Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Trenger litt hjelp ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-01-13, 15:39   #1
Gudlo 78
Nytt Medlem
 
Gudlo 78 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 9
Gudlo 78 er på en erverdig vei

Trenger litt hjelp ...

Da er det tid for storhandel Mandag starter mitt nye liv med ketolyse kuren Men så lurer jeg på et par ting... MÅ jeg ha disse krom/selen/magnesium tabelettene? Og som jeg leser her inne så er det sukker både i skinke og bacon bl.a,hva er grensen på det jeg kan spise i slike matvarer? Og hvordan er det med ost? Blir veldig glad for svar

__________________
Karboline
Gudlo 78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 21:31   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Trenger litt hjelp ...

Opprinnelig lagt inn av Gudlo 78, her.

Da er det tid for storhandel Mandag starter mitt nye liv med ketolyse kuren Men så lurer jeg på et par ting... MÅ jeg ha disse krom/selen/magnesium tabelettene? Og som jeg leser her inne så er det sukker både i skinke og bacon bl.a,hva er grensen på det jeg kan spise i slike matvarer? Og hvordan er det med ost? Blir veldig glad for svar

Det anbefales at du passer på disse tilskuddene i begynnelsen i alle fall, du kan sikkert kjøpe andre piller med samme innhold på apoteket.

Jeg hadde bekymret meg mer for alle e-stoffene i skinke enn om det er noen få gram sukker i den, men det er meg da... Bare ta en titt på innholdsfortegnelsen på en pakke / boks skinke!

Alle hvite oster er finfine, brune oster er bare sukker og fyfy.

Lykke til!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 21:54   #3
Gudlo 78
Nytt Medlem
 
Gudlo 78 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 9
Gudlo 78 er på en erverdig vei

Sv: Trenger litt hjelp ...

Tusen takk skal du ha Har faktisk aldri tenkt på å sjekke hvor mye e-stoffer det er i skinke :-o Akkurat nå har jeg mer enn nok med å telle karbohydrater og proteiner haha God helg

__________________
Karboline
Gudlo 78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 21:59   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Trenger litt hjelp ...

Opprinnelig lagt inn av Gudlo 78, her.

Tusen takk skal du ha Har faktisk aldri tenkt på å sjekke hvor mye e-stoffer det er i skinke :-o Akkurat nå har jeg mer enn nok med å telle karbohydrater og proteiner haha God helg

Her har du f.eks. ingredienslista til bogskinke:

Svinekjøtt (64%), vann, gelatin, stivelse, salt, glukose, løpstikkeekstrakt, hydrolyserte vegetabilske proteiner (hvete), konserveringsmiddel E 250, Surhetsregulerende E 508, Stabilisator: E 407 og E 450, smaksforsterker E 621 og E 631. Antioksidant E 307 og E 301. Antiklumpemiddel E 551og E 559.

Jeg fikk totalt avsmak da jeg leste på boksen. Og her har du Gilde kokt skinke:

Renskåret svinekjøtt av skinke(83%), vann, salt(2,1%), glukose, stabilisator E450, E451, E407, antioksidant E316, konserveringsmiddel E250, E262, E325

Lekkert? Jeg spiser ikke skinke med mindre jeg ikke har noen andre alternativer overhodet.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 22:39   #5
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trenger litt hjelp ...

Det lille saltet som er brukt under salting og røyking av bacon er forsvinnende lite. Har spist både bacon og røket laks uten at det har lagt noen stopper for meg når det gjelder vektnedgang

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger litt hjelp.. sunshine90 Spørsmål og svar 2 05-07-11 10:49
Jeg trenger litt hjelp fra dere som kan litt, om jeg spiser rett eller ikke? TreningsFrøkna Mer enn 30 kg overvekt 10 07-02-11 19:49
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring digger Ketolysekuren 4 07-01-09 23:35
Trenger litt hjelp her smiley_82 Spørsmål og svar 1 13-02-08 18:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no