Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Den store håndarbeidstråden!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-01-11, 18:11   #476
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Jeg selger blader på jobb, og der har de både sy, strikke og hekleblader og quilte.. Sukk.. Så mye fine oppskrifter!! Skulle ønske jeg kunne gjøre sånt ;D

Det er bare å kaste seg ut i det, ved hjelp av bok, youtube video eller på nettet. Jeg lærte å strikke som 20 åring ved hjelp av ei bok.

Photo: Nydelig den Mariusgenseren.
Det å strikke gensere til meg sjøl igjen er endel av belønninga. Er ikke gøy å strikke størrelse XXXL. Så jeg leiter etter en i bomullsgarn. Har ikke bestemt meg om det skal være flere farger eller bare lacemønster.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 18:13   #477
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg strikker trekk til PC'n min akkurat nå. Dette er til den store, nå er det i lillafarger til den lille.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 18:18   #478
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Wow! Så kult, Sistegang!
Ja, da fant jeg to garn i svart eskimo da jeg egentlig lette etter noe annet garn (som på mystisk vis er borte vekk), så da begynte jeg like godt på den hettegenseren! Det går jo så fort! Gleder meg til den er ferdig Den er så fiiiin!

Licota, er ikke sikker på om jeg forsto det nå heller . Men jeg kan jo kanskje heller spørre igjen når jeg får begynt på det!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 18:37   #479
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Veldig kult, Sistegang! Det minner meg om at jeg egentlig trenger å lage et trekk til kindlen min, siden den ikke har det så bra i norsk vinterkulde.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 20:42   #480
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen som skjønner denne oppskriften? Skal man hekle i ... sirkel? Fikk veldig lyst til å lage denne, har noe nydelig tynt petroliumsfarget garn i alpakka liggende.

Det var en smule kryptisk den oppskrifta, men for meg ser det ut som du skal hekle rundt og rundt men lage hjørner så det blir firkanta. Står jo at det er firkantet men brukes ved å brette i snipp. *småforvirret. Nesten så jeg må prøve for å finne ut av det. Har bare ikke noe egna garn akkurat nå.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 22:07   #481
tullemor74
Medlem
 
tullemor74 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 69
tullemor74 er på en erverdig vei

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Morsom tråd
Jeg strikker og syr en god del...nå for tiden går det mest i fleecekjoler i forskjellige farger til barn 0-4 år (bildet, er den siste jeg sydde til lille prinsessa mi til jul). Har også sydd en rekke MeiTai`er, vognposer, luer, gensere, kosedresser og bukser.

tullemor74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 09:43   #482
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av tullemor74, her.

Morsom tråd
Jeg strikker og syr en god del...nå for tiden går det mest i fleecekjoler i forskjellige farger til barn 0-4 år (bildet, er den siste jeg sydde til lille prinsessa mi til jul). Har også sydd en rekke MeiTai`er, vognposer, luer, gensere, kosedresser og bukser.

Knallfin!!!

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 14:01   #483
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av tullemor74, her.

Morsom tråd
Jeg strikker og syr en god del...nå for tiden går det mest i fleecekjoler i forskjellige farger til barn 0-4 år (bildet, er den siste jeg sydde til lille prinsessa mi til jul). Har også sydd en rekke MeiTai`er, vognposer, luer, gensere, kosedresser og bukser.

Den var jo bare kjempeskjønn!!!

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 17:04   #484
tullemor74
Medlem
 
tullemor74 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 69
tullemor74 er på en erverdig vei

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Tusen takk LanoGakkGakk og katten

tullemor74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 17:18   #485
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av tullemor74, her.

Morsom tråd
Jeg strikker og syr en god del...nå for tiden går det mest i fleecekjoler i forskjellige farger til barn 0-4 år (bildet, er den siste jeg sydde til lille prinsessa mi til jul). Har også sydd en rekke MeiTai`er, vognposer, luer, gensere, kosedresser og bukser.

Så fin!

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 19:12   #486
tullemor74
Medlem
 
tullemor74 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 69
tullemor74 er på en erverdig vei

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Takk for det LineMJ

tullemor74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 13:11   #487
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Takk, den var spennende. Jeg har lært å "tvinne" garnet når jeg bruker flere farger (i følge min oldemor minst hver 3.maske for at man ikke skal henge seg opp på baksiden - jeg strekker meg til 5 avhengig av mønster..) men nå må jeg nok trene litt etter å ha sett denne måten å gjøre det på

Det som er genialt med denne er jo at man slipper å tvinne garnet - for om man tvinner så bør man tvinne samme vei hver gang, og da får man jo litt av en garnvase til slutt. Hvis man ikke er flink til å tvinne opp hele tiden da. Det blir helt som tvebandstrikking...

