Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Augustskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-08-11, 13:18   #176
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Det var grusomt irriterende! Men jeg fant ut hvorfor. Han hadde SLÅTT AV LYDEN PÅ TELEFONEN SIN!!!!! Baaaah, MENN!

Mannfolk kan være fryktelig irriterende noen ganger Men det må vi vel bare ta med oss, hvis vi vil ha resten av dem

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 13:35   #177
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Mannfolk kan være fryktelig irriterende noen ganger Men det må vi vel bare ta med oss, hvis vi vil ha resten av dem

Det er ikke alltid lettere med kvinnfolk kan jeg fortelle dere.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 15:34   #178
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Mannfolk kan være fryktelig irriterende noen ganger Men det må vi vel bare ta med oss, hvis vi vil ha resten av dem

Ja, du sier noe der De er jo ganske fine å ha! Sånn egentlig.

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Det er ikke alltid lettere med kvinnfolk kan jeg fortelle dere.

HÆH? Jeg trodde vi var enkle å ha med å gjøre? Den der må du forklare, vimsen

Og sånn forresten! Jeg som egentlig har SYK edderkoppfobi har turt å holde i den største og ekleste edderkoppen EVER!!!! jeg kan slenge ut en link med bildebevis til den som vil se. jeg er så STOLT!!!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 15:41   #179
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Augustskravletråden 30+

Sniker meg bare inn for jeg hadde så lyst til å fortelle noen at nå er jeg minus 16 kg.. Bare 37 igjen :humre:

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 15:48   #180
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Gratulerer så mye, lucifina! Bra jobba

HER er forresten link til bildet (De med noia for edderkopper trenger ikke se på..!)

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 16:00   #181
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Augustskravletråden 30+

ÆÆÆÆÆsj! Du er tøff! Jeg hater slike edderkopper!

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 18:45   #182
Cilla
Juniormedlem
 
Cilla sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 28
Cilla er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Hei alle sammen!
Nykommer her, jeg er på dag 2 av lavkarbo-kosthold. Jeg prøver meg litt frem for å se nøyaktig hvilket opplegg jeg skal følge, jeg regner med veien blir til mens jeg går!

Som dere se av tickeren min, ønsker jeg å gå ned 33 kg.

__________________




Cilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert, begrenser vanlig brød, poteter, pasta, ris og sukker til et minimum. Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 23:21   #183
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

vil bare tipse dere om å ta en titt på bloggen min, å legg gjerne igjen et spor
hva synes dere?
http://torunns-lavkarboprosjekt.blogspot.com/

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 16:32   #184
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Velkommen Linn79! Veien blir til mens du går ja, og husk på at du stortsett alltid finner stor hjelp i forumet

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 19:32   #185
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Augustskravletråden 30+

Sånn, nå er jeg tilbake i gamet Er ikke helt på plass med kostholdet enda (dvs har kuttet snop og mye karber, men er ikke helt nede i 15 karber enda), men har vært superflink til å trimme de siste tre ukene!

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 21:04   #186
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Åh, jeg er så forelska i den fine kjæresten jeg har fått meg, jeg

Måtte bare få det ut noen plass

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 21:20   #187
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Augustskravletråden 30+

Så moro med ny kjæreste! Grattis!

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 08:30   #188
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Gratulerer med kjæreste

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 18:28   #189
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Hei alle!

Bare innom og hilser på!

Skjer så mye en gang, at jeg har lite tid til pc-slarving!

Vekta forrige uke viste nedgang på 2 kilo, og veiedagen min på onsdag sa OPP 100 gram. Jeg hadde en sprekk forrige helg, på slektstreff. Drakk øl og spiste dessert. Men, men denne uka har det vært bra og jeg er i ketose igjen!
Ellers har vi hatt oversvømmelse i garasjen, 50 cm vann. Alt er ødelagt.

__________________
Albertina`s
Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 18:35   #190
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

imorra blir det tur til gardermoen for å plukke opp min kjære hele 4 uker blir han

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 18:51   #191
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Albertina, her.

Hei alle!

Bare innom og hilser på!

Skjer så mye en gang, at jeg har lite tid til pc-slarving!

Vekta forrige uke viste nedgang på 2 kilo, og veiedagen min på onsdag sa OPP 100 gram. Jeg hadde en sprekk forrige helg, på slektstreff. Drakk øl og spiste dessert. Men, men denne uka har det vært bra og jeg er i ketose igjen!
Ellers har vi hatt oversvømmelse i garasjen, 50 cm vann. Alt er ødelagt.

Æsj, surt med garasjen!
100 gram er ingenting å bry seg om, det er en vanlig variasjon. Fokuser heller på de 2 kg du har gått ned

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 18:53   #192
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Æsj, surt med garasjen!
100 gram er ingenting å bry seg om, det er en vanlig variasjon. Fokuser heller på de 2 kg du har gått ned

Veldig surt med garasjen, spesielt siden jeg hadde en del av mitt flyttelass der, bor for tiden hos foreldrene mine, og da plasserte vi esker og sånt der. Stått tørt og fint lenge og vel, helt til myra rant over. Bilder, bøker og sånne ting med høy affeksjonsverdi er trist.
Ja, akkurat det med vekta denne uka tar jeg ikke så tungt! Koste meg på slektstreff, drakk øl og møtte masse folk!

__________________
Albertina`s
Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 19:02   #193
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Augustskravletråden 30+

Septemberskravletråden

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 20:02   #194
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kiro, her.

Septemberskravletråden

__________________
Albertina`s
Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no