Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Vedvarende vekttap

Lett hodepine.

Vedvarende vekttap Det er her kiloene forsvinner!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-03-04, 11:42   #1
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Lett hodepine.

Hei!

Jeg er nå inne i min 4 dag på vedvarende og jeg føler meg ikke helt bra. Jeg har ennå ikke sprukket så maten går det bra med, jeg er i fin form og er mett. Men jeg har fått litt hodepine. Vet ikke hvor lenge men ihvertfall en uke eller mer. Vet ikke helt om jeg har hatt det slik før, men det liksom "trykker" i hodet og det er ubehagelig, men det er ikke noe voldsom hodepine.
Spiser som på introen, bare litt mer grønt og litt nøtter.
Hva kan det være?

Ellers så er vekta på god vei mot 8-tallet snart. Var 90,9 på mandag. Kommer tilbake til det og skriver snart i dagboka mi.

På gjensyn alle!

donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-03-04, 16:18   #2
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Er du sikker på du drikker nok? Veldig mye hodepine kureres av vannglasset ikke av pillene du tar det med. Mitt beste råd er øk veskeinntaket og da hels vanninntaket.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 18-03-04, 16:34   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

.............enig ............. vann vann vann vann vann vann !!!!MINST 2,5 liter til dagen.....er ikke farlig å drikke mer heller........hvis du klarer. En mugge vann med noen sitronskiver oppi og det blir lettere å drikke. Når de kjenner du er tørst er kroppen allerede på vei til å bli uttørret (mild grad selvfølgelig) så drikk hele tida, små slurker ..... det blir en vane

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-02-06, 17:35   #4
kjøttklumpen
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Alder: 39
Innlegg: 111
kjøttklumpen er ny på veien

Sv: Lett hodepine.

Søkte i forumet og fant denne gamle tråden

Jeg har omtrent det samme som du beskriver(beskrev). Føles som konstant trykk i hodet. Føler meg "tung" i hodet. Det har vel vart i to uker nå omtrent og jeg begynner å bli fortvilet
Har vel vært på lowcarb i omkring 5-6 uker nå tenker jeg.

Jeg har prøvd å kutte ut egg og melkeprodukter med det ser ikke ut til å hjelpe. Alle tips mottas med takk og hyllest!

kjøttklumpen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-03-06, 10:18   #5
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Lett hodepine.

Opplever det samme, har kun spist lavkarbo i en uke og sliter med hodepine.. Prøver å dytte innpå masse vann, men ettersom jeg er av en ikke-tørst type så sliter jeg..

Har et trykk oppå hodet liksom..

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 02-03-06, 16:25   #6
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Lett hodepine.

Det var noen som nevnte Kalium i en annen tråd. Tar dere det?

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 02-03-06, 16:47   #7
kjøttklumpen
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Alder: 39
Innlegg: 111
kjøttklumpen er ny på veien

Sv: Lett hodepine.

Jeg har begynt å ta kalium nå nylig vi får se hvordan det utarter seg!

kjøttklumpen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Om hodepine HP Induksjonen 11 10-10-15 14:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no