følge denne linken:
http://ezinearticles.com/?What-is-a-...bs?&id=1414162

Forklaringen på at six pack har med total fettandel å gjøre er at det ikke går an å velge et sted å miste fett. Det er gentikken som bestemmer hvor fettet skal taes av og somregel begynnes det der det er mest. Statistisk er det ikke noen fordel å være for tynn og 14% kroppsfett høres lite ut. Normalvektige jenter har 22-25% fett.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)
sylwester er pålogget nå   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 01:36   #5
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack

Okay, jeg aner ikke hva slags øvelser faktisk inneholder. Men, får se da. Har lasta ned 30 day shred, men ikke prøvd. TTT.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 20:09   #6
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack

Sjekk ut denne

http://www.nowloss.com/jillian-micha...-exercises.htm

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 12:26   #7
wahaj
Medlem
 
wahaj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 34
Innlegg: 136
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack

Det fungerer, så lenge man går på en diett samtidig.

Cluet hennes er jo at hun bruker styrketrening, cardio og forskjellige mageøvelser i en og samme trening, så det blir full effekt, og forbrenner mer fett

Jeg har lastet de ned jeg, har ikke akkurat den til JM, men jeg har 4 andre og brukte flittig (før jeg ble gravid og null energi).

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 12:35   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack

Det er vel ALDRI bortkastet å styrke magemusklene.. De kommer så klart ikke frem hvis det er mye fett der, men å trene dem er jo alfa omega.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 13:59   #9
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack

Opprinnelig lagt inn av wahaj, her.

Det fungerer, så lenge man går på en diett samtidig.

Cluet hennes er jo at hun bruker styrketrening, cardio og forskjellige mageøvelser i en og samme trening, så det blir full effekt, og forbrenner mer fett

Jeg har lastet de ned jeg, har ikke akkurat den til JM, men jeg har 4 andre og brukte flittig (før jeg ble gravid og null energi).

Har du navn/eksempler på noen gode kombinasjonstrenings-videoer med fokus på mage?

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 14:15   #10
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk, her.

Har du navn/eksempler på noen gode kombinasjonstrenings-videoer med fokus på mage?


Det du holder på med nå, 30 Days shred, er helt supert for magen, siden det kombinerer kondisjonstrening, styrketrening og mageøvelser på en gang.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 14:29   #11
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det du holder på med nå, 30 Days shred, er helt supert for magen, siden det kombinerer kondisjonstrening, styrketrening og mageøvelser på en gang.

Ja, det er den. Men når jeg er ferdig med den kan det hende jeg får lyst til å variere med litt annet, og da er det supert å få tak i noen titler som er utprøvde og 'godkjent' av en 'medsøster'

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 14:50   #12
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack

"Beachbody Turbo Jam" er en jeg har blitt anbefalt. Holder på å laste den ned. Har ikke sett på den enda, så jeg er spent.

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 14:55   #13
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack

Ja, jeg prøvde bare hjelpe vettu Beachbody turbojam var ille harry i mine øyne, men er mange som liker den da. Jillian sine "Banish fat, boost metabolism", "No more trouble zones", "Shred it with weights" og The biggest winner - Win by loosing" (sistnevnte består av flere videoer som fokuserer på forskjellige muskelgrupper) er bra! Harde, men bra. Er fullkroppsprogrammer da.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 15:06   #14
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack

Ja, Jillian er veldig min smak som trener!! Liker veldig godt shredden

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 15:10   #15
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack

Jeg ble litt lei av henne etter 10 dager, så jeg skrudde av lyden tilslutt
Men hun er motiverende! Og programmene er bare helt supre. Hun har virkelig peiling.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 15:32   #16
wahaj
Medlem
 
wahaj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 34
Innlegg: 136
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk, her.

Har du navn/eksempler på noen gode kombinasjonstrenings-videoer med fokus på mage?

Banish fat, boost metabolism, den går egentlig på alle musklene, inkl magemusklene.
No more trouble zones, går ut på det samme, bare her bruker man manualer i tillegg.
Så har man Yoga meltdown, yoga posisjoner med fettforbrenning, husker ikke helt om den går så mye på mage.
Men de er veldig gode alle 3, og man er veldig sliten etterpå

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med? Mosepjusk Trening 390 31-05-11 17:09
Jillian Michaels 30 day shred oppstart 25. okt Fofa Trening 11 19-11-10 23:28
Jillian Michaels Fitness Ultimatum 2010 bolla123 Trening 0 08-11-10 01:28
Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone? Fofa Trening 115 07-09-10 21:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no