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 13:12   #488
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av tullemor74, her.

Morsom tråd
Jeg strikker og syr en god del...nå for tiden går det mest i fleecekjoler i forskjellige farger til barn 0-4 år (bildet, er den siste jeg sydde til lille prinsessa mi til jul). Har også sydd en rekke MeiTai`er, vognposer, luer, gensere, kosedresser og bukser.

Så fiiin!! Jeg blir så imponert over de som klarer å trylle frem sånne fine plagg med symaskin...

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 15:39   #489
SusanG
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 65
SusanG er på en erverdig vei

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen som skjønner denne oppskriften? Skal man hekle i ... sirkel? Fikk veldig lyst til å lage denne, har noe nydelig tynt petroliumsfarget garn i alpakka liggende.

Det var jo ei utrolig dårlig oppskrift... Men sjalet ser Fint ut. Du skal hekle det i en frikant ja, som en stor bestemorsrute.Regner med att du begynner med 3 luftmasker (=en dobbeltstav) lag så 1 dobbeltstave til (to dobbeltstaver, fem luftmasker (Ser det ut som på bildet) Gjenta 3 ganger til og avslutt omgangen med ei kjedemaske i tredje luftmaske. Regner med att du så må lage 3 luftmasker, 1 dobbeltstav over de i forrige omgang, fem luftmasker, en stav om luftmaskebuen i forrige omgang, 2 dobbeltstaver over de to fra forriger runde. Fortsett omgangen ut. Så øker du sikkert sånn hver runde til du når den størrelsen du vil ha.

Altså en stav om luftmaskebuene fra foregående omganger. Så først har du ei rute, Så blir det to, neste omgang blir det tre ruter mellom dobbeltstavene osv osv

Men det fins nå utrolig mange fine oppskrifter der ute til vanlige trekantsjal. Kansje greit å finne en orntlig oppskrift! Det er nydelig å lage sjal i englemasker også!

__________________



Ole Brumm, Om ikke å gi opp:
Hvis hyssingen ryker, prøv en ny
SusanG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo med innslag av supermat og rawfood Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 16:34   #490
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av SusanG, her.

Det var jo ei utrolig dårlig oppskrift... Men sjalet ser Fint ut. Du skal hekle det i en frikant ja, som en stor bestemorsrute.Regner med att du begynner med 3 luftmasker (=en dobbeltstav) lag så 1 dobbeltstave til (to dobbeltstaver, fem luftmasker (Ser det ut som på bildet) Gjenta 3 ganger til og avslutt omgangen med ei kjedemaske i tredje luftmaske. Regner med att du så må lage 3 luftmasker, 1 dobbeltstav over de i forrige omgang, fem luftmasker, en stav om luftmaskebuen i forrige omgang, 2 dobbeltstaver over de to fra forriger runde. Fortsett omgangen ut. Så øker du sikkert sånn hver runde til du når den størrelsen du vil ha.

Altså en stav om luftmaskebuene fra foregående omganger. Så først har du ei rute, Så blir det to, neste omgang blir det tre ruter mellom dobbeltstavene osv osv

Men det fins nå utrolig mange fine oppskrifter der ute til vanlige trekantsjal. Kansje greit å finne en orntlig oppskrift! Det er nydelig å lage sjal i englemasker også!

Takk takk! Dette ga mer mening! Jeg har hekla sjal i "fiskenetting" før, men bare bortover, og jeg fikk så utrolig lyst på akkurat dette. Men nå tror jeg at jeg skal få det til .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 10:47   #491
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Det har tatt tid, men nå har jeg montering og halskant igjen på denne. Jeg er litt stolt av å ha kommet så langt selv om det ikke gikk veldig fort. Så legger ut bilde nå og tror det gjør at jeg får ut symaskinen i dag. Da kan jeg begynne å montere og bli ferdig i løpet av helgen i alle fall. Er noen (.....eller helst mange) tråder å feste.

Så her er skryte/motiveringsbilde:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg montere.jpg (81,2 KB, 62 visninger)
Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 10:49   #492
jegerjenta
Seniormedlem
 
jegerjenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 2.277
jegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Det har tatt tid, men nå har jeg montering og halskant igjen på denne. Jeg er litt stolt av å ha kommet så langt selv om det ikke gikk veldig fort. Så legger ut bilde nå og tror det gjør at jeg får ut symaskinen i dag. Da kan jeg begynne å montere og bli ferdig i løpet av helgen i alle fall. Er noen (.....eller helst mange) tråder å feste.

