Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Frokost og kveldsmat

Hva har du spist til frokost i dag?

Frokost og kveldsmat Forum for å dele gode tips og oppskrifter til frokost og kveldsmat på de ulike lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 09-02-05, 01:12   #26
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Min frokost bestod av: 1 stk taco løvbiff med salat laget av hjertesalat,paprika,purre,agurk og cherry tomater,med Udo's i.To glass iskald vann med presset Lime i.

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 09-02-05, 22:44   #27
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg kjørte litt kesam og halvt beger cottage cheese i blender, og hadde oppi en ss med kanel... masse proteiner og fett og antioksidanter!!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 09-02-05, 23:22   #28
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Urk...frokost...det går da enda an nå når jeg er hjemme med baby og ikke må stresse ut om morran...men jeg får ikke ned noe når jeg går påjobb nei-.

Nå går det i lindbergbrød med div pålegg; ost, makrell, egg, salami osv
eller en youplait med soyaflakes og nøtter

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen
Gammel 10-02-05, 10:18   #29
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

150 g cottage cheese med kanel og ett lite grønt eple

1 glass grønnsakjuice

1 fibberrik med solsikkefrø og tomatost

1 koffeinfri kaffe med kanel og Sans sjokolademelk (Cappuccino)

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 10-02-05, 10:32   #30
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

Sans sjokolademelk

Det har jeg ikke hørt om... Bare SANS kesam, cottage chese, yoghurt..... Hmm...... Hvor kjøper du det? Er det ikke sukker i den?

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen)
Gammel 10-02-05, 10:41   #31
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Jeg kjørte litt kesam og halvt beger cottage cheese i blender, og hadde oppi en ss med kanel... masse proteiner og fett og antioksidanter!!

Fett???

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
Gammel 10-02-05, 10:47   #32
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

smoothie:
egg, proteinpulver sjokolade, cottage cheese, yoghurt naturell, kesam vanilje, peanøttsmør, valnøtter, kanel, søtstoff.

mmmmmm

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-02-05, 11:07   #33
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av elian

Det har jeg ikke hørt om... Bare SANS kesam, cottage chese, yoghurt..... Hmm...... Hvor kjøper du det? Er det ikke sukker i den?

Har du ikke? De har på kiwi og Rimi og alle de kjipe butikkene!

Inneholder pr.100 g: 3,3g p/5,6g k/0,7g f

Er søtet med fruktose, maltose, galaktose, laktose!, sukrose, glukose. Det er ikke veldig mye sukker i den, den smaker ikke så søtt, synes jeg. Den er laktoseredusert og når melkesukkeret blir spaltet, får melken en naturlig søtsmak. Passer oss utmerket som ikke drikker vanlig melk, men laktoseredusert.

Onga synes den er god, men de har aldri drukket o'boy og lignende. Den smaker bare svakt sjokolade. Finnes også i bringebær og kaffe - og begge har veldig svak smak. Og svak søtsmak.

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 10-02-05, 11:09   #34
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Er det ikke TINE MELK SMAK da? Eller er det Tine som har SANS produktene kanskje? For hvis det er "SMAK" med sjokolade, så har de den i butikken her.....



Opprinnelig lagt inn av marianne

Har du ikke? De har på kiwi og Rimi og alle de kjipe butikkene!

Inneholder pr.100 g: 3,3g p/5,6g k/0,7g f

Er søtet med fruktose, maltose, galaktose, laktose!, sukrose, glukose. Det er ikke veldig mye sukker i den, den smaker ikke så søtt, synes jeg. Den er laktoseredusert og når melkesukkeret blir spaltet, får melken en naturlig søtsmak. Passer oss utmerket som ikke drikker vanlig melk, men laktoseredusert.

Onga synes den er god, men de har aldri drukket o'boy og lignende. Den smaker bare svakt sjokolade. Finnes også i bringebær og kaffe - og begge har veldig svak smak. Og svak søtsmak.

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen)
Gammel 10-02-05, 11:10   #35
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne




Er søtet med fruktose, maltose, galaktose, laktose!, sukrose, glukose. .

Hvorfor i all verden har de så mange forskjellige søtstoffer?? Hadde det ikke holdt med en da? Eller to.....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen)
Gammel 10-02-05, 11:14   #36
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Eh...Smak ja

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 10-02-05, 11:14   #37
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

det er smak, ja

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-02-05, 11:20   #38
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Aline

det er smak, ja

Er det et SANS produkt det altså?? Hmm...

