Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Sparkesykkel

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-07-12, 08:23   #1
Pusien
Juniormedlem
 
Pusien sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 24
Pusien er på en erverdig vei

Sparkesykkel

Jeg har nettopp kjøpt meg en Kickbike og lurer på om det er noen her inne som ha erfaring med trening på sparkesykkel.

Jeg må innrømme at det er litt skummelt og ser for meg at det blir noen knall og fall
Samtidig er det utrolig spennende å se om dette er trening jeg vil like (og klare) Tanken er å få trent både meg og hundene.
I følge selger blir de fleste folk som har prøvd sparkesykkel hektet fordi det er så gøy, får håpe hun har rett

__________________
Pusien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 10:36   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Sparkesykkel

Jeg har brukt, det vil si jeg har FORSØKT å bruke pawtrekker til mine hunder. Jeg syntes det var gøy, bikkjene ikke fullt så mye

Om du har trekkvillige hunder er det jo begrenset hvor mye du jobber selv, det som faktisk tok mest på med min Pawtrekker (en type kickbike) er at det fotbrettet var høyt så jeg måtte bøye benet på fotbrettet ganske mye for å sparke fra.

Siden gutta mine ikke var noe særlig til å trekke ble det noen fraspark for meg og så ut med benet for å dytte særlig den ene hunden i baken

Men, når de først dro var det dritmoro!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 11:37   #3
Pusien
Juniormedlem
 
Pusien sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 24
Pusien er på en erverdig vei

Sv: Sparkesykkel

Så dumt at hundene dine ikke syntes det var så gøy

Jeg vurderte også Pawtrekkeren siden den er laget for at hunder skal trekke, men ble anbefalt kickbike bla pga høyden på fotbrettet. Pawtrekkeren er også tyngre og mer klumpete enn kickbiken i følge de jeg har pratet med.

Jeg må nok jobbe mye selv da jeg har dansk svensk gårdshunder, de klarer ikke trekke noe særlig. Ene hunden har vist at han liker å trekke så tror dette blir gøy. Hvis ikke får jeg trene sjøl

__________________
Pusien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 12:01   #4
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Sparkesykkel

Opprinnelig lagt inn av Pusien, her.

Så dumt at hundene dine ikke syntes det var så gøy

Jeg vurderte også Pawtrekkeren siden den er laget for at hunder skal trekke, men ble anbefalt kickbike bla pga høyden på fotbrettet. Pawtrekkeren er også tyngre og mer klumpete enn kickbiken i følge de jeg har pratet med.

Jeg må nok jobbe mye selv da jeg har dansk svensk gårdshunder, de klarer ikke trekke noe særlig. Ene hunden har vist at han liker å trekke så tror dette blir gøy. Hvis ikke får jeg trene sjøl

Satser på at dere får det artig, både du og bikkjene

Jeg har forøvrig Finsk Lapphund, i aller høyeste grad store nok til å kunne trekke skikkelig, men neidda

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 20:28   #5
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Sparkesykkel

Skaffe seg Husky?

Har ti gode å se noen av de ikke ville trekke...

Nei, fra spøk til alvor, håper dere får det like artig som det høres ut

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 10:43   #6
Pusien
Juniormedlem
 
Pusien sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 24
Pusien er på en erverdig vei

Sv: Sparkesykkel

Da har vi testet ut sparkesykkelen og det var knallgøy. Begge bikkjene ble utrolig ivrige og løp som galne begge to. Ble overrasket over at tispa var så villig til å trekke, for hun vil stort sett bare gjøre hva hun vil og ikke hva jeg vil
Jeg ble veldig fort sliten og skjelven i beina (måtte smiske meg til å låne sykkelen til gubben et par min) men det gikk bra så lenge jeg tok noen småpauser. Kjekt var det iallefall
Så kickbike anbefales på det sterkeste, også til de uten hund.

__________________
Pusien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no