Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Beste side for å føre inn mat?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-04-08, 09:56   #1
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Beste side for å føre inn mat?

jeg leter etter en lettforståelig side som jeg kan føre inn maten min å se hvor mye karbs, kalorier,fett, protein osv jeg får i meg i løpet av en dag..

__________________


Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 10:45   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Beste side for å føre inn mat?

Jeg bruker www.fitday.com. Du kan legge inn matvarene dine selv, det tar litt tid å legge inn, men etterhvert går det kjempefort. Skriver ned på et ark når jeg veier maten og legger inn etterhvert når jeg er på pc.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 10:57   #3
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Beste side for å føre inn mat?

jeg bruker www.diett.no

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 11:35   #4
Persille
Juniormedlem
 
Persille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bergen
Alder: 37
Innlegg: 43
Persille er på en erverdig vei

Sv: Beste side for å føre inn mat?

Jeg har brukt vektklubb før, men synes det er litt bortkasta penger, så skal registrere meg på diett.no

Persille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 17:00   #5
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Beste side for å føre inn mat?

Jeg bruker www.somebody.no Den er ikke gratis, men har veldig godt innhold av norske matvarer, er lett å bruke, og har en god oversikt over hele dagsinntaket.

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 17:06   #6
Heydi
Seniormedlem
 
Heydi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Midt i Østfold
Alder: 43
Innlegg: 1.350
Heydi er et fyrlysHeydi er et fyrlysHeydi er et fyrlysHeydi er et fyrlysHeydi er et fyrlysHeydi er et fyrlys

Sv: Beste side for å føre inn mat?

Bruker diett.no, veldig fornøy når jeg har fått lagt inn min egen mat.

__________________

Ferdig slanket, spiser nydelig lavkarbomat og trener meg stor og sterk.

Heydi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 20:21   #7
SivPiv
Medlem
 
SivPiv sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 70
SivPiv er ny på veien

Sv: Beste side for å føre inn mat?

Jeg bruker også www.somebody.no og er veldig fornøyd

SivPiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low Carb Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 02:58   #8
djnobeat
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 2
djnobeat er på en erverdig vei

Sv: Beste side for å føre inn mat?

Heisann.
Bruker http://www.nutris.com/helsevakten/default.asp og er veldig fornøyd. Koster litt penger men funker kjempebra. Du kan teste den før du eventuelt kjøper.

Mvh
Frode

djnobeat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 12:03   #9
Musa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 65
Innlegg: 6
Musa er på en erverdig vei

Sv: Beste side for å føre inn mat?

Jeg bruker http://matportalen.no/artikler/2007/..._5.0_er_ferdig - Mat på data. Den er grei å bruke - og gratis. Skal teste ut www.diett.no

Musa

Musa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 20:48   #10
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: Beste side for å føre inn mat?

Sitter nå og tester www.diett.no, og den er slettes ikke dum. Glimrende at det går an å søke frem varene, istedenfor å hente dem fra en liste. Når man først har lagt til alle matvarene som må spesialdefineres (som kosttilskudd, mørk sjokolade og lavkarbobrød) så er det himla kjapt gjort å legge inn dagsmenyen. Man kan legge inn hele "retten" også, om man lagrer den (som f.eks min standard frokostomelett med ost og skinke) og hente frem alle ingrediensene på den på en gang Genialt!

Det var gøy å se at fordeling av maten min (inkl kosttilskudd) i dag dekker hele dagsbehovet for næringsemnene som er nevnt (men den sier jeg ligger for lavt i karber, hvordan kan det ha seg ). Fordelingen av fett, protein og karber for dagen er også akkurat der den skal være Helmax! Nå gjenstår det å se hvor flink jeg er til å legge inn hver dag da... Men det kan jo holde med en kontroll innimellom da Uansett et ypperlig verktøy!

Tusen takk for tipset!

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fitday FAQ smosje Lavkarbo generelt 37 22-08-07 15:53
Om mat og helse (ikke bladet!) Huldr Fysisk og mental helse 1 17-03-06 10:10
Kopi av e-mail sendt Mat & Helse Nille Nyheter / media 4 20-02-05 19:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no