Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Bilde ???

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-04-05, 18:48   #1
Tingeling
Medlem
 
Tingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Alder: 40
Innlegg: 182
Tingeling er en juvelTingeling er en juvelTingeling er en juvel
Question

Bilde ???

Hei. Jeg har et spørsmål ang å få et bilde knyttet til mitt nick.
Jeg går inn på kontrollpanel, og "endre bilde" også trykker jeg "browse" og legger til et bilde som burde være gyldig. Så trykker jeg ok. Da kommer jeg til samme siden på nytt, og bildet jeg har trykket kommer frem. Bruke bildet, ja eller nei. Trykker ja. (markerer i sånn runding) Trykker så ok, også kommer det feilmelding fra bulletin, at det har skjedd en feil, kontroller at opplasingen skjedde som den skulle ellernoe..

Hva gjør jeg galt ????

Når jeg går inn der nå, er bildet mitt avbildet der som "gjeldende bilde", men jeg får jo ikke opp noe bilde når jeg skriver innlegg.... ?!?


Skjønner ikkeno..

Tingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-04-05, 20:38   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

det må være et bilde av riktig type (jeg husker ikke hvilke akkurat nå...)

gå inn på redigere avatar.

bildet må være mindre enn 80 x 80 piksler

lykke til

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-04-05, 21:23   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Tingeling

Hei. Jeg har et spørsmål ang å få et bilde knyttet til mitt nick.
Jeg går inn på kontrollpanel, og "endre bilde" også trykker jeg "browse" og legger til et bilde som burde være gyldig. Så trykker jeg ok. Da kommer jeg til samme siden på nytt, og bildet jeg har trykket kommer frem. Bruke bildet, ja eller nei. Trykker ja. (markerer i sånn runding) Trykker så ok, også kommer det feilmelding fra bulletin, at det har skjedd en feil, kontroller at opplasingen skjedde som den skulle ellernoe..

Hva gjør jeg galt ????

Når jeg går inn der nå, er bildet mitt avbildet der som "gjeldende bilde", men jeg får jo ikke opp noe bilde når jeg skriver innlegg.... ?!?


Skjønner ikkeno..

Sånn pleide jeg også å få, husker ikke hva jeg gjorde for å rette det opp..

Bilde og avatar er to forskjellige ting. Avatar er det man ser "ute på forumet" under nicket. Bilde er det man ser når man går inn på profilen til folk.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 29-04-05, 22:52   #4
Tingeling
Medlem
 
Tingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Alder: 40
Innlegg: 182
Tingeling er en juvelTingeling er en juvelTingeling er en juvel
Cool

Tusen takk for hjelpen, nå fikk jeg det til!!! *knis*

jippiiii!!!!

Tingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-04-05, 23:04   #5
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

gratulerer!! den var fin passet perfekt

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 24 15-05-12 13:56
Noen lure fysikkhoder her? :) mofe Generell diskusjon 73 09-08-07 15:09
Bare et tips ; ) nalana Lunsj 3 24-01-05 17:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no