Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-01-11, 11:13   #251
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Noen som gidder si noe om hvilke øvelser det er snakk om?

Du kan jo prøve å google "Jillian Michaels" eller "Jillian Michaels 30 day shred" så får du opp videosnutter og annen info

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 11:20   #252
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk, her.

Jeg har 1,5 og 3 (?) kg vekter. Veksler litt mellom de.

Jeg har en venn som holder på med styrketrening og han pusher meg veldig på det at jeg holder på med "frøkentrening" med vekter - jeg har nemlig aldri pushet meg selv noe . Fant ut for leeeenge siden at 5 kg var meeeer en nok på f.eks bicepscurls. Og seff kommer det ikke noe resultat av å aldri presse seg litt, ha litt vondt og skikkelig brøle på den siste økta (Vel, det siste gjør jeg bare ikke ) Men det skal være slik at det er bare så vidt at du klarer siste løftet.
Så derfor prøver jeg med litt tyngre vekter på dette opplegget også.
Jillian & co bruker vel mellom 1 og 2 kilosvekter på dette??

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 12:03   #253
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Det med pushing er veldig enkelt med personlig trener f.eks.... Ikke alltid like enkelt på egenhånd. Men selv om jeg synes treningen er knallhard opplever jeg jo allikevel at jeg kan putte på litt mer vekter her og der. Synes godt Jillian kunne nevnt litt mer om det som du sier Gracella, for det er helt sant.

Go girls! When the going gets tough, the tough get going.

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 12:06   #254
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Takk for svar. Det virker som veldig bra hjemmetrening, altså. Dere er flinke.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 12:23   #255
Taran
Medlem
 
Taran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Førde
Innlegg: 117
Taran har en fantastisk aura rundt segTaran har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Jeg har trent med 0,5 kg vekt nå i begynnelsen, men nå er jeg ikke sår i arma lenger så i dag øker jeg til 1,5 kg vekter. I tillegg har jeg forskjellige håndledd og ankelvekter jeg kan putte på etterhvert.
Tenkte ikke over dette med vekter før jeg leste her inne, men helt klart må det være såpass med vekter at man er sår i arma. Om det skal stå i stil hvor støl jeg er i leggene må jeg legge på litt godt. Var jo litt gele i arma etter de to første dagene.
Jeg har heller ikke vært flink til å pushe meg selv, men det har jeg gjort på 30 days sålangt, og kommer til å fortsette. Kommer liksom til et punkt der man kjenner nå orker jeg ikke mer, og så pusher jeg resten så jeg klarer å gjennomføre og er veldig stolt av meg selv etterpå. Og jeg tenker på dere treningskompisene her inne og da kjenner jeg staheten boble til overflata og jeg skal klare det!!...
Stå på jenter.

__________________

Taran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 12:58   #256
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Dag 14 unnagjort

Ingen 5 sekunders pause i dag

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 15:03   #257
Taran
Medlem
 
Taran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Førde
Innlegg: 117
Taran har en fantastisk aura rundt segTaran har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Dag 14 unnagjort

Ingen 5 sekunders pause i dag

Så flott....snart halvveis!
Gleder meg til jeg kommer så langt.

__________________

Taran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 17:43   #258
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Dag 25 unnagjort. Synes jeg er flink, men følger Anita på hoppingen og "vandrende armhevinger".

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 17:44   #259
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Dag 14 unnagjort

Ingen 5 sekunders pause i dag

Se der ja!! Det er veldig bra

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 17:51   #260
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?



Dag 9 ferdig for i dagSkal nå bli greit å få inn litt forandring ,blir litt kjedelig med det samme hver dag.Snart level 2...

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 19:33   #261
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Har tittet litt på dette på youtube og det så ut til at hun hadde mange fine øvelser jeg kan tenke meg å legge til det vanlige "treningsprogrammet" mitt. Noen som vet om dvd'en er å få via noen norske nettsider? Småskeptisk til å handle fra utlandet...

Edit: Glem det, jeg fant den og har nå bestilt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/

Sist redigert av TrillTrall : 29-01-11 kl 19:46.
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 05:40   #262
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Så bra at dere fortsatt henger med!!! skikkelig motivasjon
Jeg er offisielt halvveis nå!! Hadde min 15.økt i dag Er veldig fornøyd med å ha klart å holde meg til dette opplegget!!

I dag tok jeg helt av etter Jillian, og endte opp med å trene spinning i 160 minutter Så, jeg sykla faktisk 47 kilometer!! Om ikke kiloene nå begynner å løsne, så vet ikke jeg..hahaha.

Da tar jeg kveld!!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 14:26   #263
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Dag 15 unnagjort

Tungt i dag.... Tung kropp ....Har mensen og blør en del, så jeg ble litt svimmel av å opp og ned fra gulvet. Men det gikk

Det låste seg litt mellom skulderbladene.... sikkert fordi jeg anspente meg pga. svimmelheten

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 14:28   #264
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

I dag tok jeg helt av etter Jillian, og endte opp med å trene spinning i 160 minutter Så, jeg sykla faktisk 47 kilometer!! Om ikke kiloene nå begynner å løsne, så vet ikke jeg..hahaha.

Wow Skjønner ikke at du orker jeg

Med all den treningen, så må du regne med at musklene samler vann
De får jo ikke pause til å reparere seg når vi driver på hver dag.

Jeg selv har gjemt bort vekta, den skal ikke frem igjen før etter shredden er ferdig

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 15:21   #265
Bonus
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 70
Bonus er på en erverdig vei

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Jeg fikk endelig starta i dag, men kutta ut kneøvelsene.. Har kneskade etter fotballen som gjør at de svikter i blant.. Men jeg gjør armøvelsene de gjør når de bøyerknærne..

