Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Davinci sirup, uten kalorier

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-10-11, 00:04   #1
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Davinci sirup, uten kalorier

http://www.davincigourmet.com/produc...avored_syrups/

Har noen funnet denne i Norge? Den finnes å kjøpe på ebay, men frakten er jo dyr.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 06:36   #2
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Davinci sirup, uten kalorier

Ååååå....vil ha!!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 09:33   #3
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Davinci sirup, uten kalorier

De har et par sukkerfrie DaVinci-siruper på Black Cat - kaffe/te-sjappa ved stortorvet i Oslo. I tillegg finnes sukkerfrie Monin-siruper på "Alt om bar" som ligger nesten oppå bussholdeplassen Skovveien.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 13:05   #4
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Davinci sirup, uten kalorier

Takk, jeg vet hvor du mener.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 19:24   #5
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Davinci sirup, uten kalorier

www.netrition.com. jeg regna på det en gang og det var billigere å kjøpe 3 stykker herfra enn å kjøpe de på nettet fra altombar.no

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 20:15   #6
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Davinci sirup, uten kalorier

Ok, det ble dyrt. Jeg bestilte sukrin / erytrothol (trolig feil skrevet) fra iherb istedet jeg. Ihvertfall foreløpig. Lønner seg i forhold til å kjøpe i butikk i Norge.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 16:09   #7
annannanna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 18
annannanna er på en erverdig vei

Sv: Davinci sirup, uten kalorier

Har DaVinchi-sirupen og sukrin ikke karbohydrater i seg?

annannanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: melkefritt, glutenfritt Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 17:39   #8
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Davinci sirup, uten kalorier

Nei, men det finnes davinci siruper som har det, så du må bruke en sukkerfri variant.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 17:42   #9
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Davinci sirup, uten kalorier

Jeg bestilte en flaske fra netrition.com, tror den flaska kosta rundt 100 kr. Har brukt den i kjeks og kaffe og smaker veldig godt =)

Men jeg er veldig skuffet over konsistensen, den er jo flytende som vann. Føler meg litt *lurt*, for mistenker at det hovedsaklig består av vann, søtning (splenda) og aroma, så det må jo finnes greiere måter å få dette på, for dette ble dyrt vann med aroma i!

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 17:46   #10
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Davinci sirup, uten kalorier

Det er nok det, så om man får tak i sukralose fritt for det splenda er tilsatt kan man blande det med vann selv til mye rimeligere pris.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Monin sukkerfri-sirup (Trondheim) Bæret Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 05-05-11 20:06
Sukkerfri sirup mum Spørsmål om matvarer og oppskrifter 13 10-04-10 14:47
Mye kalorier (fett) vs lite kalorier Sommerglad Spørsmål og svar 12 22-02-10 14:07
Pepperkakeoppskrift uten sirup? Summer Lavkarbo generelt 4 11-12-05 11:57
Maltitol Sirup Prinsessepusen Lavkarbo generelt 1 19-03-05 15:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no