Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 18-05-11, 13:35   #7701
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Eg sendte eit personleg brev med flypost til USA (Tx) den 1. mai (det var ein søndag, så det gikk vel frå postterminalen i Molde den 2. mai). Adressert for hand, med blekk. Det har etter sigande enda ikkje kome fram til mottakaren. Eg har ikkje sendt post overseas på mange år, så eg er veldig usikker på kor lang tid slikt normalt tar. Any ideas? Skal eg bli frustrert over at det er borte, eller er det innafor "litt seint men normalt" tidsramme?

Jeg har enda ikke fått iHerbpakke sendt fra USA 29. april, så kanskje det er litt unormale forhold om dagen?

Idarull, hvordan vondt er det da? Det kan jo være hormonelt, hvis du er pre-mens (for du er vel ikke gravid?). Da kan det bli ømt, til og med veldig ømt ... Men hvis du er bekymret er det vel bedre å gå til legen en ekstra gang kanskje?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 18-05-11, 13:36   #7702
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Kan vondt i puppene være ingenting? Jeg kan ikke si jeg kjenner kuler.

Har vært hos legen litt for mye i det siste, vil ikke gå dit mer....

Hvordan vondt har du da?
Er det ikke "vanlig" vondter som ved menstruasjon.....eller graviditet..........hvor brystene blir usedvanlig ømme?

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :)
Gammel 18-05-11, 16:27   #7703
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Kan vondt i puppene være ingenting? Jeg kan ikke si jeg kjenner kuler.

Har vært hos legen litt for mye i det siste, vil ikke gå dit mer....

Eggløsning eller mensen snart?

De siste 4-5 eggløsningene før befruktning hadde jeg dritvondt i brystene, nesten sånn at det var en gruelse å ta på seg bh eller komme borti de. Jeg tror ikke man skal tenke det aller verste til å begynne med, for det er sikkert bare hormoner som jobber intenst.

Men om du er redd, gå til legen.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 18-05-11, 16:50   #7704
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i små plastkopper med skrulokk?
Typ 0,3 - 0,5 dl...

Jeg bruker Avent sine "ammekopper"
Skrulokket er helt tett og de tar vel 2 dl
... Og der ser jeg at du skulle ha kjempesmå kopper, jaja, det vet jeg ikke hvor du kan få tak i, men kanskje de har på apoteket (type urinprøveglass - de er jo helt rene).

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 18-05-11, 17:17   #7705
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

hva gjør du når du er skikkelig forbanna (me go grunn xd), for å roe ned?? har vært rimelig irritert/førbanna omtrent siden kl 1700 idag, (jobbsammenheng). men er endelig hjemme, men kjenner jeg "oser" irritasjon enda, vanskelig å få roe ned føler jeg. noen tips?

Gammeldags oppvask!

Wii fit sports

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 18-05-11, 21:27   #7706
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sivensvans, her.

Hvordan vondt har du da?
Er det ikke "vanlig" vondter som ved menstruasjon.....eller graviditet..........hvor brystene blir usedvanlig ømme?

De blir ømme på omrisset liksom. Rundt puppen på n måte. Merker det kun når jeg klemmer på de.

Frøy: jeg er ikke gravid såvidt jeg vet. Går på pilla. Skal ha mensen til helga så da ve jeg sikkert


Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg har enda ikke fått iHerbpakke sendt fra USA 29. april, så kanskje det er litt unormale forhold om dagen?

Idarull, hvordan vondt er det da? Det kan jo være hormonelt, hvis du er pre-mens (for du er vel ikke gravid?). Da kan det bli ømt, til og med veldig ømt ... Men hvis du er bekymret er det vel bedre å gå til legen en ekstra gang kanskje?

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 18-05-11, 21:55   #7707
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Gammeldags oppvask!

Wii fit sports

Hehe oppvasken tar bestandig mannen min, han er helt i hundre for å ikke ha så mye oppvask i hus^^ så jeg er for treg til det hvertfall hehe

og skulle Gjerne hatt Wii (hihi), men ikke tatt oss råd , enda

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 18-05-11, 21:58   #7708
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg bruker Avent sine "ammekopper"
Skrulokket er helt tett og de tar vel 2 dl
... Og der ser jeg at du skulle ha kjempesmå kopper, jaja, det vet jeg ikke hvor du kan få tak i, men kanskje de har på apoteket (type urinprøveglass - de er jo helt rene).

Tupperware har

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag
Gammel 18-05-11, 21:59   #7709
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Da jeg bodde i usa tok det som regel 2-3 uker før de sendte til jeg fikk posten fra Norge...

Oj, såpass! Da er brevet mitt kanskje ikkje kome bort likevel. Da eg budde i New Zealand pla postgangen vere på omlag ei veke, og eg tenkte i mitt enfold at det ville gå mykje fortare til USA i våre dagar enn til oceania for tjue år sidan... Takk for svar!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 18-05-11, 23:25   #7710
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg bruker Avent sine "ammekopper"
Skrulokket er helt tett og de tar vel 2 dl
... Og der ser jeg at du skulle ha kjempesmå kopper, jaja, det vet jeg ikke hvor du kan få tak i, men kanskje de har på apoteket (type urinprøveglass - de er jo helt rene).

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Tupperware har

Takk for svar! Har ikke tenkt på verken apoteket eller tupperware. Får sjekke på begge plassene

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 19-05-11, 19:21   #7711
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva er feil med dette bildet???

Klippet fra nettet... Nykjæresten til Clooney.



Se på DET beinet?? Slik ser hun ut på andre bilder...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 19-05-11, 19:37   #7712
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Merkelig bein, men kløfta var grei.

