Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-06-13, 09:18   #1801
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Siden jeg nå bor i en kjeller kan jeg endelig begynne med Jillian igjen. Der jeg bodde før (et gammelt lite trehus) følte jeg at hele huset skulle rase da jeg begynte med jumping jacks.... Så på mandag er det på an (er vekkreist hele helga). Og jeg regner med det blir ca. 3 ganger i uka på meg!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 09:11   #1802
kloppsi
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Hvor: Hordaland
Innlegg: 309
kloppsi er ny på veien

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Skal vi vekke liv i denne tråden?
Noen som er med?
Jeg tenkte å begynne idag.. :-)

__________________
Ny start 28. august 2014


kloppsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 17:06   #1803
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Jeg prøvde for en stund siden men holdt bare ut i noen dager

Jeg har tenkt litt på å begynne igjen nå i det siste. Men kommer til å ta tre ganger i uka i stedet for hver dag. Skal jeg ha sjanse for å komme igjennom programmet må jeg nok gjøre det slik. Tar lengre tid enn 30 dager da men..

Må bare finne den siste motivasjonen først

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 08:37   #1804
kloppsi
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Hvor: Hordaland
Innlegg: 309
kloppsi er ny på veien

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Butterfly83, her.

Jeg prøvde for en stund siden men holdt bare ut i noen dager

Jeg har tenkt litt på å begynne igjen nå i det siste. Men kommer til å ta tre ganger i uka i stedet for hver dag. Skal jeg ha sjanse for å komme igjennom programmet må jeg nok gjøre det slik. Tar lengre tid enn 30 dager da men..

Må bare finne den siste motivasjonen først

Jeg mistet motivasjonen sist pga jeg gjorde det hver dag.. dvs trodde at jeg MÅTTE gjøre det hver dag. Så forstår deg godt. Idag er jeg superstøl. Flaut hvor dårlig form jeg er i..

__________________
Ny start 28. august 2014


kloppsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 07:57   #1805
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

30 day shred - noen som vil være med?

Begynte i går, men med altfor lette vekter (0,5). Skuffende lite støl i dag. Kjøpt meg to-kilos vekter nå, og da blir det nok andre boller. Flere som vil være med? Regner med å kjøre 5-6 dager i uka. Tror nemlig kroppen har godt av litt hvile innimellom!

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 20:06   #1806
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: 30 day shred - noen som vil være med?

Ingen? Come on, da! Jeg er på dag 2, ikke så ille som det jeg har lest om av andres erfaringer, men blir nok støl i morra, ja!

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-11-14, 18:27   #1807
Beurre
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 1.096
Beurre er ny på veien

Sv: 30 day shred - noen som vil være med?

Hvordan går det?

Jeg kan holde deg med selskap hvis du vil, men kommer ikke til å kjøre programmet hver dag siden jeg prøver å komme meg på treningssenteret også

Beurre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-11-14, 18:49   #1808
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: 30 day shred - noen som vil være med?

Hei Beurre, så bra! Du gjør det jo selvsagt så ofte du vil, men kjekt å ha noen å følge!

Jeg er på dag fem nå, og har allerede kjøpt meg tyngre vekter (3kg) for noen av øvelsene.

De største utfordringene er definitivt armhevinger og den der side lunges with anterior raises. Vondt!!!

En annen utfordring er at det ikke synes på vekta, men det hadde jeg forsåvidt regnet med, muskeltreningen medfører nok endel ekstra vann. Men har målt meg, og spent på det!

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-11-14, 23:49   #1809
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: 30 day shred - noen som vil være med?

Går på treningssenteret 3 ganger i uken, men lurer på om jeg skal klare 4 dager Henger med her og ser hvordan det går med deg. Heier på deg jeg

Lykke til!

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 14:30   #1810
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: 30 day shred - noen som vil være med?

Så flott! Akkurat i dag er jeg litt sylta, så jeg er usikker på om jeg gjennomfører i dag. Ser det an litt. Men i morgen er det fullt kjør!

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 14:34   #1811
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: 30 day shred - noen som vil være med?

For øvrig er som sagt ikke vekta veldig motiverende, men har gått inn 2,5 cm i midja på 5 dager - DET er motivasjon!

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 17:23   #1812
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: 30 day shred - noen som vil være med?

Opprinnelig lagt inn av Turid42, her.

For øvrig er som sagt ikke vekta veldig motiverende, men har gått inn 2,5 cm i midja på 5 dager - DET er motivasjon!

Det er jo kjempebra!

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 18:44   #1813
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: 30 day shred - noen som vil være med?

Yay - dag 6 gjennomført! Veldig stolt, da jeg har vært i laber form i hele dag. Men tenkte at enten så detter jeg i bakken, ellers så vil jeg føle meg bedre. Og gjett om jeg gjør!

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 21:51   #1814
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: 30 day shred - noen som vil være med?

Hvordan går det med dere, Jammo og Beurre - er dere i gang? Dette er ihvertfall steinbra trening på bare 25 minutter!

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 23:44   #1815
Beurre
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 1.096
Beurre er ny på veien

Sv: 30 day shred - noen som vil være med?

Bra jobba!

Jeg tok en runde på lørdag og i går, men i dag har jeg vært på treningssenteret, så det får holde

Sliter fælt med armhevinger jeg også, forresten

Beurre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 14:29   #1816
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: 30 day shred - noen som vil være med?

Opprinnelig lagt inn av Turid42, her.

