Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Direkte-link til journalen

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-07-10, 02:08   #1
Mumle
Medlem
 
Mumle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 107
Mumle er på en erverdig vei

Direkte-link til journalen

Jeg får ikke til å lage en direkte-link til journalen min, så nå står det "Min journal: laaaaang nettadresse"

Jeg vil gjerne det skal stå bare "Min journal" . Jeg antar det er en veldig enkel måte å få det til på, men jeg finner ikke ut av det.

Hjelp?!

__________________



Min journal
Mumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lett blanding: Atkins, Ketolyse, selvkomponert Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 10:20   #2
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Direkte-link til journalen

Marker teksten Min journal, klikk på knappen og lim inn web-adressen du ønsker å linke til.
Når du nå lagrer signaturen din vil du kunne klikke på teksten Min journal, og den vil åpne seg i et nytt skjermbilde.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ingen direkte sammenheng mellom muskelstyrke og muskelmasse? mofe Trening 5 26-01-09 12:53
Hvordan ha egen skrift på en link til journalen min i signaturen? Lady_bug Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 21-01-09 12:49
Får ikke inn i journalen min! benam Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 0 02-01-09 23:43
Drevon direkte på VG! janmesi Lavkarbo generelt 2 06-02-06 09:57
Direkte fra sultekur til Atkins? Mulig? Gunnar Induksjonen 27 13-11-04 23:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no