Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Frokost og kveldsmat

Hva har du spist til frokost i dag?

Frokost og kveldsmat Forum for å dele gode tips og oppskrifter til frokost og kveldsmat på de ulike lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 07-08-04, 11:57   #1
Kinsy
Nytt Medlem
 
Kinsy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 44
Innlegg: 4
Kinsy er på en erverdig vei

Hva har du spist til frokost i dag?

Siden jeg er fersk i dette gamet, har jeg ikke kommet inn i opplegget ennå.

Håper noen kan gi meg noen tips til en mettende og sunn frokost og lunsj

Kinsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 07-08-04, 12:47   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Vil anbefale deg å gå inn og lese i journalene våre + se på oppskriftstrådene. Der er det masse-masse tips til gode frokoster, lunsjer, middager og alle mulige andre måltider (og ikke-måltider). Samtidig vil du lære mye og bli kjent med mange i forumet her ved å lese litt av det som allerede er skrevet. DET tror jeg er lurt.


- velkommen forresten, har kanskje ikke sagt det

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 07-08-04, 13:46   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Hhei og velkommen.

Jeg lager alltid en omelett med cheddar og skinke til frokost. Har en ss rømme og gressløk oppi også. Til avveksling spiser jeg HPs eggerøregryte, som du finner oppskrift på her inne på induksjonskokeboka, laaangt bak.

Til lunsj går det ofte i salater, evt stekt kjøttdeig med ost, eller rett og slett "middagsmat".

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
Gammel 08-08-04, 10:11   #4
Kinsy
Nytt Medlem
 
Kinsy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 44
Innlegg: 4
Kinsy er på en erverdig vei

Takk for svarene

__________________
~~ Kinsy ~~
7. aug: 73,6
20. aug: 72
17. sep: 74,2
5. mars: 71,5
Kinsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 16-11-04, 09:49   #5
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Hva har du spist til frokost i dag ?

Henger meg på Smosje's fabelaktige ide om å legge inn hva vi spiser. Jeg tror det er lurt å bruke denne tråden til å legge inn KUN hva vi spiser uten noe særlig snikk-snakk, slik at det blir lettere å søke/lete. I journalene er det nettopp det som er problemet - å finne maten mellom all praten

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 16-11-04, 09:51   #6
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Kaffe
Yo'lait 0,1 % med bringebær
3 osteskiver Synnøve Finden ekstra lett rullet med valnøtter inni
1/2 grapefrukt
1 fibberrik med makrell i tomat og majones
1 kopp koffeinfri fruktte med jordbær og kiwi

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 16-11-04, 10:35   #7
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Standardfrokost er havregrøt kokt på melk,
proteinberiket med cottage cheese,
fettberiket med et dryss av knuste linfrø og solsikkefrø på,
antioksidanter i form av masse kanel
også litt fruktose for smaken.

Også 2 ss tran + div kosttilskudd.
Vann.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 16-11-04, 10:37   #8
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

1,2 liter vann
1 skive pumpernickel
enten en boks makrell i tomat eller to store egg med kaviar og majones
1 kopp koffeinfri fruktte med to suketter

 
Gammel 16-11-04, 11:37   #9
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Hverdagsfrokosten min er:

1 yoplait 0,1% m/3 ss soyaflak og masse kanel. (Karber/protein og antioksidanter)
3 dl vann (værske )
Kosttillskudd (fett)

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 16-11-04, 11:48   #10
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

1 knekkebrød, wasa multi grain med leverpostei og agurk


1 skive vollkornbrot med kokt skinke og paprika

1 glass vann

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen)
Gammel 16-11-04, 15:59   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Bringebær smoothie (2 egg, 100 gram bringebær, 1 ss kesam vanilje, 1 ss avocado olje)

2 egg omelett (2 egg 1 ss fløte) med salami eller skinke eller bacon, vårløk, cherrytomater og ost - av og til avocado

100 gram laks og eggerøre av to egg, agurk, tomat .... kanskje med en fiberrik eller to.

2 -3 fiberrik med pålegg av et eller annet slag. Kremost, makrell i tomat, omlett.

Mock Danish: 2 egg, 20-30 gram protein pulver (vanilje er best), 50 gram Philadelphia kremost. Kjøres i stavmixer, has i liten skål (ha gjerne bringebær/skogsbær oppi) nukes i mikrobølgeovn 2 min.

Ganske enkelt egg, bacon, stekt sopp, tomat... namnam

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 16-11-04, 17:04   #12
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

min frokost

som oftest omelett
1 eller 2 egg og 2 eller 1 eggehvite med 3 ss melk
div krydder for smak. skinke, bacon, mager smøreost, norvegia alt ettersom hva jeg har...

eller eggerøre med champingong (stavefeil...?) og kydder og ost

eller stekt/ kokt egg med bacon/skinke

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-11-04, 15:25   #13
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Cottage cheese med skogsbær og nøtter (fra spisedegslank)

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 17-11-04, 16:34   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Som oftest smoothie med en halv banan (fyy), 100 gr blåbær, 3-4 ss Udos, 2 egg og C-og B-vitaminpulver.

Eller:

-2 rug sprø med smør og skinke eller ost (paprikastrimler oppå).

-eggerøregryte med masse godt krydder og evt skinke og/eller ost oppi

-1/2 avocado med egge/rekesalat, fetaost og litt skarp ost ved siden av + rømme

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
Gammel 18-11-04, 10:41   #15
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Cottage cheese med bringebær og nøtter fra www.spisdegslank.no

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 18-11-04, 11:13   #16
ElinGH
Medlem
 
ElinGH sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 105
ElinGH er en juvelElinGH er en juvelElinGH er en juvel

I dag:
1 shake av litt skokolade soyadrikk, 1 egg, 2 ss cc, 1 ss olivenolje, kanel, kaffe og litt natreen
1 fiberrik neddynga i makrell i tomat

__________________
MVH ElinGH

www.overvektig.net
En uavhengig nettside laget for og av overvektige som ønsker å gå ned i vekt.