Hvordan går det med dere, Jammo og Beurre - er dere i gang? Dette er ihvertfall steinbra trening på bare 25 minutter!

Jeg er ikke i gang nei Trener på treningssenter, så får jo trening der

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 15:52   #1817
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: 30 day shred - noen som vil være med?

Jeg er litt demotivert i dag etter at jeg gikk på vekta. Veier nå mer enn noengang! Jeg vet trening gjør at man samler vann og kanskje blod, men ærlig talt, når begynner man å gå ned, lissom? Gikk meg en lang tur i dag, får se om det blir shredding i tillegg. Akkurat nå har jeg mest lyst til å droppe det. Kanskje motivasjonen kommer etter middag...

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 19:03   #1818
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: 30 day shred - noen som vil være med?

Dag 7 gjennomført, og vel gjennomført også! Satte flere rekorder i dag, og det var veldig gøy. Men nå lurer jeg litt: jeg har liksom ikke merket den store framgangen før i dag. Og da skal det sies at jeg spiste to grovbrødskiver sent i går kveld. Så spørsmålet er jo da selvsagt om det er de ekstra karbene i går kveld som gjorde at jeg klarte å yte mer i dag? Eller har jeg rett og slett brutt gjennom en slags barriere? Svaret vil vise seg i morgen, for i kveld blir det null ekstra karber!

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-11-14, 01:22   #1819
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: 30 day shred - noen som vil være med?

Opprinnelig lagt inn av Turid42, her.

Jeg er litt demotivert i dag etter at jeg gikk på vekta. Veier nå mer enn noengang! Jeg vet trening gjør at man samler vann og kanskje blod, men ærlig talt, når begynner man å gå ned, lissom? Gikk meg en lang tur i dag, får se om det blir shredding i tillegg. Akkurat nå har jeg mest lyst til å droppe det. Kanskje motivasjonen kommer etter middag...

Jeg la merke til at når jeg trente til å begynne med, gikk ikke jeg ned i vekt. Muskler veier mer enn fett, har jeg hørt. Så ikke gi opp Stå på! Vektnedgang kommer når du minst venter det

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 26-11-14, 19:35   #1820
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: 30 day shred - noen som vil være med?

Dag 8: Ble litt lei av level 1, så jeg tok sjansen og prøvde meg på level 2 tre dager "før tiden". Det gikk fint! Klarte å henge med på mye advanced, veldig fornøyd med at jeg klarte strake armhevinger! Mot slutten ble jeg i overkant optimistisk, helt til siste runde med kardioøvelser.Da holdt jeg på å knekke sammen! Men da har jeg jo noe å strekke meg etter

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-11-14, 15:52   #1821
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: 30 day shred - noen som vil være med?

Dag 9 - dag 2 av level 2. Litt tyngre i dag. Vet ikke om det er fordi jeg fortsatt var sliten fra i går (trenger jeg en hviledag?), eller fordi jeg ikke spiste noen karber i går kveld, som jeg gjorde de to foregående kveldene? Nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Vil helst ikke ut av ketose heller. Noen som har tips?

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-11-14, 17:46   #1822
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: 30 day shred - noen som vil være med?

Opprinnelig lagt inn av Turid42, her.

Dag 9 - dag 2 av level 2. Litt tyngre i dag. Vet ikke om det er fordi jeg fortsatt var sliten fra i går (trenger jeg en hviledag?), eller fordi jeg ikke spiste noen karber i går kveld, som jeg gjorde de to foregående kveldene? Nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Vil helst ikke ut av ketose heller. Noen som har tips?

Restitusjon er viktig, jeg har trent tung styrketrening i noen år, så jeg vet en del om det
Ta deg en hviledag du

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-11-14, 19:04   #1823
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: 30 day shred - noen som vil være med?

Kanskje jeg bør ta en hviledag, ja, men man blir,lissom,litt avhengig av den gode følelsen! Men hva tenker du om å inta noen grove karber (2 grovbrødskiver om kvelden), vil det være lurt med tanke på bedre ytelse? Eller bør jeg klare dette i ketose etterhvert?

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-11-14, 23:58   #1824
Beurre
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 1.096
Beurre er ny på veien

Sv: 30 day shred - noen som vil være med?

Synes du er så flink med treningen, men håper nesten at du tok en hviledag i dag Tør ikke svare deg på hva som er lurt med tanke på karboinntak siden jeg har så lite erfaring med trening i ketose. For meg funket det rett og slett ikke.

Selv har jeg hatt to dager helt uten trening, men tok dag 3 med shred nå i kveld.

Lykke til videre, Turid42! Håper du får noen gode svar på det du lurer på fra andre her inne

Beurre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 09:44   #1825
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: 30 day shred - noen som vil være med?

Takk, Beurre - og flott at du også har shreddet litt! Hvilket nivå er du på? Jeg får se om jeg tar hviledag i dag, har egentlig søndag, evt også lørdag som hviledag. Men må si dette er litt avhengighetsdannende, får liksom godfølelsen i kroppen etterpå!

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med? Mosepjusk Trening 390 31-05-11 17:09
Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack Idarull Trening 15 23-01-11 15:32
Jillian Michaels 30 day shred oppstart 25. okt Fofa Trening 11 19-11-10 23:28
Jillian Michaels Fitness Ultimatum 2010 bolla123 Trening 0 08-11-10 01:28
Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone? Fofa Trening 115 07-09-10 21:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no