Jeg har smakt bringebær og kaffe, og de synes jeg var fæle!

Det smaker nesten ingenting synes jeg... Da er melk bedre.....

Men det kan hende jeg synes sjokoladen er god da, for jeg HATER sterk sjokolade melk! Før, når jeg drakk O'Boy å sånn, hadde jeg 2 ts. i 5dl. melk. Mens bror min hadde minst 8 ss !!!!!!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen)
Gammel 10-02-05, 11:22   #39
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

jeg smakte smak sjokolade engang og da blandet jeg i nesquick... da ble den god
kremt,
ellers kan jeg nevne at jeg også har spist en gulrot til frokost idag. ved siden av shaken

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-02-05, 11:44   #40
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Jeg sitter og spiser nå... omelett med tre egg, broccoli, paprika og noen grønne oliven. Rooibos-te til. Blir god og varm Skulle egentlig ha smoothie med frosne bær, men brrrr....

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 10-02-05, 15:31   #41
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

eter stort sett omelett til frokost jeg...pleier å ha oppi norvegia ost,skinke eller bacon,salami.eller noe anna kjøttpålegg,.og purra da..jam-jam..bruker 3 egg jeg..og ofte spiser ejg den både til frokost og lunsh.

i perioder har jeg vært drit lei omelett så da har jeg eti egg og bacon

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 10-02-05, 15:55   #42
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

En bolle i kantina før forelesning

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 11-02-05, 11:53   #43
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Prøver å unngå Marianne FrokostDiktators vrede...men dette holder vel ikke;

1 neve store havregryn, 2 ss 5 kornsblanding 8solsikkefrø, knuste rugkorn, linfrø etc), 2 ss soyaflakes, valnøtter og hasselnøtter, Cultura naturell. Godt faktisk. Lot det stå litt..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen
Gammel 11-02-05, 12:00   #44
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

psst. det er MHM ikke Marianne
min frokost: smoothie med 2 eggg litt cottage cheese, litt kesam vanilje, litt yoghurt naturell, litt kanel, en ss olivenolje, noen hasselnøtter, og en scoop proteinpulver.

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-02-05, 12:04   #45
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Nå er jeg trøtt... leste SATANS sjokolademelk helt øverst her...

Men... serriøst: hadde tunfisk, squash, løk og paprika surret i panne til frokost. Snart blir det frokost nr to ( før jeg legger meg ) : smoothie (Lises) med bringebær, olje, egg og stevia - min absolutte favorittfrokost!!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 11-02-05, 12:05   #46
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Scilla

Nå er jeg trøtt... leste SATANS sjokolademelk helt øverst her...

Åssen i allverden....?

gå å legge seg? ble det for mye i natt?

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
Gammel 11-02-05, 12:14   #47
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Frokost kl. 7.30: 1 Rugsprø m/ ost og skinke

Frokost kl.09.30: 1 sjokolade Protein delight shake

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen)
Gammel 11-02-05, 12:16   #48
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av elian

Frokost kl. 7.30: 1 Rugsprø m/ ost og skinke

Frokost kl.09.30: 1 sjokolade Protein delight shake

TO frokoster..?

hadde bare en jeg.. en kjappe n... en eurodiettbar for tenkt...

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
Gammel 11-02-05, 12:20   #49
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Mila

Åssen i allverden....?

gå å legge seg? ble det for mye i natt?

Nei... si det... "Sans" ble "satans"...

Har jo bare sovet to timer i natt vøtt...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 11-02-05, 12:28   #50
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg sto opp og gikk direkte til barnehagen med poden, så dagens frokost ble 2 stk advantage bars fra REMA1000

MHM's pannekake - som skulle være dagens frokost - skal testes til lunsj

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto
Lukket tråd

Emneord
frokost


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva har du spist til kveldsmat i dag? mofe Frokost og kveldsmat 724 07-08-14 02:59
Hva har dere spist i dag? karoks Ketolysekuren 55 02-07-09 00:59
Nå har jeg spist frokost Bianca Spis deg ned i vekt med Skaldeman 6 01-02-06 18:18
dette har jeg spist i dag elinej Induksjonen 2 20-12-04 04:36
Har jeg spist for mye i dag? Janis Induksjonen 5 02-12-04 11:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no