ElinGH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert - snart atkins
Gammel 19-11-04, 11:34   #17
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Omelett med ost og skinke fra www.spisdegslank.no

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 19-11-04, 11:49   #18
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Omelett av 2 egg med røkt laks og ost. Nam
Pluss to store glass vann

Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke
Gammel 19-11-04, 17:21   #19
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs
Wink

Menyforslag

Opprinnelig lagt inn av marianne

Henger meg på Smosje's fabelaktige ide om å legge inn hva vi spiser. Jeg tror det er lurt å bruke denne tråden til å legge inn KUN hva vi spiser uten noe særlig snikk-snakk, slik at det blir lettere å søke/lete. I journalene er det nettopp det som er problemet - å finne maten mellom all praten

Hei Marianne!
Jeg lager omelett av 2 egg med 1 ss ferskt sideflesk eller bacon ( skåret i fine terninger) til frokost. Krydrer flesket med nykvernet pepper og aromat. Nydelig synes jeg!

Til lunsj spiser jeg 2 rolls (Se oppskrift i egen lenke) eller 2 "eggepannekaker" med ost og skinke. Varierer litt med reker, røkelaks, peppermakrell,- og majones osv.
("Eggepannekaker" :Visp ett egg og stek det på ganske varm panne.- snu "pannekaka og avkjøl.) Lag gjerne opp flere.Kan oppbevares i kjøleskapet i 2- 3 dager. Enkelt og greit.

Til middag spiser jeg kjøtt og fisk av forskjellig slag,+ litt av de lovlige grønnsakerne. Av og til lager jeg meg litt "sopihop" av rester og tilsetter gjerne litt creme fraiche eller rømme. Det gir både ekstra god smak og litt saus.

Som nattmat,- for det spiser jeg, Cottage cheese med søtningsstoff og kanel.
Ellers drikker jeg te og masse vann.
Mulig jeg spiser for lite karbohydrater, men jeg har problemer med å komme i ketose .

Håper du har noen tips her.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold
Gammel 19-11-04, 17:36   #20
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs
Red face

Sorry

Opprinnelig lagt inn av marianne

Henger meg på Smosje's fabelaktige ide om å legge inn hva vi spiser. Jeg tror det er lurt å bruke denne tråden til å legge inn KUN hva vi spiser uten noe særlig snikk-snakk, slik at det blir lettere å søke/lete. I journalene er det nettopp det som er problemet - å finne maten mellom all praten

Hei igjen!
Dette ble nok mer enn frokostforslag dette, men jeg var så godt igang.
Hilsen den samme

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold
Gammel 19-11-04, 19:41   #21
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av komkari

Hei igjen!
Dette ble nok mer enn frokostforslag dette, men jeg var så godt igang.
Hilsen den samme

He..he..ja for jeg er SÅ streng
marianne

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 22-11-04, 00:01   #22
Ulex
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Aust-Agder
Alder: 56
Innlegg: 96
Ulex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjent

Min kjære og jeg deler en boks cottage cheese med frukt til de fleste morgener. En favoritt i høst har vært eple (vi deler et middels stort) i terninger, dryss litt Splenda og kanel over og så et par minutter i mikroen. Nyyydelig på cottage cheese.

Ulex

Ulex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Protein Power lifeplan
Gammel 09-12-04, 19:30   #23
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Blåbær-smoothie med proteinpulver

1 kopp yoghurt naturell
1 kopp blåbær (hadde ikke, brukte bjørnebær)
Proteinpulver tilsvarende mengde inneholdende 14 gram protein
2 ts eplefiber eller psylliumfrø (husk)
1 ts vaniljeessens (i bakehylla i butikken)
1/4 ts Stevia (Jeg brukte fruktose)
12 mandler rå eller lett ristet (jeg brukte ristet - veldig godt!)

Jeg glemte proteinpulveret jeg , uten var den i hvert fall veldig god!

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 09-12-04, 22:56   #24
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Frokost for tiden er et stort glass fruktjuice med fruktkjøtt og vitaminer. Men det er også all frukten jeg får, stort sett!

Har jeg bedre tid disker jeg opp med omelett til meg selv (i utallige variasjoner), men har vært litt lei det i det siste.. Blir litt for mye mat på morgenen, og da kan jeg ha en lei tendens til å være kvalm i mange timer etterpå

Nå skal jeg finne noen gode frokost-forslag fra denne tråden!

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat
Gammel 08-02-05, 16:39   #25
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Idag har jeg spist:
3 mofebrødskiver med hjemmelaget syltetøy og leverpostei
halvt beger cc med 2 ss fløte og 2 ts kanel
---

__________________
.

Sist redigert av mofedilla : 09-02-05 kl 10:18.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Lukket tråd

Emneord
frokost


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva har du spist til kveldsmat i dag? mofe Frokost og kveldsmat 724 07-08-14 02:59
Hva har dere spist i dag? karoks Ketolysekuren 55 02-07-09 00:59
Nå har jeg spist frokost Bianca Spis deg ned i vekt med Skaldeman 6 01-02-06 18:18
dette har jeg spist i dag elinej Induksjonen 2 20-12-04 04:36
Har jeg spist for mye i dag? Janis Induksjonen 5 02-12-04 11:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no