Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Safe å oppgi pers nr?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-01-09, 11:38   #1
Kayleen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3
Kayleen er på en erverdig vei

Safe å oppgi pers nr?

Hei!

Har noen av dere erfaring med caredirect.eu? Har lyst å bestillle hoodia derfra, men blir bedt om å oppgi mitt pers nr., noe jeg er litt nølende til...
Blir forklart at det er for å komme gjennom den norske tollen fortest mulig, men er skeptisk av natur...
Noen som har erfaring med denne nettsiden??

Kayleen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å spise sunt,men veldig glad i å trøstespise. Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 11:49   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Safe å oppgi pers nr?

Har bestilt derfra for lenge siden, jeg. Over et år, faktisk!

Tablettene kom på bare noen få dager, ikke noe problem!

Om tablettene var verdt pengene; se, det er en annen sak!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 20:41   #3
Kayleen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3
Kayleen er på en erverdig vei

Sv: Safe å oppgi pers nr?

Hei Kitt,

Takk for svar Du prøvde hoodia og det funket ikke? Har så utrolig irriterende matlyst og vet jeg spiser mer enn jeg burde.. Tenkte hoodia tabletter kanskje kunne hjelpe meg på å begrense matinntaket.
Måtte du også oppgi pers. nr ditt?

Kayleen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å spise sunt,men veldig glad i å trøstespise. Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 20:50   #4
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Safe å oppgi pers nr?

Blir du sulten av å gå på lavkarbo også? Tror de fleste merker at man kan spise seg god og mett, samtidig som man går ned i vekt.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 20:58   #5
Kayleen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3
Kayleen er på en erverdig vei

Sv: Safe å oppgi pers nr?

Jeg har faktisk aldri prøvd det! Har tidligere vært skeptisk til det for har tenkt at det må være usunt for kroppen å klare seg uten særlige karbohydrater, men når jeg ser hvor mye folk går ned i vekt får jeg lyst å prøve!! Kan man spise knekkebrød på lavkarbo f.eks.? Er helt newbie her..

Kayleen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å spise sunt,men veldig glad i å trøstespise. Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 22:29   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Safe å oppgi pers nr?

Du kan ikke spise knekkebrød, nei, men en masse annet godt!

Steinaldermennesker spise ikke noe særlig karbohydrater, de var ikke "oppfunnet" og vi er da her enda!

Hoodia virket muligens et par dager, men ikke mer. Trøstespisingen ble jeg i hvert fall ikke kvitt!

Vil på det sterkeste anbefale deg å sette deg inn i ketolyse dietten. Du vil bare ikke tro hvor mye forskjellig mat du kan spise, og når du spiser mest fett og proteiner forsvinner søthunger og ulvesult i løpet av kort tid!

Lån boka på biblioteket og les om denne fantastiske måten å ga ned i vekt på!

"Slank med ketolysekuren" av Torkil P. Andersen

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 22:46   #7
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Safe å oppgi pers nr?

OG- for all del: Ikke oppgi pers nr. bare tull at det trengs for å komme igjennom tollen.
har handla mye på nett fra utlandet, og har adri blitt forespurt om persnr.

Mvh Grovsnus
Spis Ketolysematen, du blir mett ja.

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 11:41   #8
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Safe å oppgi pers nr?

Hei
Personlig handler jeg ALDRI på nettbutikker det man må oppgi personnummer- ALDRI.
Indetitetstyveri er et økende problem, har fremmede ditt personnummeret, har du fort store problemer.
Det er min mening
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 14:32   #9
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Safe å oppgi pers nr?

Nei,jeg hadde heller aldri oppgitt noe personnummer! Fikk engang mail fra banken hvor de ba meg oppgi det-No way! Da var det også advarsler om dette på forsiden til banken,at de ville aldri be om slike opplysninger via epost. Så vær ikke for naiv..

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no