Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Vedvarende vekttap

VVS-hjelp

Vedvarende vekttap Det er her kiloene forsvinner!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-02-09, 21:34   #1
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

VVS-hjelp

Jeg har lest om vedvarende stigen og må innrømme at jeg skjønner ikke alt.

Feks. når jeg er ferdig med 2 uker induksjon og skal øke karbene 5 gram.

Hvis jeg feks har kommet til der jeg har økt til 30 gram (der jeg skal legge til friske oster) dersom jeg da stopper opp i vekt eller går opp, skal jeg da gå tilbake til 20 g og kutte ut osten? Eller skal jeg fortsette videre til 35 g og legge til frø og nøtter.

Det jeg mener er at hvis jeg stopper opp skal jeg gå en hakk tilbake på karbohydrater og kutte ut matvaren eller kun kutte ut matvaren?

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 22:22   #2
valleygirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: VVS-hjelp

jeg har forstått det slik at du går tilbake til det forrige trinnet og det betyr da nedgang i karbs pga at du kutter ut det du sist føyde til.

  Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 10:48   #3
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: VVS-hjelp

Opprinnelig lagt inn av valleygirl, her.

jeg har forstått det slik at du går tilbake til det forrige trinnet og det betyr da nedgang i karbs pga at du kutter ut det du sist føyde til.


så hvis jeg stopper opp på 35 karbohydrater (nøtter og frø) så må jeg gå tilbake en hakk og kan da derfor ikke spise nøtter og frø før jeg er ferdig med VVS? Åååååå så kjipt

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 12:23   #4
valleygirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: VVS-hjelp

vel, dette er muligens å banne i kirken, men det får stå sin prøve. Jeg er stort sett på induksjon ennå, etter mange måneder, fordi jeg har mye å ta av og vet at jeg går ut av ketose ved ca 40. Derfor holder jeg meg rundt 20, men jeg spiser nøtter og bær og de meierivarene som er lav på karbo. Det kommer alt an på hvor strikt regime du ønsker å følge.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp hjelp! Noen med medisinutdannelse? Photobscura Fysisk og mental helse 23 17-11-09 12:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no