Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Frokost og kveldsmat

Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Frokost og kveldsmat Forum for å dele gode tips og oppskrifter til frokost og kveldsmat på de ulike lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-02-05, 23:28   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Lightbulb

Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Tenkte å lage en sånn tråd også jeg.. inspirert av middags og frokost-trådene (en sånnen her tråd finnes ikke fra før, sant?)

Som på de andre trådene - fint om man kun skriver ikke hva man har spist, og ikke skravler masse

--

Nå spiser jeg:
halvt beger cc med 1 ss kanel og 1 ss psylliumfrø og 2 ss fløte

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 09-02-05, 23:32   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

min kveldsmat var cc, kesam vanilje, kanel , søtstoff, peanøttsmør og walnøtter

mmmmm

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-02-05, 23:33   #3
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

en eurodiettkake....

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 09-02-05, 23:33   #4
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

spiste sen middag- laks med digg til...se middagstråd. Litt baconcrisp til dessert...

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 09-02-05, 23:33   #5
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

1/2 pakke bacon skåret i små biter
6 stilker frisk asparges skåret i små biter

*stekt i smør*

2 egg - stekt som eggerøre

*bæng-kræsj-oppi-ei-skål-og-så-litt-peanøtter-oppi*


NAMMMM!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-02-05, 23:39   #6
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Det måtte en mofedille til...

Smoothie med tre egg, bringebær, olivenolje og stevia. Nyyyydelig!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 10-02-05, 05:11   #7
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Flott tråd Mofe!

Jeg tar en proteinshake med en god dæsj Udos i hver kveld før jeg går til sengs, og et par Pikasol-kapsler i tillegg

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-02-05, 09:17   #8
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

I går ble det 6 kyllingvinger, 1 kiwi og ca. 3 ts. Creme Cherie ost.....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 02-03-05, 00:39   #9
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Spaghetti med kjøttsaus...................

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 02-03-05, 01:14   #10
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs


Alt for mye, - men det var så godt! Litt ekstra "trim" skulle vel hjelpe?
Jeg har spist 2 eggepannekaker med Danablu blåskimmelost. Den osten har en farlig god smak,- mersmak! Tror ikke jeg skal kjøpe den på en stund!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 02-03-05, 02:39   #11
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Øh... en båtis og pizza stykke.Jeg lover å skjerpe meg!Seriøst!!! Flau på mine vegner..

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-03-05, 02:59   #12
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

hehe.... litt mørk sjokolade, litt diabetes-sjokolade og et glass rødvin

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-03-05, 12:42   #13
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Svinefileet i fløtesaus blandet med restene av en grønnsaksblanding fra forrige dagen, og blomkål.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 25-03-05, 14:06   #14
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

igår ble det indisk..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 25-03-05, 14:26   #15
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Frokostpannekake (uten søtstoff i)
like god til kveldsmat også den

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-05, 14:32   #16
LilNoor
Medlem
 
LilNoor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 45
Innlegg: 168
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Noen biter tørket pinnekjøtt, litt brie ost, og maaaaaasse lett cola.

__________________
LilNoor
Min dagbok
LilNoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-03-05, 16:31   #17
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Musti

Frokostpannekake (uten søtstoff i)
like god til kveldsmat også den

blir ikke det litt for mye kalorier sånn til kvelds? Tenker bare litt høyt jeg, iogmed at man "med fordel kan spise mye mere til frokost-måltidet enn andre måltider" i forhold til forbrenning og sånt..

Altså, man forbrenner jo ikke noe særlig om natten.. (eller bare kverulerer jeg nå?)

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 25-03-05, 16:42   #18
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Du har helt rett moffe ....
Er bare det at jeg har fulgt Ketolysekuren nå en stund ... og der skal vist ikke sånne ting spille noen rolle

Men ... over påske er det rett over på Atkins igjen!
og da blir det nok ingen frokostpannekake til kveldsmat nei

Psssttt ... så du syltetøyet jeg hadde funnet i Sverige?
Nammis til pannekaka mi ..

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-03-05, 00:00   #19
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Vaffelkake (ketolyseoppskriften) med gul ost og skinke. Nydelig!!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 26-03-05, 00:15   #20
Leena
Medlem
 
Leena sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 57
Innlegg: 90
Leena er på en erverdig vei

Det blei eurodiet- kyllingsuppe i kveld


Men, må bare spøre...kva er cc, som noen har spist?

Leena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet/Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-03-05, 00:18   #21
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

CC er vel cottage cheese,hvis jeg ikke er helt på bærtur?Min kvelds er ikke sunn. en nordlandspils,her jeg sitter og sutrer over min trassige påske.Jeg suger til meg inspirasjon fra dere!

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-03-05, 00:30   #22
Leena
Medlem
 
Leena sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 57
Innlegg: 90
Leena er på en erverdig vei

Ja, selvfølgelig er det det magdalena! Tusen takk!


Men, men...korfor har du det ikke så bra?
Eg er på jobb, men skal tenke på deg!

En stor fra meg!

Leena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet/Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-03-05, 00:36   #23
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Lang story,Leena,og jeg tror ikke denne tråden er rette plass for å ta det opp på. Har skrevet litt i journalen min.Snart er jeg på riktig spor igjen når det gjelder mat,og jeg gleder meg!

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-03-05, 00:57   #24
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Hjemmelaget pizza - vaffel med brunost til dessert

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 26-03-05, 00:59   #25
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 48
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Hjemmelaget pizza - vaffel med brunost til dessert

Og du spør tidligere i tråden om ikke frokostpannekaka er for mye til kvelds....? Men så har du jo "Tja..." som kostholdsfilosofi, så jeg kan vel ikke plukke på deg....

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Svar

Emneord
kveldsmat


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva har du spist til frokost i dag? Kinsy Frokost og kveldsmat 5501 15-03-15 17:10
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 17:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no