Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Novemberskravletråden

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-11, 18:13   #1
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Novemberskravletråden

I dag er det 1 mnd til desember

Hvordan var forrige mnd? Hvordan ligger du an vektmessig?

Ønsker alle en fin november mnd.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 18:47   #2
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Novemberskravletråden :)

Ståda her er vel den samme som den har vært i det som virker som en liten evighet - men det skjer muligens noe nå som jeg har bestemt meg for å kutte litt på kcal og melkeprodukter. Så så vidt et nytt tall på vekten i dag, bikket akkurat ned under kiloen.

Og så har jeg bursdag i november!

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 20:11   #3
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Novemberskravletråden

Jeg står nå på det samme som jeg sto på da jeg begynte med lavkarbo i juni...
Gikk ned noen kilo til å begynne med, men takket være medisiner gikk jeg opp igjen
Men jeg er uansett takknemlig for at jeg ikke har gått opp ytterligere kilo. Vekta er som "låst" på en måte.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 21:27   #4
Katta66
Medlem
 
Katta66 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Vestfold
Innlegg: 141
Katta66 er på en erverdig vei

Sv: Novemberskravletråden

Ja det nærmer seg advent, og det liker jeg, koselig tid det vekmessig er jeg -4 kilo og det er jeg fornøyd med, skal ikke ytterligere ned i vekt (176/61kg). Sliter med litt for mye fett rundt magen, og er til tider veldig oppblåst, særlig i dagene før menstruasjonen.

Jeg trener 3 ganger i uka, hovedsaklig løping på tredemølle og styrketrening.

Vi har innarbeidet et godt og næringsrikt lavkarbo kosthold her i huset, med masse varierte grønnsaker og kjøtt/fisk. Mannen min har gått ned 6 kilo siden august og er også veldig standhaftig når det gjelder kosthold og trening.

Har begynt å tenke så smått på julekakene, og håper det finnes oppskrifter på lavkarbo varianter

Katta66 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 01:26   #5
ROSA83
Nytt Medlem
 
ROSA83 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: jeg bor nær drammen
Innlegg: 5
ROSA83 er på en erverdig vei

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av Katta66, her.

Ja det nærmer seg advent, og det liker jeg, koselig tid det vekmessig er jeg -4 kilo og det er jeg fornøyd med, skal ikke ytterligere ned i vekt (176/61kg). Sliter med litt for mye fett rundt magen, og er til tider veldig oppblåst, særlig i dagene før menstruasjonen.

Jeg trener 3 ganger i uka, hovedsaklig løping på tredemølle og styrketrening.

Vi har innarbeidet et godt og næringsrikt lavkarbo kosthold her i huset, med masse varierte grønnsaker og kjøtt/fisk. Mannen min har gått ned 6 kilo siden august og er også veldig standhaftig når det gjelder kosthold og trening.

Har begynt å tenke så smått på julekakene, og håper det finnes oppskrifter på lavkarbo varianter

Hei det finnes en bake bok som er lchf fant den i en bokhandel på gulskogen sentret masse fine kaker småkaker konfekt å paier kommer tilbake med navn og forfatter senere

ROSA83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: FØLGER EN KOSTHOLDSEKSPERT Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 09:05   #6
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Novemberskravletråden

Snart jul nå!

Den siste måneden gikk ikke så bra for min del, uten kjøkken så blir det mye dritt mat, og når man ikke bor hjemme hos seg selv og har glemt og handle til søndagen, dagen derpå så blir det endel utskeiing. Men, gikk på vekta nå for første gang siden 19.oktober og da viste den 0,4 kg nedgang så da er jeg litt i gang hvertfall

Håper jeg klarer å finne mange lavkarbo-kaker og slikt som jeg kan ha i jula, er veldig gira på å prøve meg på en lavkarbo jul, men er usikker på om jeg klarer det :/ Kommer nok til å savne pepperkaker, mandariner, sjokolade and so on <3

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 20:58   #7
Katta66
Medlem
 
Katta66 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Vestfold
Innlegg: 141
Katta66 er på en erverdig vei

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av ROSA83, her.

Hei det finnes en bake bok som er lchf fant den i en bokhandel på gulskogen sentret masse fine kaker småkaker konfekt å paier kommer tilbake med navn og forfatter senere

Supert - det gleder jeg meg til!

Katta66 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 22:37   #8
Malice
Medlem
 
Malice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oppland
Alder: 55
Innlegg: 211
Malice er ny på veien

Sv: Novemberskravletråden

Oktober har vært en måned med mye stress for min del, men vekta har gått nedover så det er jeg veldig fornøyd med
Nå framover blir det julegaveproduksjon og forberedelser til jula Gleder meg til den, og kommer til å feire den på riktig lavkarbovis.