Så her er skryte/motiveringsbilde:

Så fin den var da

__________________
Min dagbok



jegerjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 12:22   #493
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Wow, Zincite! Og så utrolig jevnt du strikker!

Jeg har jo glemt å fortelle at garnbloggen min er oppdatert! Og den skal ganske snart oppdateres enda mer!

Se HER!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 12:55   #494
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av jegerjenta, her.

Så fin den var da

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Wow, Zincite! Og så utrolig jevnt du strikker!

Jeg har jo glemt å fortelle at garnbloggen min er oppdatert! Og den skal ganske snart oppdateres enda mer!

Se HER!

Tusen takk begge to
Sleit litt med jevnheten på ermene da jeg skiftet fra stømpepinner til ermpinne, så rakk opp litt og fikk justert - så det ble bra til slutt.

Siden jeg ikke har strikket genser på ca 20 år er jeg litt spent på montering. Vet det går bra, men synes det å klippe opp er litt skummelt

Nå skal jeg inn å sjekke garnbloggen din Photo. Jeg tenkte å la meg inspirere av strømpene dine. Sliter med å få lange nok sokker - har kjøpt overkne sokker, men de ender stort sett som knestrømper. Så spørs om ikke det er et prosjekt etterhvert.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 12:57   #495
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Så fin genser! Det går som regel greit å montere så fort du har fått begynt. Det verste er vel å få frem symaskina

Mønsteret var veldig fint strikket, skulle ønske jeg kunne få det til sånn...

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 16:23   #496
Petit Fleur
Medlem
 
Petit Fleur sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 50
Petit Fleur er ny på veien
Smile

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å forstå en strikkeoppskrift?

Jeg strikker noe som kalles for djevellue. Det er rillestrikk og aller først skal jeg strikke 20 pinner slik at det blir 10 riller. So far, so good. Men så står det:

" Strikk videre slik: Begynn pinne 1. ny (ny betyr ny retning) i den siden som garnenden henger i oppleggskanten."

Jeg skjønner ikke hva det menes med ny retning. Skal jeg felle av og begynne å strikke i oppleggskanten......?

Takk for hjelp!

__________________

Det går stadig nedover.
Petit Fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Selvkomponert Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 16:41   #497
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Petit Fleur, her.

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å forstå en strikkeoppskrift?

Jeg strikker noe som kalles for djevellue. Det er rillestrikk og aller først skal jeg strikke 20 pinner slik at det blir 10 riller. So far, so good. Men så står det:

" Strikk videre slik: Begynn pinne 1. ny (ny betyr ny retning) i den siden som garnenden henger i oppleggskanten."

Jeg skjønner ikke hva det menes med ny retning. Skal jeg felle av og begynne å strikke i oppleggskanten......?

Takk for hjelp!

Den var kryptisk !?

Men siden du skal begynne i oppleggskanten, strikker du liksom fra toppen av hodet? Og så skal du strikke mot andre siden?

Djevelluen er tøff, da

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 19:16   #498
Petit Fleur
Medlem
 
Petit Fleur sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 50
Petit Fleur er ny på veien

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Ja, det er noe sånt jeg ser for meg. Men syntes at det i så fall kunne vært litt bedre forklart. Bildet i oppkriften er tatt fra siden, så jeg får ikke sett om det er en kant oppå luen, for det vil vel bli det om jeg gjør det på den måten?

Må jeg altså felle av der jeg er nå, plukke opp masker i oppleggskanten og strikke andre veien?

__________________

Det går stadig nedover.
Petit Fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Selvkomponert Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 21:20   #499
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Kanskje du kan legge ut litt mer av oppskriften? Blir kanskje lettere å forstå når man ser det i sammenheng

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 08:15   #500
Echo
Seniormedlem
 
Echo sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 940
Echo er en juvelEcho er en juvelEcho er en juvel

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Åhh, den røde og hvite barnekjolen! Den kunne jeg tenkt meg til meg selv

__________________




Dagbok
Echo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
hobby, håndarbeid


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noe godt for store og små? Cammis Spørsmål og svar 7 26-01-09 12:29
Store Ifa MokkMokk Lavkarbo generelt 2 23-03-08 14:20
Store IFA Angar Ketolysekuren 6 15-01-08 09:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no