Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Trenger tips og råd her

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-06-08, 12:46   #1
lille bolle
Juniormedlem
 
lille bolle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 44
Innlegg: 18
lille bolle er på en erverdig vei

Trenger tips og råd her

Trenger tips og råd om hvordan miste 10 til 15 kg helst innen 2 mnd er dette helt urealistisk mål?

Er helt ny her inne så hei til dere alle

lille bolle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 13:14   #2
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Trenger tips og råd her

Jeg vil si det er urealistisk, og heller ikke noe du bør håpe på? En vektnedgang er mer enn kiloene som skal vekk, du skal ha hodet ditt og huden din med på laget! 0,5-1 kilo i uka er vel det ideelle...
Og det er vel ikke bare sånn at når du har gått ned kiloene du har for mye, så er problemet løst? Du bør jo også ta tak i hvorfor du er der du er, og hva og hvordan du skal gjøre ting for å unngå den situasjonen på nytt?

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 13:16   #3
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: Trenger tips og råd her

Hei, og velkommen til oss!! På ketolyse tror jeg det er oppnåelig å gå ned i hvert fall 15 kg på 2 mnd. Men da må du ha endel å ta av. Bare du gjør det på den riktige måten får du det sikkert til. Masse kunnskapsrike og ressurssterke personer her inne som du kan spørre til råds. Lykke til.

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 13:21   #4
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Trenger tips og råd her

Hvor fort og hvor mye man går ned beror vel dels på hvor mye vann man har i kroppen, dels på hvor mye overflødig fett man har... 'jo mindre man har å gå ned, jo saktere går det. De fleste opplever gjerne et større vekttap de første ukene, fordi det da forsvinner en del vann. Jeg synes ikke du skal forvente (eller satse på) et vekttap på 10-15 kg på bare 2 mnd - du vil ha langt mer igjen ved å bruke tid på å legge om til et kosthold og en livsstil som gir vekttap på sikt.

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 13:27   #5
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Trenger tips og råd her

Det beste er vel å lese boka. Der får du sikkert svar på alt du lurer på!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 14:26   #6
lille bolle
Juniormedlem
 
lille bolle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 44
Innlegg: 18
lille bolle er på en erverdig vei

Sv: Trenger tips og råd her

Sikkert litt urealistisk jaMen skal ha en brystreduksjon,som jeg håper på og få igjennomført i løpet av høsten.må da veie ca 68 kg.
Er 1.66 høy og veier ca 82kg....

Frem til jeg var 20 år var jeg tynn rundt 58 kg så begynnte v ekta og stige.spiste ikke noe anderledes da men spiste få måltider og mye når jeg føst spiste. fikk mitt andre barn for tre år siden.mens jeg ammet gikk jeg mye ned i vekt la rundt 64 kg.så begynte jeg og stige igjen og nå er jeg alltså oppe i 82kg.trener to til tre dager i uka på trenningsenter men merker ingenting verken på vekt elller midje.men spiser nok veldig galt.....


Takker masse for alle svar

lille bolle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 16:40   #7
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Trenger tips og råd her

Hvis du "spiser veldig galt" som du skriver, vil du sikkert få raskt vekttap ved omlegging, så dette skal nok gå bra!

Det er masse nyttig informasjon her, men en må vel regne med å bruke en del tid (mange timer!) på å orientere seg og prøve å finne frem i alt stoffet. (Eller er det bare meg som har det sånn?)

Jeg forstår så godt utålmodigheten din når du venter på operasjon. Men gjennom livet har jeg mange ganger erfart at den ventetiden man må holde ut, den klarer man. Så dette kommer sikkert til å gå fint. Ønsker deg lykke til med både vekttap og operasjon!

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 21:56   #8
Fredrikke
Medlem
 
Fredrikke sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 47
Innlegg: 110
Fredrikke er på en erverdig vei

Sv: Trenger tips og råd her

tror du må beregne en god del aktivitet for å oppnå 15 kg på 2 mnd....

__________________
Fra liten og tett til liten og nett....

Fredrikkes journal

Fredrikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: akkurat nå:ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 22:09   #9
nettih
Juniormedlem
 
nettih sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: oslo
Alder: 55
Innlegg: 37
nettih er på en erverdig vei

Sv: Trenger tips og råd her

Hmmmm....ikke sunt...vil nok ha tenkt meg om to ganger her hvis jeg var deg. Fort ned, vil gjerne gå like fort opp igjen og dobbelt så mange kg Jeg gikk ned 8 kg ned den første mnd ved å spise lavkarbo og dette var litt fort synes jeg, er mer "fornøyd" med 0,5-1 kg i uken. For da vet jeg at dette vil vare

__________________
Join me in the Phentermine support group!

nettih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp!! Trenger tips til veien videre Sandy Lavkarbo generelt 4 05-05-08 14:00
Tips og råd? murmeluppa Mer enn 30 kg overvekt 4 19-04-08 12:07
Heia, er ny her og trenger råd! nita58 Ketolysekuren 8 12-09-06 09:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no