Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Ticker...

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-06-05, 13:34   #1
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Ticker...

Hvordan får jeg det???
Jeg vil også ha sånn ticker som viser hvor flink (..eller ikke flink...) jeg har vært!
Kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør det...? - Helst med ts, takk....

cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 30-06-05, 13:55   #2
matgal
Medlem
 
matgal sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 39
Innlegg: 216
matgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snill

hva er ts da?

I hvert fall... Du kan trykke på tickeren min feks, da kommer du inn et sted hvor du kan lage sånn selv... Også velger du ut hvilken du vil ha, og skriver inn vekta og sånn.. Også når du er ferdig med den så får du tre ruter under hverandre med tekst i.. Og da er det den øverste firkanten du skal bruke.. (mener jeg... hmm.. nå ble jeg litt usikker).. I hvert fall så skal du kopiere det som står der, og lime det inn i signaturen din. Og lagre.. Også kan du sjekke om det funker.. Var det forståelig??
Det eneste som er kjipt er at du må lage den på nytt hver gang du har gått ned.. For det er ikke sånn at du kan endre på den ved å bare plotte inn din nye vekt.. Du må gjøre alt sammen om igjen.. Med vekt, målvekt, startvekt, teller og den tingen som viser hvor du er nå... Menmen.. Man vender seg til det da.. Det er lixom bare stas å gå inn å lage ny.. For da vet du at du har vært flink... Jeg gidder ikke å endre den hvis jeg har gått opp lixom... Hahaha

__________________
Hilsen Matgal
-helt enkelt gal etter mat..
(og alt annet som kan spises...)
matgal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ingen! Og er stolt over det! :-D Svar med sitat
Gammel 30-06-05, 14:02   #3
matgal
Medlem
 
matgal sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 39
Innlegg: 216
matgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av matgal

Og da er det den øverste firkanten du skal bruke.. (mener jeg... hmm.. nå ble jeg litt usikker)..

Sjekka... Og det er den første "boksen" med tekst i... Det står "forum code" i parentes over den...

__________________
Hilsen Matgal
-helt enkelt gal etter mat..
(og alt annet som kan spises...)
matgal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ingen! Og er stolt over det! :-D Svar med sitat
Gammel 30-06-05, 14:29   #4
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Takk Matgal!

Klarte det, men jeg fikk ikke til å bare klikke på min så kom jeg til den siden hvor jeg kunne forandre den...hmm..hvordan gjør jeg det da?

__________________

Cathrine
cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 30-06-05, 15:02   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av matgal

hva er ts da?

Med teskjei





__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 26-07-05, 09:02   #6
Miriel
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 44
Innlegg: 77
Miriel har en fantastisk aura rundt segMiriel har en fantastisk aura rundt seg

Bare lurer på hvordan jeg fester tickeren i signaturen min jeg

__________________

Miriel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blanding av Atkins og Lindberg (prøve iallefall.... ;) ) Svar med sitat
Gammel 26-07-05, 09:03   #7
Miriel
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 44
Innlegg: 77
Miriel har en fantastisk aura rundt segMiriel har en fantastisk aura rundt seg

hihi glem det, klarte det visst

__________________

Miriel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blanding av Atkins og Lindberg (prøve iallefall.... ;) ) Svar med sitat
Gammel 03-08-05, 10:24   #8
HildeR
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Karmøy
Alder: 51
Innlegg: 13
HildeR er på en erverdig vei

jeg har også fått laget meg en nå............men får ikke til og få den i signaturen min??

__________________
HildeR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins (prøver på ihvertfall :-) Svar med sitat
Gammel 03-08-05, 10:25   #9
HildeR
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Karmøy
Alder: 51
Innlegg: 13
HildeR er på en erverdig vei

hehe der kom den jo........

__________________
HildeR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins (prøver på ihvertfall :-) Svar med sitat
Gammel 20-08-05, 18:27   #10
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

åssen klarer dere det jeg driver med det nå men får det ikke helt til .... hvor limer dere den inn ????

nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 20-08-05, 18:28   #11
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Gå inn p åkontrollpanelet ditt og inn på signatur, også kopierer du koden fra tickerfacroty inn

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no