Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ketose eller ikke ?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-03-11, 08:02   #1
biggirl75
Juniormedlem
 
biggirl75 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 10
biggirl75 er på en erverdig vei

Ketose eller ikke ?

Hei. Jeg har vært i ketose siden begynnelsen av januar utenom en liten uke med avbrekk på noka shake pga manglende matlyst når jeg var i ketose . Kom raskt inn i ketose igjen men denne gangen er matlysten bra og det frister og lage mat igjen . Men jeg har noen kjipe bivirkninger ..jeg klør så jeg blir GAL i nakken hodebunn og bryst partiet ..masse utslett og det ble vekk den uken jeg ikke var i ketose . Har også plutselig fått mensen igjen støtt og stadig og med mye mens smerter .Bruker spiral så har hatt veldig sjeldent mens .Og nå er vekta veldig stillestående så ikke veldig motiverende med dem bivirkningene jeg har :-/ Lurte på og kansje holde meg rett over ketose stadiet ? Er det lurt når jeg skal ned endel kg ? Jeg startet på 83 kg og er på 76 nå . Er 1,52 så hadde håpet og ihvertfall komme ned på 60 kg innen rimelig tid .
Noen som har bra vektnedgang med eks 50 karbs om dagen ?

biggirl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 08:36   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ketose eller ikke ?

50 kh er et veldig fint sted å ligge, synes jeg Du kan jo bare prøve? Bare la karbohydratene komme fra fornuftige kilder.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 08:43   #3
biggirl75
Juniormedlem
 
biggirl75 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 10
biggirl75 er på en erverdig vei

Sv: Ketose eller ikke ?

Ja skal prøve litt og se hvordan det funker tror jeg :-) Fornuftige karbs er det kun grønnsaker eller kan jeg spise litt frukt i tillegg tro , er ikke noe grønnsaksfan egentlig .

biggirl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 09:07   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ketose eller ikke ?

helst grønnsaker, ja skal du spise frukt bør du velge de typene som har minst sukker i seg og ta deg en neve nøtter samtidig

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 18:50   #5
tuttle
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 6
tuttle er på en erverdig vei

Sv: Ketose eller ikke ?

Når det gjelder kløen og utslettene, så kan det jo hende du har spist noe du ikke tåler. Det høres nemlig ganske likt ut som meg, hvis jeg spiser nøtter, ananas eller kiwi! I og med at du brukte noka-shake ei uke, og kløen forsvant, så kan det jo hende at det er noe du er allergisk mot av det du spiser nå.

Håper du finner ut av det, uansett hva det er! Jeg holdt også på å bli gal, før jeg fant ut av allergiene mine
Lykke til

__________________




Er nesten på idealvekta, og er egentlig veldig fornøyd!
tuttle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratkontrollert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er jeg i ketose eller ikke? Og hvor mye karbohydrater? Kanskje Ketolysekuren 12 19-01-11 12:16
Ketose eller ikke ketose? aliasdictus Trening 25 03-09-10 21:42
Ute av ketose nå, eller? Ikke så lett på ferie ... Minusnoenkg Lavkarbo generelt 4 12-08-10 11:16
Bli i ketose eller ikke på 17. mai raskall Mer enn 30 kg overvekt 13 15-05-10 22:11
Ikke vært i ketose på 2 dager og har ikke spist over 15 gram karber Stellamor Ketolysekuren 8 30-03-09 16:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no