__________________


Malice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: er inne i en livsstilsendring, liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 14:13   #9
ROSA83
Nytt Medlem
 
ROSA83 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: jeg bor nær drammen
Innlegg: 5
ROSA83 er på en erverdig vei

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av Katta66, her.

Supert - det gleder jeg meg til!

Forfatteren er Annika Rognby
Boka heter BAKEGLEDE UTEN SUKKER
Under står det velsmakende og sunne deserter

ROSA83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: FØLGER EN KOSTHOLDSEKSPERT Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 14:17   #10
ROSA83
Nytt Medlem
 
ROSA83 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: jeg bor nær drammen
Innlegg: 5
ROSA83 er på en erverdig vei
Talking

Sv: Novemberskravletråden

Hei i går prøvde jeg en bukse jeg aldri trodde jeg skulle få på meg men det gikk veldig bra så nå er jeg nede i de minste buksene jeg har det var veldig morro

ROSA83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: FØLGER EN KOSTHOLDSEKSPERT Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 14:27   #11
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Novemberskravletråden

Står stille som vanlig, sukk..... var en kilo ned i dag, men i morgen er jeg nok en kilo mer igjen, så jubler ikke.....

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 14:44   #12
Malice
Medlem
 
Malice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oppland
Alder: 55
Innlegg: 211
Malice er ny på veien

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av ROSA83, her.

Hei i går prøvde jeg en bukse jeg aldri trodde jeg skulle få på meg men det gikk veldig bra så nå er jeg nede i de minste buksene jeg har det var veldig morro


Så bra! Hadde en samme opplevelse med en topp i går, er en ubetalelig deilig følelse.

__________________


Malice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: er inne i en livsstilsendring, liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 15:30   #13
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Står stille som vanlig, sukk..... var en kilo ned i dag, men i morgen er jeg nok en kilo mer igjen, så jubler ikke.....

Veier du deg hver dag?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 15:56   #14
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Veier du deg hver dag?

Nei, gjorde det før, men på Nerthus oppfordring, satte jeg den vekk.Så nå veier jeg meg en gang i blant bare.Jeg blir syk i hodet av å veie meg hver dag.Men veide meg i dag, så jeg har en anelse før jeg skal tl legen i morgen, hun kommer nok til å spørre.Men jeg har ikke tenkt å sjekke om jeg har gått opp en kilo i morgen asså.Ble skrevet i en spøkefull tone, fordi det er slik det har vært for meg det siste halvåret

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 15:58   #15
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Novemberskravletråden

Da jeg leste Bønna sitt innlegg, kom jeg på at jeg begynte på tabletter som kan gi vektøkning.Skal høre med legen i morgen.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 16:28   #16
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Nei, gjorde det før, men på Nerthus oppfordring, satte jeg den vekk.Så nå veier jeg meg en gang i blant bare.Jeg blir syk i hodet av å veie meg hver dag.Men veide meg i dag, så jeg har en anelse før jeg skal tl legen i morgen, hun kommer nok til å spørre.Men jeg har ikke tenkt å sjekke om jeg har gått opp en kilo i morgen asså.Ble skrevet i en spøkefull tone, fordi det er slik det har vært for meg det siste halvåret

Åååh. Skjønner. Jeg blir litt stressa av alle som veier seg hver dag og ikke helt klarer å forstå at vekta svinger fra dag til dag, bare. Bra du har hørt på Nerthus! Hun har mye lurt å si Lykke til hos legen!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 16:35   #17
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Åååh. Skjønner. Jeg blir litt stressa av alle som veier seg hver dag og ikke helt klarer å forstå at vekta svinger fra dag til dag, bare. Bra du har hørt på Nerthus! Hun har mye lurt å si Lykke til hos legen!

Jepp, hun er en smart og erfaren kvinne, med masse gode råd.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 16:46   #18
ROSA83
Nytt Medlem
 
ROSA83 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: jeg bor nær drammen
Innlegg: 5
ROSA83 er på en erverdig vei

Sv: Novemberskravletråden

Hei igjenn ser mange snakker om lavkarbo jul jeg blir å lage noen lavkarbo kaker men julemiddagen skal jeg ha med lchf får jeg lov å synde en gang i blandt men jeg går ned uansett jeg har 4 kg igjen før jeg når neste delmål som er i desember tror jeg greier det set i allefall sånn ut når jeg veier meg dette er jo gøy jeg gidder ikke starte på ketolyse for bare det å droppe hvete potet å rot grønnsaker hjelper for meg

ROSA83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: FØLGER EN KOSTHOLDSEKSPERT Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 18:37   #19
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Da jeg leste Bønna sitt innlegg, kom jeg på at jeg begynte på tabletter som kan gi vektøkning.Skal høre med legen i morgen.