Men var på skitur i går

Bonus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon :) Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 18:00   #266
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

De får jo ikke pause til å reparere seg når vi driver på hver dag.

Uten å ha noen linker å vise til, så mener jeg bestemt at de har funnet ut at det er nok med 24 timer mellom treningsøktene, musklene klarer å "ta seg inn igjen" på den tiden.
Og det er ikke akkurat hard styrketrening vi gjør, selv om det er hardt nok!!

Fofa: WOW!!!
Husk å passe på å ikke belaste nakken din når du spinner så lenge som du gjør


Glemte helt å skrive at dag 26 var unnagjort, puh!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 19:39   #267
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Uten å ha noen linker å vise til, så mener jeg bestemt at de har funnet ut at det er nok med 24 timer mellom treningsøktene, musklene klarer å "ta seg inn igjen" på den tiden.
Og det er ikke akkurat hard styrketrening vi gjør, selv om det er hardt nok!!

Fofa: WOW!!!
Husk å passe på å ikke belaste nakken din når du spinner så lenge som du gjør


Glemte helt å skrive at dag 26 var unnagjort, puh!!

Ja, jeg kjente for noen dager siden at jeg fikk litt ondt i nakken..så etter det har jeg tenkt mer over det når jeg trener. Legger inn noen 30 sekunders nakkeruller underveis. Så nå kjenner jeg ikke noe ubehag!

Når det gjelder så mye trening, så tenker jeg at denne kroppen ikke har vondt av å trene... Jeg vet at muskler osv bør slappe av innimellom. Men, jeg har ca 24 timer mellom hver økt. Pluss at jeg jo selvfølgelig ikke trener sååå mye hver eneste dag. Noen dager trener jeg kun Jillian. Så det er ikke så stor belastning hver dag. MEN, om det er sånn at musklene holder på vann pga mye trening(har ikke satt meg inn i det..)så kan jo det være en forklaring på hvorfor jeg ikke går ned i vekt.

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 20:41   #268
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Dag 12 ferdig Herregud så tungt.

Det er nytt for meg at kroppen/musklene holder på vann pga trening.

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 20:50   #269
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Det er bl.a treningsinstruktører som har sagt det om vann og muskler til meg

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 20:53   #270
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Wonder woman, her.

Dag 12 ferdig Herregud så tungt.

Det er nytt for meg at kroppen/musklene holder på vann pga trening.

For meg og! Men det skulle ikke forundre meg

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 21:28   #271
Taran
Medlem
 
Taran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Førde
Innlegg: 117
Taran har en fantastisk aura rundt segTaran har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Wonder woman, her.

Dag 12 ferdig Herregud så tungt.

Er så enig....var skikkelig tungt for meg i dag også, var nesten så jeg vurderte å skippe, men har ikke samvittighet til det. Så jag fikk gubben til å skrive timelistene sine mens jeg hoppa og spratt foran tv'en, og jeg klarte jammen å gjennomføre gitt. Dag 6/30 er unnagjort.
Godt jeg har forumet, da må man gå på med krum hals, får meg ikke til å sluntra unna.

__________________

Taran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 22:18   #272
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Jeg har ikke fått til å følge programmet. Har ikke fått gå på do de siste fire dagene, og har bare blitt mer og mer kvalm og følt jeg har vært på nippet til å spy. I dag var jeg helt skutt, slapp som en slappfisk... armer og bein blytunge, og andpusten av å gå noen få trappetrinn. Skjønner selv at jeg må få orden på magen før jeg går i gang med å trene på denne måten. Men jeg skal satse på å få gått masse tur og følge alle råd jeg kan finne om å få magen igang, også kommer jeg sterkere tilbake.

Dere er supre hele gjengen, så jeg heier på dere

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 15:12   #273
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Nå er jeg STOLT over meg selv

Tross for blæh-hakkelyståtreneidag-dag så vrengte jeg av meg klærne, hoppa inn i treningstøyet og gjennomføte dag 16. MED glans og stahet

*tjohoi*

For jeg tenkte litt på denne ( imens jeg tappet vannet fra vaskemaskina, demonterte det som skulle og drog den frem på gulvet, vasket der den hadde stått. Og så ryddet garasjegangen ):

Sitat:

"En indianer satt å snakket med sitt barnebarn.
Han sa: "I alle mennesker bor det to ulver som sloss.

Den ene er ond. Det er sinne, frykt, misunnelse, sjalusi, grådighet, arruganse, selvmedlidenhet, løgn og egoisme.
Den andre er god. Det er glede, fred, kjærlighet, håp, ro, ydmykhet, vellvilje, empati, sannhet og tillit."
"Hvem vinner spurte?" barnebarnet.

"Den du mater gutten min!" Svarte bestefaren..

Jeg tror jeg mata den rette ulven i dag.....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 15:13   #274
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Flinke!!!

Dag 10 unnagjort her ,så i morgen venter level 2 meg.Hipp hipp hurra

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 15:40   #275
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Hei jenter!! Godt jobba!!!
Jeg rakk ikke skrive her i går, men jeg gjennomførte altså dag 16 i går
Det er veldig godt å tenke på at jeg har klart å komme så langt..men samtidig så er jeg bare halvveis..haha, føles som jeg har holdt på forever

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med? Mosepjusk Trening 390 31-05-11 17:09
Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack Idarull Trening 15 23-01-11 15:32
Jillian Michaels 30 day shred oppstart 25. okt Fofa Trening 11 19-11-10 23:28
Jillian Michaels Fitness Ultimatum 2010 bolla123 Trening 0 08-11-10 01:28
Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone? Fofa Trening 115 07-09-10 21:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no