Dessuten gjør en 800mm zoom rare greier med proposjoner.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 19-05-11, 20:15   #7713
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Merkelig bein, men kløfta var grei.

Dessuten gjør en 800mm zoom rare greier med proposjoner.

Jepp, sånne brennvidder føkker opp perspektivet ganske bra.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 19-05-11, 20:19   #7714
mimmi29
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Buskerud
Innlegg: 41
mimmi29 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om noen kan gi meg en peke pinne på hva slags filosofi jeg burde peile meg inn på når jeg skal ned 7 kg. Jeg prøver meg i dag på noe ketolyse aktig, men går like mye opp som ned

mimmi29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo skal jeg prøve meg på
Gammel 19-05-11, 20:19   #7715
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Og i tillegg skal jeg lære meg å stave proporsjoner

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 19-05-11, 20:39   #7716
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av mimmi29, her.

Jeg lurer på om noen kan gi meg en peke pinne på hva slags filosofi jeg burde peile meg inn på når jeg skal ned 7 kg. Jeg prøver meg i dag på noe ketolyse aktig, men går like mye opp som ned

Ketolyseaktig? Hmmm - hva vil det si i praksis?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 19-05-11, 20:48   #7717
mimmi29
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Buskerud
Innlegg: 41
mimmi29 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

siden jeg er ny da og ikke så erfaren så spiser jeg 10-15 karbs om dagen, men jeg bruker ikke ketostick å slikt..

mimmi29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo skal jeg prøve meg på
Gammel 19-05-11, 20:49   #7718
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i små plastkopper med skrulokk?
Typ 0,3 - 0,5 dl...

Tisseglass fra apoteket?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 19-05-11, 22:01   #7719
Krib
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Finnmark
Innlegg: 35
Krib er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eller kjøpe det hos fastlegen din. Selges kanskje i resepsjonen

Krib er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 20-05-11, 08:14   #7720
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hva er feil med dette bildet???

Klippet fra nettet... Nykjæresten til Clooney.



Se på DET beinet?? Slik ser hun ut på andre bilder...

Mono brow, mono boobs og nå også mono leg

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 20-05-11, 10:46   #7721
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av mimmi29, her.

siden jeg er ny da og ikke så erfaren så spiser jeg 10-15 karbs om dagen, men jeg bruker ikke ketostick å slikt..

Du må ikke bruke sticks, og 10-15 gram karbo er også ketolyse - men kommer de mest fra grønnsaker? Spiser du i tillegg godt med fett når du spiser så lite karbo? Og det viktigste spørsmålet - har du lest boka

Jeg anbefaler STERKT og lese boka et par ganger og følge det som står i den i en mnds tid. Da har du kunnskap og erfaring til å si om akkurat ketolyse er noe for deg. Hvis du skal ned bare 7 kilo - og du allerede er innenfor normal BMI - må du smøre deg med litt tålmod, det kan ta tid siden lavkarbo er vektregulerende og ikke sikkert du og din kropp er enig om mål-vekten Lag deg en egen journal evt en tråd under introduksjoner hvor du kan fortelle og spørre litt om ditt eget kosthold - da blir det liksom "din" tråd - hvis ikke kan du risikere og "drukne" litt i denne tråden siden det er så enormt mange tema som tas opp.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 20-05-11, 11:09   #7722
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet om noen butikker som likner Panduro i Liverpool?

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 20-05-11, 14:47   #7723
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg vil bare rapportere eventuelle interesserte her om at mine tidligere dataproblemer har løst seg, dvs jeg har funnet årsaken. Da jeg reduserte antall faner på nettleseren (google chrome) ble problemet borte. Og jeg er nå ganske sikker på at krøllet oppsto fordi Firefox ble brukt samme dag. Jeg kom nemlig til å klikke på Firefox-ikonet her en dag, og da jeg åpnet Chrome begynte maskina å jobbe hardt igjen ... Jeg gjorde det samme og reduserte faneantallet, og problemet var borte.

Jeg synes det er litt merkelig at det skal bli problemer av å bruke to nettlesere, men men ...

Er det noen andre enn meg som har sviktet Firefox til fordel for Chrome, forresten? Jeg liker den lille ildreven, men på denne maskina som har det nyeste skjermformatet som er mye lavere enn på den gamle maskina, synes jeg tar Firefox' oppsett stjeler alt for mye av plassen i skjermbildet ... Chrome sin løsning er veldig grei med miniatyrbilder, men ikke like greit på alle måter, og sånn prinsipielt ville jeg heller brukt Firefox

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 20-05-11, 15:01   #7724
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Er det noen andre enn meg som har sviktet Firefox til fordel for Chrome, forresten? Jeg liker den lille ildreven, men på denne maskina som har det nyeste skjermformatet som er mye lavere enn på den gamle maskina, synes jeg tar Firefox' oppsett stjeler alt for mye av plassen i skjermbildet ... Chrome sin løsning er veldig grei med miniatyrbilder, men ikke like greit på alle måter, og sånn prinsipielt ville jeg heller brukt Firefox

Jeg har brukt chrome periodevis - og var tidligere svoren Opera-entusiast - men nå går det i Firefox. Kan ikke oppsettet modifiseres til å ta temmelig lite plass, da? Min ser sånn ut, får opp meny med andre ting når jeg trykker på 'alt':

Vedlagte bilder
Filtype: jpg ff.JPG (33,0 KB, 10 visninger)
__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 20-05-11, 15:21   #7725
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nja, jeg synes fortsatt det tar en del plass altså ...

Her er min:

Vedlagte bilder
Filtype: png Chrome.png (156,7 KB, 17 visninger)
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no