Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Grillet kylling?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-06-09, 22:04   #1
Bærtolina
Medlem
 
Bærtolina sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 67
Bærtolina er på en erverdig vei

Grillet kylling?

Ordinær grillet kylling - deilig, grillet kylling? Er det ok å spise?

__________________
Gladtjukk, men på vei nedover.
-2,4 kg
Bærtolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose - generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 23:01   #2
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: grillet kylling?

jada hiv innpå. Skinn og alt. Gjerne med litt grønt til da..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 23:07   #3
Bærtolina
Medlem
 
Bærtolina sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 67
Bærtolina er på en erverdig vei

Sv: grillet kylling?

Det er jo nesten for godt til å være sant

__________________
Gladtjukk, men på vei nedover.
-2,4 kg
Bærtolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose - generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 23:28   #4
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: grillet kylling?

Jepp! det er litt utrolig til å begynne med alt man får spise, som ellers er ulovlig når man skal ned i vekt.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 23:33   #5
Bærtolina
Medlem
 
Bærtolina sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 67
Bærtolina er på en erverdig vei

Sv: grillet kylling?

Det er jo det man må fokusere på, tenker jeg. Om jeg hele tiden tenker på hva jeg ikke kan spise, så vil jo alt handle om å finne gode substitutter. Kan jeg spise baconcrisp og masse annet godt, så greier jeg meg utmerket uten sukker tror jeg.

__________________
Gladtjukk, men på vei nedover.
-2,4 kg
Bærtolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose - generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 23:40   #6
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: grillet kylling?

Sukkersuget forsvinner ganske raskt når du er uten sukker og raske karber. Det er merkelig hvor lite godt en del ting er når man likevel smaker av og til.
Bløtkake for eksempel er aldeles forferdelig søtt, ugh!

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 11:53   #7
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: grillet kylling?

jada, masse god mat man kan kose seg med. Bruk underforumene med oppskrifter og nyt det.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Grillet kylling med tacodressing Inger85 Oppskrifter 4 18-03-09 16:56
Grillet kylling fra butikk? Hapzen Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 18-09-08 00:20
Kan man spise skinnet på grillet kylling? mor til 3 gutter Ketolysekuren 13 10-01-08 18:37
Grillet kylling jannepusen Lavkarbo generelt 7 23-08-07 16:45
Tilbehør til grillet kylling LilleMill Middag 2 19-05-07 22:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no