Jeg samler bøttevis med vann med disse medisinene, pluss at fettforbrenningen har stoppet opp.
Så det er lurt å skaffe seg litt oversikt over bivirkninger etc av medisiner man blir satt på.
Ofte kan man bytte merker. Men siden det er selve virkestoffet som gir meg den virkningen må jeg bare holde ut

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 18:55   #20
Nelly
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Sørlandet
Alder: 45
Innlegg: 101
Nelly er på en erverdig vei

Sv: Novemberskravletråden

Jeg har også lyst til å prøve meg på lavkarbo jul. Ikke at jeg ser noe galt i å spise litt karbo i jula, men er så redd at det skal bli for vanskelig å hente meg inn igjen. Litt kjedelig og ikke spise rigrøt på lillejulaften og riskrem på julaften da.... Men kjedelig og prompe og sitte på do hele jula fordi jeg pluttselig spiser karber også. For ikke snakke om trettheten og magesmerterne....

Om jeg kan lage meg lavkarbokaker skal jeg klare meg det

Nelly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 19:04   #21
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av Nelly, her.

Jeg har også lyst til å prøve meg på lavkarbo jul. Ikke at jeg ser noe galt i å spise litt karbo i jula, men er så redd at det skal bli for vanskelig å hente meg inn igjen. Litt kjedelig og ikke spise rigrøt på lillejulaften og riskrem på julaften da.... Men kjedelig og prompe og sitte på do hele jula fordi jeg pluttselig spiser karber også. For ikke snakke om trettheten og magesmerterne....

Om jeg kan lage meg lavkarbokaker skal jeg klare meg det

jamen!! du kan lage "riskrem"! = krem, vaniljepulver/vaniljeessens og cottage cheese og ev. søtning grøten kan jeg ikke hjelpe med altså. men, kanskje du finner noe i oppskriftstrådene? selv har jeg feira to juler med lavkarbo, og det har gått smertefritt. i år, derimot. da skal jeg feire jul hos foreldrene til kjæresten, og der er det absolutt ikke lavkarbo altså. men jeg får bare kjøre "jeg blir syk av slik"-unnskyldningen når jeg ikke spiser alt som serveres

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 20:29   #22
Nelly
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Sørlandet
Alder: 45
Innlegg: 101
Nelly er på en erverdig vei

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

jamen!! du kan lage "riskrem"! = krem, vaniljepulver/vaniljeessens og cottage cheese og ev. søtning grøten kan jeg ikke hjelpe med altså. men, kanskje du finner noe i oppskriftstrådene? selv har jeg feira to juler med lavkarbo, og det har gått smertefritt. i år, derimot. da skal jeg feire jul hos foreldrene til kjæresten, og der er det absolutt ikke lavkarbo altså. men jeg får bare kjøre "jeg blir syk av slik"-unnskyldningen når jeg ikke spiser alt som serveres

Ja, sant. Jeg kan eventuelt lage rømmegrøt for syns skyld, selv om jeg ikke liker det...
Det er jo ikke så vanskelig å spise lavkarbo i jula. Bare kutte poteten, og ta med egne julekaker

Nelly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 14:07   #23
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Novemberskravletråden

Har også hatt lavkarbojul tidligere, og det gikk helt fint
Jeg har i likhet med Kitsu kuttet ned noe på fettet og kaloriene. Er ikke så mye meieriprodukter heller. Jeg er ikke sulten, og har faktisk gått ned. Skal stige på vekta på jobb i dag, så er litt spent på resultatet. I går var det bursdagsfeiring og mye feit mat. Men er ikke tenkt å nekte meg selv å leve heller.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 17:11   #24
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Har også hatt lavkarbojul tidligere, og det gikk helt fint
Jeg har i likhet med Kitsu kuttet ned noe på fettet og kaloriene. Er ikke så mye meieriprodukter heller. Jeg er ikke sulten, og har faktisk gått ned. Skal stige på vekta på jobb i dag, så er litt spent på resultatet. I går var det bursdagsfeiring og mye feit mat. Men er ikke tenkt å nekte meg selv å leve heller.

Lykke til til oss begge, hva? :P Hvordan gikk det med vekt-påstigingen?

(Men må få si det, synes det så ut som om du hadde gått ned en del siden sist jeg møtte deg i alle fall. Du var flott i strikkegenser!)

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 22:17   #25
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Lykke til til oss begge, hva? :P Hvordan gikk det med vekt-påstigingen?

(Men må få si det, synes det så ut som om du hadde gått ned en del siden sist jeg møtte deg i alle fall. Du var flott i strikkegenser!)

Takk Har gått ned rundt om et kilo. Siden sist fredag. Men vekten er ikke digital, så helt nøyaktig vet jeg ikke Men ja, jeg har gått ned siden du så meg forrige gang. Men har jobbet hardt for det

Lykke til til oss!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Novemberskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 143 02-12-10 21:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no