Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Sjokolade uten tilsatt sukker

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-05-11, 18:44   #1
Higu83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 19
Higu83 er på en erverdig vei

Sjokolade uten tilsatt sukker

Hei
Jeg lurer på om noen a dere her inne har erfaring med Melke sjokoladen fra CLOETTA?? Jeg går på ketolysekuren og har nå prøvd å spise litt a denna "sjokkisen" Så får jeg bare håpe at jeg fortsatt er i ketose i kveld hehe.
Men er det noen her inne som har spist den og fortsatt er i ketose?
hilsen en som er litt sulten på søtt

Higu83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse kuren Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 19:34   #2
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: Sjokolade uten tilsatt sukker

mmm, ja Kan spise en hel, og fortsatt være i ketose. men jeg tåler mye karbo uten å gå ut av ketose.

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 19:44   #3
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Sjokolade uten tilsatt sukker

hender jeg og spiser en hel slik uten å gå ut av ketose. God er den og

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:06   #4
Higu83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 19
Higu83 er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade uten tilsatt sukker

ja den var veeeeldig god. nesten sånn at jeg anger på at jeg smakte på den hehe. men tørr ikke spise mer a den i dag. for det r jo tross alt over 50 krabo i den og tror ikke jeg kan spise så mye uten å gå ut a ketosen. men da vet jeg hvertfall at jeg kan spise litt a den

Higu83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse kuren Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:12   #5
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Sjokolade uten tilsatt sukker

Opprinnelig lagt inn av Higu83, her.

ja den var veeeeldig god. nesten sånn at jeg anger på at jeg smakte på den hehe. men tørr ikke spise mer a den i dag. for det r jo tross alt over 50 krabo i den og tror ikke jeg kan spise så mye uten å gå ut a ketosen. men da vet jeg hvertfall at jeg kan spise litt a den

husk at du kan trekke fra sukkeralkoholene. så i hele den plata er det ca 13 karbs du skal telle

Marius

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:14   #6
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade uten tilsatt sukker

Den er nyyyydelig ! Men jeg tåler ikke mye av Maltitolen, dessverre. Eller heldigvis.

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:24   #7
Higu83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 19
Higu83 er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade uten tilsatt sukker

ja jeg så det sto noe om sukkeralkoholer. og en venninne a meg sa at de bare gikk rett gjennom kroppen så de var ikke noe farlig med. så håper litt på jeg kan spise den sånn innimellom.. sånn en gang i mnd for oss jenter hehehe

Higu83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse kuren Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 22:37   #8
mysil
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Akershus
Alder: 43
Innlegg: 201
mysil er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade uten tilsatt sukker

Det er den beste sukkerfrie sjokoladen jeg har smakt hvertfall, men en halv plate er maks av det jeg tåler om gangen

__________________







mysil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 22:58   #9
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade uten tilsatt sukker

Nemlig, mysil ! Det ER den beste. Helt Freia Melkesjokoladeaktig. Nesten bedre. . . .

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 19:07   #10
Higu83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 19
Higu83 er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade uten tilsatt sukker

Ja den var syyykt god. og var heldigvis i ketose i går kveld så detta kan jeg leve med asså. oxo kom venninna mi hjem i dag med den andre Sukkerfritt fra rema. så gleder meg til å smake litt på den og i dag hehe

Higu83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse kuren Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 22:22   #11
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade uten tilsatt sukker

jeg eeelsker den og tåler mye av den, holder meg i ketose også

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 15:08   #12
DakiA
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 2
DakiA er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade uten tilsatt sukker

Hvor kan man kjøpe den?

DakiA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 15:21   #13
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade uten tilsatt sukker

Opprinnelig lagt inn av DakiA, her.

Hvor kan man kjøpe den?

Jeg kjøper på kiwi og rema1000.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 15:24   #14
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade uten tilsatt sukker

Cloetta sin er veldig god, både den mørke og den lyse. Men spiser jeg en halv plate får jeg diarè.. Og tro det eller ei, jeg har prøvd flere ganger Det holder med 1-2 striper for min del.

Jeg fant en sjokolade som var enda bedre enn cloetta, jeg husker ikke helt hva den heter, men den er belgisk, og heter noe med Gylvian eller noe sånt, begynner i allefall på Gy.. Jeg fant den på ica maxi på hamar. Det er slik sjokolade som smelter på tungen og som det meste av belgisk sjokolade så smaker den mye bedre enn noe freia klarer å få til.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 18:51   #15
Higu83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 19
Higu83 er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade uten tilsatt sukker

Jeg kjøpte denna på rema
skjønner hva du mener når du skriver du får litt diare hehe. det har skjedd me med og når jeg har spist den. vet ikke hvorfor men. spiste en halv remse a den nå så får jeg se åssen det går hehe

Higu83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse kuren Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 19:22   #16
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade uten tilsatt sukker

Det er vel sukkeralkoholene, står utenpå at den kan virke lakserende ved stort inntak. Hvilket for min del er perfekt, brukt masse midler for å få ut der bak i ca 10 år nå, bruker ikke slike medisiner mer, jeg bruker sjokoladen. Nå får jeg ut normalt(ikke diare)der bak 1-2 ganger daglig! For de fleste er ikke det noen "big deal" for meg som har hatt så mye problemer er det gøy at en sjokolade kommer å fikse problemet liksomEffekten kan nok avta etterhvert, men NÅ nyter jeg det!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 19:24   #17
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Sjokolade uten tilsatt sukker

Har aldri sett den på verken Kiwi eller Rema1000. Bare den sjokoladen som kalles Pramil. Tror det var det den het. Kjøper Cavalier selv.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp, hvor mange karbs er det i Cloetta sjokolade uten tilsatt sukker? xeena82 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 12 30-10-10 00:50
Activia uten tilsatt sukker og Skyr Multi Lavkarbo generelt 2 28-01-10 19:58
Om Cloetta sjokolade uten tilsatt sukker ... Karbosara Lavkarbo generelt 16 18-09-08 20:52
Næringsinnhold i sjokolade uten sukker? beate Ketolysekuren 2 12-03-08 23:09
Idun sennep og ketsjup uten tilsatt sukker blyanten Lavkarbo generelt 1 09-07-07 22:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no