Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Bilder i innlegg

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-03-11, 14:01   #1
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Bilder i innlegg

Sikkert et teit spørsmål - men det får bare gå. Jeg får til å legge ved bilder i innleggene min. Men jeg vil veldig gjerne få lagt to bilder av siden av hverandre, dvs. i samme vedlegget, så det blir lettere å sammenligne, slipper å åpne to vedlegg. (håper det er mulig å forstå hva jeg mener.) Noen gode tips?

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 16:03   #2
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: bilder i innlegg

Om du mener å slå sammen to bilder til ett, foreslår jeg photoshop eller annet bilderedigerings-verktøy

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 18:12   #3
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Bilder i innlegg

Fant ut av det, lastet ned photoscape og da fikk jeg det til =) Takk for hjelpen

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Blogg. Redigere "innlegg-fremvisning" (eldre innlegg) på blogg.no? Opheliia Generell diskusjon 3 02-10-10 22:56
Lime inn bilder uten url - i innlegg? neelam Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 18-02-10 00:03
Innlegg nr 11.000 !!! HP Informasjon 4 16-07-04 20:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no