Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Hvordan sletter man profilen sin?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-04-11, 20:37   #1
Monika
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1
Monika er på en erverdig vei

Hvordan sletter man profilen sin?

Lurer på hvordan jeg kan få slettet profilen min sånn at jeg kan lage ny? Valgte et brukernavn som jeg helst ikke vil ha da det er min epostadresse. Visste ikke at det ble visende på sidene her

Monika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysedietten? Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 20:44   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan sletter man profilen sin?

Jeg sender deg en privat melding om det. Tenk i gjennom hva du vil kalle deg i steden for e-postadressen så ber jeg admin om å bytte.

Georgine
Moderator

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 12:22   #3
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Hvordan sletter man profilen sin?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Jeg sender deg en privat melding om det. Tenk i gjennom hva du vil kalle deg i steden for e-postadressen så ber jeg admin om å bytte.

Georgine
Moderator

Kan du sende meg en pm også? Valgte nick ut fra hva jeg har på andre forum, men føler i etterkant at jeg kan skrive friere om jeg blir mer anonym.

VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 12:32   #4
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan sletter man profilen sin?

Opprinnelig lagt inn av vibekesteen, her.

Kan du sende meg en pm også? Valgte nick ut fra hva jeg har på andre forum, men føler i etterkant at jeg kan skrive friere om jeg blir mer anonym.

Klart det

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ang. Ticker på profilen LebJenta Spørsmål og svar 2 01-11-10 07:32
Hvordan få sånn vektgreier nederst på profilen ? Lille Blå Generell diskusjon 2 13-04-10 22:04
Hvordan sletter jeg gamle bilde vedlegg? guro Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 13-01-08 21:34
Hvordan kan man slette profilen sin? Lollypop! Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 27 16-09-07 22:02
Ang. bildet i profilen... elian Atkins kosthold 3 27-08-04 14:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no