Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Disse bør vel være ganske lett å gjøre lavkarbovennlige?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-06-13, 13:06   #1
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Disse bør vel være ganske lett å gjøre lavkarbovennlige?

http://www.godt.no/#!/artikkel/20369...oner-paa-1-2-3

Noen som har prøvd å lage makroner?

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 22:33   #2
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Disse bør vel være ganske lett å gjøre lavkarbovennlige?

Ser ganske godt ut! Trur de kan bli helt fine lavkarbokaker bar man bytter ut sukker og melis med noe annet. Jeg har bakt noe lignende med kakao oppi og sjokoladekrem og kaffe krem mellom. Og da brukte jeg sukrinmelis. Funker fint med kakao, men har tidligere brent meg med bare sukrin og marengslignende kaker. Så kanskje en blanding? Jeg brukte foresten mye mindre søtningsmiddel enn det som står i oppskrifta. Og ja! Disse kakene er nydelige dagen etter de er laget. Jeg brukte finmalte mandler til mine. Lurer på hva dem mener med mandelmel? Fettredusert eller bare finmalte mandler?

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 10:35   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Disse bør vel være ganske lett å gjøre lavkarbovennlige?

Ligger oppskrifter på makroner ute her et sted.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 10:38   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Disse bør vel være ganske lett å gjøre lavkarbovennlige?

http://m.db.no/2011/12/21/tema/oppsk...9505051/?www=1

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ikke lett å være på helgetur/hotell Janis Ketolysekuren 2 10-03-13 00:30
Kan disse bollene virkelig være lavkarbo?! Luguber Spørsmål om matvarer og oppskrifter 13 12-01-12 00:54
Spis når du er sulten, slutt når du er mett, ikke lett når disse følelsene er "borte" trude.lutt Lavkarbo generelt 11 16-11-11 20:24
Det er ikke lett å være prøver alltid Noenkiloformye Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 4 01-09-11 16:06
Hva styrer hvor lett man har for å være i ketose? christine76 Lavkarbo generelt 1 04-11-10 13:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no