Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Nå har jeg spist frokost

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-01-06, 11:41   #1
Bianca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 20
Bianca er ny på veien

Nå har jeg spist frokost

Den har bestått av to egg og masse bacon. Dette er stekt i soft melange. Høres dette riktig ut eller er jeg på feil spor?

Bianca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemans Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 11:42   #2
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Nå har jeg spist frokost

soft ehm

menn egg og bacon

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 11:56   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Nå har jeg spist frokost

Ja, herlighet - kast din soft melange, og stek i SMØR! Sunt fett, med andre ord..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 13:53   #4
Bianca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 20
Bianca er ny på veien

Sv: Nå har jeg spist frokost

melange er det greit eller? Hva slags smør bruker du?

Nå har jeg sikkert driti meg lodd rett ut her, men jeg hadde så forferdelig sjokoladetrang når vi var ute og handlet. GIkk og kikket på de forksjellige sjokoladene og fant ut at de hadde altformye karbohydrater i seg. Så nå har jeg spist en Atkins sjokolade, er det noe som jeg kan spise? Jeg kommer til å sprekke hvis jeg ikke får i meg sjokolade. Noen som har noen gode råd for for hva man kan lage seg av desserter som er slankendes, men uten karbo?

Bianca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemans Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 13:58   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nå har jeg spist frokost

Margarin er gift.
Det ENESTE som er smør er faktisk SMØR, altså meierismør/setersmør. Så bruk kun det eller kokosfett, ikke NOEN form for margarin (som er alt annet enn de pakkene det står SMØR på).

Skaldeman sier det beste er om man går gjennom sjokoladeabstinensene og blir kvitt suget en gang for alle. Ved å fortsette å spise sjokolade, samme om den er sukkerfri eller ikke, så vedlikeholder du søtsuget resten av livet og blir aldri kvitt det....
Men når det er sagt så er det jo selvsagt bedre om du spiser litt slikt enn at du sprekker totalt og ikke klarer dette. Så da kan du jo se feks i ketolyseboka (der er det mye godt) eller på oppskriftsforumet her. Det ligger en DRØSS med desserter, snacks/konfekt og kaker uten sukker og med lite/ingen karbohydrater. Men prøv å holde det på et minimum.

Selv spiser jeg litt hjemmelaget Fun light-gele med vispet krem og drikker litt lettbrus i helgene. Ernæringsmessig er det ikke lurt, men jeg klarer kostholdet bedre om jeg gjør dette, så da er jo den saken grei. Kanskje jeg kan kutte ut etterhvert, tiden vil vise.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 14:37   #6
Bianca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 20
Bianca er ny på veien

Sv: Nå har jeg spist frokost

Tusen takk for svar. ja, da får jeg dra avgårde og kjøpe SMØR .

Ha en flott lørdag!

Bianca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemans Svar med sitat
Gammel 01-02-06, 18:18   #7
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Nå har jeg spist frokost

Hvis du har veldig søthunger Bianca, så spis krom. Det har jo en fantastisk effekt på hungeren og hjelper også på forbrenningen. Jeg kan anbefale deg å gå på www.ketolyse.no. Her selges mineraler som hjelper på søthunger/forbrenning.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no