Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Jeg nekter å gå inn på ICA!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-10-09, 16:04   #1
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Jeg nekter å gå inn på ICA!

Ikke så lenge de skal drive med dette tikroners-salget sitt og selge gullbrød for ti kroner stk. Jada, jeg vet at de koster 2-3 kroner mer til vanlig, men det er som å vifte med ett rødt flagg foran oksen!

"Kjøøøøp meg, kjøøøøp meg, saaaalg, saaaaaaaaaalg, kjøøøøp, du eeeeelsker meeeeeg"

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 16:14   #2
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Jeg nekter å gå inn på ICA!

Opprinnelig lagt inn av Hillelille, her.

Ikke så lenge de skal drive med dette tikroners-salget sitt og selge gullbrød for ti kroner stk. Jada, jeg vet at de koster 2-3 kroner mer til vanlig, men det er som å vifte med ett rødt flagg foran oksen!

"Kjøøøøp meg, kjøøøøp meg, saaaalg, saaaaaaaaaalg, kjøøøøp, du eeeeelsker meeeeeg"

smart

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 16:39   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg nekter å gå inn på ICA!

Opprinnelig lagt inn av Hillelille, her.

Ikke så lenge de skal drive med dette tikroners-salget sitt og selge gullbrød for ti kroner stk. Jada, jeg vet at de koster 2-3 kroner mer til vanlig, men det er som å vifte med ett rødt flagg foran oksen!

"Kjøøøøp meg, kjøøøøp meg, saaaalg, saaaaaaaaaalg, kjøøøøp, du eeeeelsker meeeeeg"

Jeg sliter bigtime med at de allerde har fått julemarsipan i butikkene!
Burde ikke nærme meg en matbutikk før lillejuleaften, egentlig!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 18:12   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jeg nekter å gå inn på ICA!

Ting smaker sjelden så godt som man syns huske de gjorde. Og hvis det er et kjempeproblem, kjøp en av de minste marsipanpølsene og ta en av de. (Selv om jeg ikke kan skjønne at noen gidder fyse på noe så ekkelt... )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 23:11   #5
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg nekter å gå inn på ICA!

jaja...mulig ikke noen god trøst men av sjokolade med sukker er vel gullbrød med mørk sjokkis og mandler !"minst verst". Jeg spiser det av og til. Og M spiser jeg av og til.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 09:35   #6
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Jeg nekter å gå inn på ICA!

Eller- gå stolt forbi. Den tid er forbi da jeg lar meg friste. det er JEG som bestemmer.
-
Hva med alle de tørrlagte som må gå forbi kassevis med øl for handle seg mat. Der snakker vi viljestyrke.

Nei, ta tilbake kontrollen over livet ditt. la ikke en sjokolade ødelegge det.
Mvh Grovsnus
Søtt smaker uglegugg.

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 10:51   #7
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Jeg nekter å gå inn på ICA!

Enig med grovsnus - bestemmer sjøl

Men det som irriterer MEG med ICA er at de reklamerer med "sukkerfri" sone foran kassaapparatene, så der stabler de opp kassevis med TØRKET FRUKT i poser istedet. JAAA DAA!!! For det er IKKENO' sukker i tørket frukt...

Herreland.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 11:46   #8
Krizzi
Medlem
 
Krizzi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 101
Krizzi er på en erverdig vei

Sv: Jeg nekter å gå inn på ICA!

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Eller- gå stolt forbi. Den tid er forbi da jeg lar meg friste. det er JEG som bestemmer.
-
Hva med alle de tørrlagte som må gå forbi kassevis med øl for handle seg mat. Der snakker vi viljestyrke.

Nei, ta tilbake kontrollen over livet ditt. la ikke en sjokolade ødelegge det.
Mvh Grovsnus
Søtt smaker uglegugg.

Helt enig med deg, Grovsnus. Godt sagt!

Så har de også mye på 10 kroners markete som mange av oss trenger mye av
Brokkoli
Skinkeskalker
Egg
Oster
osv.
Jeg synes det er helt toppers at ICA også en del av ”våres ting” er på 10kr markete.

__________________


Krizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 12:05   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jeg nekter å gå inn på ICA!

Sorry altså, men jeg har aldri helt skjønt staset med julemarsipan og julebrus. Samme hysteriet hvert år . Jeg drømte om peanøtter i natt, liksom

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 12:12   #10
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Jeg nekter å gå inn på ICA!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Sorry altså, men jeg har aldri helt skjønt staset med julemarsipan og julebrus. Samme hysteriet hvert år . Jeg drømte om peanøtter i natt, liksom

Amen. Ekle marsipanen.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 19:38   #11
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Jeg nekter å gå inn på ICA!

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Amen. Ekle marsipanen.

Amen !

men det beste i hele værden må jo være hjemmelaget is.. mm.

med kakaopulver.. herregud, mm!

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 14:18   #12
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Jeg nekter å gå inn på ICA!

Åhåi! Sikling og matfantasier på kvelden her, Sirrup?!

Marsj ivei på kjøkkenet og steik deg en kotelett! Fluksens.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Forkjølelse som nekter gi slipp, tips? turbokano Generell diskusjon 10 05-07-09 03:10
Jenta mi nekter å legge seg, jeg orker snart ikke mer!!! Iset Generell diskusjon 71 06-12-05 13:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no