Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Selvutvikling

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-09-10, 06:01   #1
Tomsverden
Medlem
 
Tomsverden sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Asker/Oslo
Alder: 41
Innlegg: 190
Tomsverden er på en erverdig vei

Selvutvikling

Noen som kan anbefale en god selvutviklingsbok? Type coaching, men ja.. for meg selv...

__________________
Min Journal -> http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35177 Min blogg -> http://Tomsverden.blogg.no
Tomsverden er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PSFM - Egen definert! Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 08:44   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Selvutvikling

Jeg har nylig kjøpt boken "Alt sitter i hodet", den er skrevet på norsk av en norsk NLP trener. Er ikke helt ferdig med den, men det er en av de beste jeg har sett. Praktisk vinklet med mange øvelser.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 10:37   #3
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Selvutvikling

Jeg har hørt mye positivt om "Selvfølelse nå" og "Mer selvfølelse" av Mia Törnblom. Selv har jeg kjøpt dem men ikke kommet i gang .

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 17:32   #4
Tomsverden
Medlem
 
Tomsverden sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Asker/Oslo
Alder: 41
Innlegg: 190
Tomsverden er på en erverdig vei

Sv: Selvutvikling

Da har jeg kjøpt "alt sitter i hodet" og gleder meg til å komme hjem og begynne å lese den!

__________________
Min Journal -> http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35177 Min blogg -> http://Tomsverden.blogg.no
Tomsverden er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PSFM - Egen definert! Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 18:20   #5
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Selvutvikling

Eckhart Tolles første bok.Finnes på bibliotek også.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 20:39   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Selvutvikling

Jeg kan anbefale Tanketreingskurset til Birgit Semundseth. Om du ikke vil delta på kurs finnes det DVD'er også.
Ellers ble jeg anbefalt en bok som heter Opptur av ei som har kommet seg veldig opp og fram her i verden, men jeg rakk ikke å lese den før jeg måtte levere den til biblioteket igjen men den skal som sagt være bra.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 21:07   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Selvutvikling

Opprinnelig lagt inn av Tomsverden, her.

Da har jeg kjøpt "alt sitter i hodet" og gleder meg til å komme hjem og begynne å lese den!

Skriv en anmeldelse her etterpå da - jeg elsker sånne bøker!

Min favoritt, "Kunsten å lede seg selv" av Karin B Noyes. Denne har jeg kjøpt og gitt bort til alle mine gode venninner. Den oppsummerer det jeg lærte hos en terapeut over et par år så godt at jeg har gitt bort mine egne eksemplarer stadig vekk hehe - og må nok kjøpe meg en ny en igjen!

Lettlest og følte meg tatt på kornet stadig vekk underveis i boka

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 21:12   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Selvutvikling

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Min favoritt, "Kunsten å lede seg selv" av Karin B Noyes.

Oi, den har jeg liggende som lydbok på PC'n.. Burde få hørt den snart da med andre ord

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 21:18   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Selvutvikling

Absolutt på tide!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Selvutvikling - lenkesamling mofe Generell diskusjon 0 05-02-10 17:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no