Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Vi som ikke går ned i vekt ...

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-04-10, 17:13   #101
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av herregud, her.

EN TAKK TIL ALLE DERE SOM ...

MEN, takket være dette forumet med alle medlemmenes gode tips, råd, oppmuntrende kommentarer og motiverende slankehistorier, så har det endelig løsnet for meg. Kiloene "raser" samtidig med at helsen har bedres dramatisk. Den kunnskapen Dere besitter og velvillig deler har bidratt til at jeg har fått et mye bedre liv på alle måter. Livskvaliteten har fått den samme høye standarden som alle de fantastiske LCHF-måltidene mine

Jeg har blitt en fast leser av dette forumet, og vil derfor sende en stor takk til alle dere som engasjerer dere så sterkt i å veilede, informere, og dele av deres verdifulle kunnskap. TUSEN TAKK

Kan bare hive meg på her og si DITTO Finner mye inspirasjon,mange gode svar og trøst her i forumet.

Hadde ca 6 uker uten å miste et eneste gram, så endra jeg litt på kosthodlet og gikk ned litt, men det kom rett tilbake. Nå sitter jeg og klør meg i hodet og lurer på hva jeg skal endre på for å få vektnedgang, har prøvd alle tenkelige og utenkelige tips jeg kan finne her inne uten hell. Men i dag sa legen til meg at det kan godt være at alt stresset jeg er igjennom med jobben om dagen som gjør at kroppen lagrer alt den får og "tviholder" på alt. Skal måle cm i morgen så vil det jo vise seg om noe har skjedd da.

Lykke til alle sammen og takk for all inspirasjon

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 20:48   #102
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Herlig lesning!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 15:28   #103
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Ang vanndrikking...

Jeg har i perioder forsøkt å drikke lite og mye vann for å se hvordan kroppen reagerer.

Når jeg drakk lite (under 2l pr dag) så gikk ikke vakten ned...
Når jeg drakk mye (over 3l pr dag) måtte jeg på toalettet flere ganger i løpet av natten. Alt for mye vann i kroppen.. Er det skadelig for nyrene å drikke for mye vann..? I tillegg ble det vanskelig å få i seg nok mat pga alt vannet.

Nå drikker jeg 2-3 liter vann om dagen, og kroppen virker fornøyd med det...

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 13:56   #104
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Vel, jeg drikker nok de fleste dager minimum 3l vann fordi jeg er tørst, og må såklart opp om natten, men det må jeg om jeg drikker 2 liter også Jeg har så lenge jeg kan huske( ca 8års alderen), måttet opp 2 ganger hver natt, minimum.

Det går ikke utover matlyst i allefall, vannet går fort ut av mageseken så lenge det ikke er mye mat der.

Jeg tror det for de fleste holder å drikke når man er tørst og ikke utsette det eller tvinge i seg litervis med vann.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 10:07   #105
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Hehe.. 7 kg igjen til målet.. Dette går mye bedre enn forventet. Har ikke veid så lite siden 1992 Har stoor tro på flat mage til sommeren .

Merket at nedgangen ble mer stabil uten meieriproduktene.. Kanskje jeg rett å slett er en ren kjøtteter

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når man ikke går ned i vekt ... grønn Ketolysekuren 31 03-04-10 09:36
Går ikke ned i vekt ...? bojo Spørsmål og svar 10 14-03-10 23:15
Help! (Går ikke ned i vekt) Lil G Generell diskusjon 23 10-03-10 13:41
Går ikke ned i vekt RoNoHa Spørsmål og svar 9 09-02-10 22:51
Jeg går ikke ned i vekt "minsten" Ketolysekuren 37 01-09-09 21:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no