Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Frokost og kveldsmat

Er noen som har laget sitt eget sjokoladepålegg?

Frokost og kveldsmat Forum for å dele gode tips og oppskrifter til frokost og kveldsmat på de ulike lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-02-16, 15:06   #1
elin1966
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Hvor: Skjetten
Innlegg: 7
elin1966 er på en erverdig vei

Er noen som har laget sitt eget sjokoladepålegg?

Hei alle sammen og god dag forresten
Jeg lurer på om det er noen som har laget sitt eget sjokoladepålegg?

Mange takk for svar iallefall

__________________


elin1966 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Tidl. medlem av Eat Svar med sitat
Gammel 09-02-16, 16:04   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Er noen som har laget sitt eget sjokoladepålegg?

Smelte og blande sammen mørk sjokolade og smør (eller kokosolje)?

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 09-02-16, 17:48   #3
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er noen som har laget sitt eget sjokoladepålegg?

Jeg har blandet sammen mandelsmør, kokosolje/mct-olje, kakao og stevia og synes det blir godt.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 16-02-16, 12:24   #4
Storemy
Juniormedlem
 
Storemy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 44
Storemy har en fantastisk aura rundt segStoremy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er noen som har laget sitt eget sjokoladepålegg?

Sjokoladepålegg; 1 plate/100 gr mørk sjokolade, 1 ss smør, 1 ss kokosolje, bittelitt vaniljeessens. Er kjapt å smelte sammen i en kopp i vannbad, og spises mykt og nylaget. Pålegget er mykt nok til å være smørevennlig ved en oppbevaringstemperatur på 23-24 grader. Jeg har det kaldere i huset mitt, så hvis man lager dette sjokoladepålegget for seinere bruk, må man ha noe for smøremyk konsistens, og da tar man 1 ss valnøttolje/nøytral olje og 1 ss søt sirup/yacon sirup. Det er godt med noe "krønsj", som hakkede pistasjenøtter, tørr pulverkaffe, knust baconcrisps..

Storemy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse vanligvis, nå 50-70 gr karbo.. Svar med sitat
Gammel 25-02-16, 10:43   #5
Thetor78
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2016
Innlegg: 14
Thetor78 er på en erverdig vei

Sv: Er noen som har laget sitt eget sjokoladepålegg?

Jag har gjort en egen variant av "Nutella". Det blev dödsgott! :-P Här är oppskriften: http://matutanallergener.blogspot.no...o-nutella.html

Thetor78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har laget lavkarbo Pavlova? (Lavkarbomarengs?) Ludviginne Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 21-10-10 17:27
Noen råd? Laget lasagne i dag lillemorell Spørsmål om matvarer og oppskrifter 10 29-03-10 11:35
Noen som har laget pannekakene på vann? Titti Eurodiett 5 11-07-07 23:45
Har laget ukeplan, noen som kan kommentere??? Icerus Ketolysekuren 14 28-09-06 21:34
Er det noen som har laget Fedons bløtkake Summer Generell ernæringsdebatt 4 10-05-06 17:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no